Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 4-5 työntekijän yrityksellä voi olla puhelinvaihde?

Vierailija
18.10.2018 |

Olen aina ajatellut että isoimmissa on sellainset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun sellaisen saa ostopalveluna, joten ihan helposti voi olla.

Vierailija
2/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa (eikä maksa ees paljoo) ja mopolla pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa (eikä maksa ees paljoo) ja mopolla pääsee.

Paljonko maksaa?

Vierailija
4/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pienessä firmassa on todella tärkeää estää puhelinmyyjien ja huijareiden pääseminen häiritsemään firman johtoa.

Vierailija
5/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin pienessä firmassa on todella tärkeää estää puhelinmyyjien ja huijareiden pääseminen häiritsemään firman johtoa.

Ne estää katkaisemalla puhelu kun tulee kohdalle.

Vierailija
6/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on menettää asiakkaita sen takia, ettei kukaan satu olemaan puhelimen äärellä vastaamassa. Parempi idea ulkoistaa palvelu niin, että joku ottaa edes yhteystiedot ja lupaa palata asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan pieni firma, mutta meillä on "vaihde" - eli yleisnumero yritykseen, johon vastataan aina klo 8-16 välillä.

Se on käytännössä kännykkä joka on aina jollain, jolla on kalenteri hallussa ja tietää missä kukakin menee. Loma-aikaankin on päivystysvuorot (jos päivystää vaihdetta lomalla saa korvauksen - eikä se esim. heinäkuussa soi edes kertaa päivässä). Periaatteena että puhelimeen vastaa aina joku. Ei yhdistetä mihinkään, mutta perusasioissa autetaan ja otetaan esim. soittopyyntö.

Tiedän ettei tää nyt varsinainen vaihde ole, mutta sellaiseksi me sitä kutsutaan.

Vierailija
8/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin pienessä firmassa on todella tärkeää estää puhelinmyyjien ja huijareiden pääseminen häiritsemään firman johtoa.

Ne estää katkaisemalla puhelu kun tulee kohdalle.

No yrittäjän pitäisi kyllä olla asiallunen kaikissa yhteydenotoissa.

Olen tehnyt puhelinmyyntiä yrityksiin, ja kyllä ne firmat jää mieleen, joissa ei ole osattu käyttäytyä.

Itse en hakeudu adiakkaaksi niihin yrityksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan