Nyt se selvitetään! Mikä ihme teitä oikein noissa Live, love, laugh -tarroissa ja -tauluissa kiehtoo?
Kommentit (28)
Muutaman kerran asuntonäytöillä pyörsin jo ulko-ovelta ja häivyin paikalta kun eteisen seinällä komeili joku syvällinen mietelause. En niinkään julisteina niitä karsasta, mutta miksi helkkarissa niitä pitää maalailla ja liimata tapetoituihin seiniin?
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttäviä ja karmeita ovat :D En ymmärrä.
Tämä on juuri se kysymyksenasettelu ja asenne, jolla älykkäät, sivistyneet ja sosiaalisesti taitavat ihmiset yrittävät selvittää itselleen vierasta ilmiötä. 5/5
Tekstitarrat seinällä ovat kuin tatuointi iholla. Kumpaankaan ei ole mitään järjellistä syytä, mutta niitä perustellaan merkityksellisyydellä. Esim. itselle tärkeä mietelause seinällä, lapsen nimi ja syntymäaika iholla.
Rahvaan tapa osoittaa että elämässä on tiettyjä arvoja, jotka ohjaavat eteenpäin.
Luen kaikki tärkeimmät aforismit ja elämänohjeet sisustustyynyistäni. Muuta en tarvitse, niissä on kaikki olennainen.
Nauratti joskus kun näin sellaisen "shower, bath" tekstin kylppärin seinässä, miten oudolta se näyttäisi suomeksi "suihku, kylpy". Ihan kuin jotkut ohjeistustekstit jossain yleisessä tilassa 😂
Ne on kuin runoja. Minulle kirjoitetut sanat ovat kuin musiikkia . Ei kaikkien tarvitse ymmärtää :)
Always kiss me goodnight sängyn päädyssä/seinässä...
Ja nämä HOME-jutut.
Mitä turhaan kyselet? Ei sinulle kuitenkaan yksikään vastaus kelpaa. Olet pelkkä (koulu)kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hankkia "Kituuta, kärsi ja kuole"-taulun.
Joo, "naama aina norsunveellä"
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisittain "Home" on kyllä vallan mainio :D
No sepä juuri.
Mua ne eivät ole koskaan kiehtoneet. Etsin parhaillaan asuntoa ostettavaksi ja skippaan kaikki kämpät joissa noita kammotuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Mua ne eivät ole koskaan kiehtoneet. Etsin parhaillaan asuntoa ostettavaksi ja skippaan kaikki kämpät joissa noita kammotuksia on.
Skippaatko tosissaan kämpän seinätarran takia?
Miksei kukaan sano suoraan että kun ne (ollut) on muotia ja ei ole omaa makua eikä sisustustaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skippaatko tosissaan kämpän seinätarran takia?
Tässä teille tosiostaja :D
Niissä on kauniita mietelauseita