Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon normaalikokoista pizzaa ostatte perheelle

Vierailija
18.10.2018 |

Ja kuinka paljon lapset/aikuiset syövät sitä?

Meille ostetaan 2-3 tavallisen kokoista pizzaa, 2 aikuista ja 2 lasta (7v ja 8v). Välillä siitä jää esim. 1/4-2/3 syömättä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan siis kotipizzasta.

Ap

Vierailija
2/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 henkeä ja 4 pizzaa. Yleensä suunnilleen kaikki menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista, kummallekki oma. Kumpikin syö miten on nälkä, joskus menee kaikki about heti ja joskus jää puolet pitsasta kummallaki.

Vierailija
4/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan jokaiselle omat. Kaikki menee aina.

Vierailija
5/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle oma. Lapset 6, 12 ja 15. Nuorimnan ja keskimmäisen pizzasta jää, syövät välipalana seuraavana päivänä.

Vierailija
6/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pizzaa/2 ihmistä ja 2 pientä lasta. Oikeasti kaksi kyllä riittäisi, mutta on kiva kun jämistä jää seuraavalle päivällekin yksi ateria.

Vierailija
7/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle oma. Yli jää aina sen verran että seuraavana päivänä on kaikille pikainen lounaspala valmiina.

Vierailija
8/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pizzaa ostetaan. 2 aikuista ja 6 ja 8 vuotiaat lapset.

Vierailija
9/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza hutista tilaan 2 kpl Large - pannupizzaa, lounas ja päivällinen

Vierailija
10/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tilaus pizzaonlinesta vakiopaikasta on 1xPizza, 1xRullakebab ja 1xKebab ranskalaisilla. Nälästä riippuen saattaa jotain jäädä seuraavalle päivälle, tai sitten kaikki menee.

Vierailija
11/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzasta neljä pizzaa kolmelle aikuiselle. Laitetaan kaikki pizzat kolmeen osaan ja jaetaan

Vierailija
12/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ostetaan 2-3 tavallisen kokoista pizzaa, 2 aikuista ja 2 lasta (7v ja 8v). Välillä siitä jää esim. 1/4-2/3 syömättä.

Jos kotipizzasta tilataan niin 2 perhepizzaa, eli puolikas perhepizza per lärvi kun on kaksi aikuista ja kaksi nälkäistä teiniä. Puolikas perhepizza on suunnilleen samankokoinen kun yksi normi, joten halvemmaksi tulee.

Vierailija
13/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pitsaa/ 4 hlö. Miehelle oma, mä syön puolikkaan ja lapset kumpikin 1/4. Jaksaisin helposti syödä koko pitsan, puolikkaasta jää vielä nälkä. Olen muka laihiksella, siksi ei tilata kolmatta pitsaa :D.

Vierailija
14/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 6 henkeä ja 3-4 pitsaa.

Mies syö yhden ja mä ja lapset kimppaan 2 tai kolme. Kuopus on vasta vuoden eli hän ei pitsaa vielä syö. Muut lapset koululaisia.

En tykkää enää seuraavana päivänä sitä kuivunutta pitsaa syödä niin siksi ei osteta omia. Toistaiseksi on riittänyt nuo pitsat ja minä itse en niin välitä pitsoista eli itse syön vain palasen.

Vierailija
15/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että on olemassa aikuisia jotka eivät jaksa/halua syödä kokonaista pizzaa/puolikasta perhepizzasta :) aina oppii uutta.

Vierailija
16/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta, 9- ja 11-vuotiaat. Yleensä jokainen valitsee sellaisen perhepizzan, jota sillä hetkellä tekee mieli. Lisäksi yksi Monsteri koko porukalle yhteiseksi. Sen syövät ne, joille jää ylimääräinen nälkä. Useimmiten mies syö siitä puolet ja lapset jakavat toisen puoliskon. Kyytipojaksi tilataan kaksi puolentoista litran limpparia.

Joskus ostetaan kaupasta kilopizzaa. Puoli kiloa henkeä kohti riittää hyvin ateriaksi. Jos kotona syödään, ostetaan kaupasta lisäksi pari litraa jätskiä jälkiruuaksi.

Karkkipäivänä meillä on vakiokäytäntö, että kaikki tilaavat ison salamipizzan ja sitten tehdään itse uunipellillinen karkkipizzaa jälkiruuaksi.

Vierailija
17/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja terveellistä kirjoitti:

Meillä on kaksi lasta, 9- ja 11-vuotiaat. Yleensä jokainen valitsee sellaisen perhepizzan, jota sillä hetkellä tekee mieli. Lisäksi yksi Monsteri koko porukalle yhteiseksi. Sen syövät ne, joille jää ylimääräinen nälkä. Useimmiten mies syö siitä puolet ja lapset jakavat toisen puoliskon. Kyytipojaksi tilataan kaksi puolentoista litran limpparia.

Joskus ostetaan kaupasta kilopizzaa. Puoli kiloa henkeä kohti riittää hyvin ateriaksi. Jos kotona syödään, ostetaan kaupasta lisäksi pari litraa jätskiä jälkiruuaksi.

Karkkipäivänä meillä on vakiokäytäntö, että kaikki tilaavat ison salamipizzan ja sitten tehdään itse uunipellillinen karkkipizzaa jälkiruuaksi.

Tuo karkkipizza on mainio keksintö. Teillä on ylipäätään hyvät ja terveelliset ruokatottumukset.

Vierailija
18/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 pizzaa nälän ja sen mukaan jaksaako tehdä kunnon salaatin kylkeen. 2 aikuista ja lapset 7v ja 4v.

Vierailija
19/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä 2+2 teinipoikaa. Ostamme neljä pizzaa.

Vierailija
20/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan kaksi. Me vedetään pojan (7v) kanssa kumpikin 3/4 ja tytär (8v) syö 2 x 1/4. Joskus otetaan kolme pitsaa, jolloin jää kivasti välipalaa/iltapalaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi