Miten 4-5 työntekijän yrityksellä voi olla puhelinvaihde?
Olen aina ajatellut että isoimmissa on sellainset.
Kommentit (8)
Rahalla saa (eikä maksa ees paljoo) ja mopolla pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa (eikä maksa ees paljoo) ja mopolla pääsee.
Paljonko maksaa?
Varsinkin pienessä firmassa on todella tärkeää estää puhelinmyyjien ja huijareiden pääseminen häiritsemään firman johtoa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin pienessä firmassa on todella tärkeää estää puhelinmyyjien ja huijareiden pääseminen häiritsemään firman johtoa.
Ne estää katkaisemalla puhelu kun tulee kohdalle.
Kallista on menettää asiakkaita sen takia, ettei kukaan satu olemaan puhelimen äärellä vastaamassa. Parempi idea ulkoistaa palvelu niin, että joku ottaa edes yhteystiedot ja lupaa palata asiaan.
Me ollaan pieni firma, mutta meillä on "vaihde" - eli yleisnumero yritykseen, johon vastataan aina klo 8-16 välillä.
Se on käytännössä kännykkä joka on aina jollain, jolla on kalenteri hallussa ja tietää missä kukakin menee. Loma-aikaankin on päivystysvuorot (jos päivystää vaihdetta lomalla saa korvauksen - eikä se esim. heinäkuussa soi edes kertaa päivässä). Periaatteena että puhelimeen vastaa aina joku. Ei yhdistetä mihinkään, mutta perusasioissa autetaan ja otetaan esim. soittopyyntö.
Tiedän ettei tää nyt varsinainen vaihde ole, mutta sellaiseksi me sitä kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne estää katkaisemalla puhelu kun tulee kohdalle.
No yrittäjän pitäisi kyllä olla asiallunen kaikissa yhteydenotoissa.
Olen tehnyt puhelinmyyntiä yrityksiin, ja kyllä ne firmat jää mieleen, joissa ei ole osattu käyttäytyä.
Itse en hakeudu adiakkaaksi niihin yrityksiin.
No katsos kun sellaisen saa ostopalveluna, joten ihan helposti voi olla.