136.000€ korvauksia some-herjauksesta
Alkaako someherjaajien puntit jo tutista? Ehdollinen tuomio tai sakothan ei ketään hillitse, mutta tuo alkaa jo aika monen lompakossa kirpaisemaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mites näissä menee jos ole varaa maksaa? Maksaako valtio?
Taitaa se maksaa ja hakee asianomaiset ulosottoon. Mahtaa Janitsinia ja Backmania jo mietityttää tekonsa taloudelliset seuraukset.
No tuossahan vainottiin yhtä tiettyä henkilöä, kyse ei ollut pelkästä herjauksesta.
Kannattaa täälläkin hillitä solvaamista. Ihan hyvä ettei tulee esimerkkejä näistä tapauksista. Törkeää kielen käyttöä täytyy hillitä,ei netti ole sen sallitumpi panetteluun kun mikään muukaan
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa täälläkin hillitä solvaamista. Ihan hyvä ettei tulee esimerkkejä näistä tapauksista. Törkeää kielen käyttöä täytyy hillitä,ei netti ole sen sallitumpi panetteluun kun mikään muukaan
Anonyymien huutelut nyt ei varsinaisesti ketään kiinnosta niin paljon, että jotain oikeusjuttuja alkaisi järjestämään. Ellein nyt täysin systemaattisesti ala jotain yhtä henkilöä mustamaalaamaan pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten kettutytöillä. Ulosottoon.
Olen 2 sivustoa pyytänyt toistuvasti poistamaan tuttavastani kirjoitetut herjausketjut. Murobbs ja suomi24 eivät piittaa poistopyynnöistä.
Mikä mahtaa olla heidän vastuu, kun asia viedään lopulta oikeuteen?
Ketjut on suorastaan vainoamista. Nimi on sen verran harvinainen ettei voi edes sekoittaa henkilöä.
Mielenkiintoista nähdä miten näiden sivustojen käy, koska ovat edesauttaneet kunnianloukkauksen pysymisen netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymien huutelut nyt ei varsinaisesti ketään kiinnosta niin paljon, että jotain oikeusjuttuja alkaisi järjestämään. Ellein nyt täysin systemaattisesti ala jotain yhtä henkilöä mustamaalaamaan pitkän aikaa.
Eikö? Kyllä täällä aika herkästi kivitetään julkisuuden henkilöitä. Jokaisella on jotain paskaa sanottavaa ja kuka vaan törkeämmin osaa solvata saa eniten peukkuja
Vierailija kirjoitti:
Olen 2 sivustoa pyytänyt toistuvasti poistamaan tuttavastani kirjoitetut herjausketjut. Murobbs ja suomi24 eivät piittaa poistopyynnöistä.
Ketjut on suorastaan vainoamista. Nimi on sen verran harvinainen ettei voi edes sekoittaa henkilöä.Mielenkiintoista nähdä miten näiden sivustojen käy, koska ovat edesauttaneet kunnianloukkauksen pysymisen netissä.
Saisinko linkin? Voisin ehkä auttaa. Käräjöinti on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjut on suorastaan vainoamista. Nimi on sen verran harvinainen ettei voi edes sekoittaa henkilöä.Mielenkiintoista nähdä miten näiden sivustojen käy, koska ovat edesauttaneet kunnianloukkauksen pysymisen netissä.
Saisinko linkin? Voisin ehkä auttaa. Käräjöinti on kallista.
En laita linkkiä tähän johtuen tämän palstan laadusta... Miten sinuun voi saada yhteyden tarvittaessa?
Pystyyköhän rekisteröidylle nimimerkille lähettämään yksityisviestejä...
Pihviä saa ja pitääkun arvostella. Töihinsa kykenemätön saikkulainen, joka kyykyttää muita sippin juoksupoikana.
Voisiko joku ystävällisesti herjata minua? Olen rasittanut yhteiskuntaa sairastumalla syöpään enkä löydä töitä, koska olen liian vanha.
Sopiva summa on 440 000, koska haluaisin turvallisemman elämän köyhyysvuosien jälkeen.