Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hyväksyy, että kaverinsa pettävät kumppaneitaan

Vierailija
18.10.2018 |

Tämä tekee hänestä minun silmissä mahdollisesti epäluotettavan. Mielestäni ihan johdonmukaista, mutta olenko mielipiteeni kanssa yksin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Mies on moraalisesti vajaa ja tulee itsekkin pettämään. Jos ei jo petä parasta aikaa.

Vierailija
22/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niin kirjoitti:

Jos kuka tahansa mies hyväksyy pettämisen, hyväksyy silloin omankin pettämisensä, kuvaa arvomaailmaa. Joten samaa mieltä. Mitä hän ajattelee jos sinä pettäisit, hyväksyisikö senkin?

Vaikka en kannata jyrkkiä, ehdottomia mielipiteitä, niin pakko myöntää, että tuossa on hyvä kysymys, jonka voit esittää miehelle. Mieti myös valmiiksi miten suhtaudut jos vastaa "kyllä" ja miten suhtaudut, jos vastaa "ei".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden asioihin ei puututa, vaikkei niitä hyväksyisikään.

Vierailija
24/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden asioihin ei puututa, vaikkei niitä hyväksyisikään.

Sales Manager? 😁

Vierailija
25/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehen pitäisi tehdä? Hylätä kaverinsa? Sitten se on sun kanssa 24/7 ja hermostut siihenkin.

Toisten parisuhteet ei ole miehesi tai sinun asia, huolehtikaa omastanne.

Eihän ap sanonut että hylätä...vaikka kyllä sais kattella kunnon kavereita.

Vierailija
26/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuviimeksi se on niin, että naisia tulee ja menee, mutta parhaat kaverit pysyy.

Meillä on ainakin toisin. Mies on parasa ystäväni ja minä hänen, sinänsä aika riskiä kun kaikki on samassa paketissa. Kavereita tulee ja menee, rakkaus pitää yhdessä. Hyvin onnekas saa olla, että on vanhoina päivinä mitään yhteysiä nuoruuden ystäviin.

Tämä on niin hauska! Ootko miehesi kanssa aina yhdessä, siis ihan koko ajan? Mistä olet varma ettei miehelläsi ole toista naista?

Vierailija
27/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tekee hänestä minun silmissä mahdollisesti epäluotettavan. Mielestäni ihan johdonmukaista, mutta olenko mielipiteeni kanssa yksin?

En ikinä jättäisi hyvää ystävääni vaikka hän pettäisi miestään. Itse en kuitenkaan ole ikinä pettänyt enkä pettäisi miesystävääni. 

Vierailija
28/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän hän sille voi? Pitäisikö hänen vahtia että kaverit eivät vain petä? Mihin hyväksymättömyys johtaa, paitsi kenties yksinäisyyteen? En puolustele tällä pettämistä, vaan yritän vähän hahmottaa miehesi asemaa.

Se on sitten sinun asiasi, jos et voi mieheesi luottaa. Pettäväthän nuo monet naisetkin. Jollakin todennäköisyydellä sinäkin petät joskus - eikä se ole ihan pieni se todennäköisyys, vaikka itse kuinka rähjäisit vastaan. Näin sivullisen näkökulmasta olet tavallinen nainen, joka toimii kuten muutkin tavalliset naiset.

Keskity rakentamaan luottamusta miehesi kanssa ja huolehtimaan suhteestasi. Moralisoimalla et saavuta yhtään mitään!

Eihän ap sanonut ettei miehet petä...jonkunhan kans ne kaverimiehetkin pettää, haloo.

Olen nainen, enkä minä ainakaan "rähjää vastaan" jos joku sanoo ihmisten helposti pettävän. Oikein se ei ole.

Vierailija
29/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä pettää. Palkinto- ym "opinto"matkoilla se on enempi sääntö kuin poikkeus. Siellä pettää sekä nuoret että vanhat. Niin tekee kyllä naisetkin. Nuoret vaimot on niin sinisilmäisiä.

Vierailija
30/30 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

olet ollut kauan piilossa ehdin jo huolestua että joudun itse pitämään perinnettä yllä. joka tapauksessa tuo lause tuo hymyn huulilleni ja peukun sinulle.