Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala kohtalo Heidi Foxellilla, miten voikaan yhdelle ihmiselle kertyä noin paljon taakkaa kannettavaksi.

Vierailija
18.10.2018 |

Tsemppiä Heidi!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ilmeisesti ainoa, jota on alkanut ärsyttää kyseisen ihmisen jatkuva avautuminen mediassa. Joo, oli kauheaa että häntä ammuttiin, mutta olisiko aika päästää jo irti katkeruudesta ja alkaa elämään sitä elämäänsä eteenpäin eikä piehtaroida kaikessa negatiivisuudessa? 

Sitä paitsi, tuo hänen "syöpänsä" on aivan yleinen naisten vaiva, eikä siihen kuole. 

Vierailija
42/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo uusin, munasarjakysta ei kylläkään ole syöpä. Hyvänlaatuinen kasvain ei ole yhtäkuin syöpä. Noita on hyvin yleisesti, niitä vain tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on hyvänlaatuinen kasvain. Tosin eri paikassa. Sitä ei kannata lähteä poistamaan. Todella yleistä, ei mitään erityistä huonoa tuuria.

Vierailija
44/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen että rankimmat jutut tulee tavallaan ihmisille, jotka sen kestää. Onhan tuo Heidi Foxell kova luu.

,Mistä tiedät, kuinka kova. Kun ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin kestää. Alan yhä enemmän uskomaan siihen, millaiset tähdet saa syntymähetkellä. Sanotaanhan, että joku on syntynyt huonojen tähtien alla ja joku toinen hyvien. Heidille osui ne huonot.

Vierailija
45/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan joku oman elämänsä jarisarasvuo tulee kertomaan että kaikki on elämässä kuitenkin omasta itsestä kiinni? He kun ohittavat tällaiset esimerkit jotenkin automaattisesti.

Vierailija
46/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trolliluuseri tuli tänne inisemään.

Vierailija
47/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ilmeisesti ainoa, jota on alkanut ärsyttää kyseisen ihmisen jatkuva avautuminen mediassa. Joo, oli kauheaa että häntä ammuttiin, mutta olisiko aika päästää jo irti katkeruudesta ja alkaa elämään sitä elämäänsä eteenpäin eikä piehtaroida kaikessa negatiivisuudessa? 

Sitä paitsi, tuo hänen "syöpänsä" on aivan yleinen naisten vaiva, eikä siihen kuole. 

Sinun ei ole mikään pakko lukea Heidi Foxellia koskevia lehtijuttuja tai katsoa tv-ohjelmia, missä hän esiintyy, oi sinä empatiakyvytön yksilö.

Vierailija
48/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, vaikka osa noista mediajutuista on kai toimittajien omia poimintoja instasta.

Haastatteluja, kirja, jatkuvia julkisuustapahtumia vaikka mitenkään ei haluaisi sankari olla, ei tietenkään. Instansa täynnä kiroilua.

Eniten kyllä nyppii se sakumix joka heivattiin pois jaloista vuoden jälkeen kun ei osattu kouluttaa sitä vaikka sakut on kaikista oppivaisin rotu. Jäljelle jäi pieni koira joka ei niin tapakoulutusta tarvitse...

Vierailija
49/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni olisi jo lopettanut koko kituuttamisen.

Vierailija
50/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foxell sai oikeudessa korvauksia 14 500 euroa, Jessikka Aro 135 000 euroa. Menikö ihan oikein?

Onko Jessikka Aroakin amműțțű?

Vierailija
51/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Heidin kirjoittanut se julkkisportsari, joka on vuosittain Cheekin äijäkerhon grillibileissä? En tiennyt, että samainen portsari on myös kirjailija.

Heidin kirjan siis...

Toimittaja ja kirjailijahan se nimenomaan on.

Vierailija
52/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, vaikka osa noista mediajutuista on kai toimittajien omia poimintoja instasta.

Haastatteluja, kirja, jatkuvia julkisuustapahtumia vaikka mitenkään ei haluaisi sankari olla, ei tietenkään. Instansa täynnä kiroilua.

Eniten kyllä nyppii se sakumix joka heivattiin pois jaloista vuoden jälkeen kun ei osattu kouluttaa sitä vaikka sakut on kaikista oppivaisin rotu. Jäljelle jäi pieni koira joka ei niin tapakoulutusta tarvitse...

Ei siitä kyllä tuon takia luovuttu. Jos ihmisellä menee huonosti, niin saattaa sitä muutama ärräpää tulla. Mutta sinähän et selvästikään osaa asettua toisen asemaan.

Vierailija
53/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkein kamalinta on tuo anestesialääkärin hoitovirhe. Ampuminen ja leukemia on toki hirveää mutta tuo lääkärin hoitovirhe on käsittänätön. Se olisi ollut vältettävissä jos lääkäri olisi lukenut kunnolla Foxellin sairaskertomuksen.

Vierailija
54/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin lukea tuo Heidin kirja.

Vierailija
55/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rankkaa :(

Sitä mietin kun tekstissä luki että on hyvänlaatuinen, mutta on syöpä? Eikö syöpä ole aina pahanlaatuinen?

Kasvain ymmärtääkseni voi olla hyvänlaatuinen, mutta syöpä ei?

Hyvänlaatuinen kasvain ei ole syöpä. Pahanlaatuinen on.

Vierailija
56/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pollisin ammatti on vaarallinen, tässä esimerkki ettei vaaratonta keikkaa ole, voi olla kerrasta henkiriepu tai terveys vaarassa. Olisi KORKEA aika huomioida arvostus KUNNOLLISESSA poliisin palkassa sekä joustavimmissa debriefing palveluissa.

Samaan aikaan entiset kansanedustaja-oloneuvokset nauttivat messevistä sopeutumiseläkkeistä  kun toiset vaarantaa päivittäin terveytensä vaarallisessa ammatissa surkealla palkalla.

Vierailija
57/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ei varmaan saa sanoa mikä olisi ollut parempi vaihtoehto.

Sitä ihmettelen ettei haavaa ole saatu umpeen nykytekniikalla, sota-aikanakin saatiin kuntoon vaikka kuinka pahasti haavoittuneita.

Jos tämä olisi tapahtunut 25-v sitten niin Foxell olisi kuollut.

Vierailija
58/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjan parisen viikkoa sitten. Harvinaisen rohkea elämänkerta, joka luo kuvan Heidistä sisukkaana joskin hiukan ristiriitaisena persoonana. Mutta se on ok, suurin osa meistä on ristiriitaisia jollain tapaa. Se, mihin Teemu Potapoffin olisi kannattanut kiinnittää enemmän huomiota, oli kirjan rikkonainen ja hyppelehtivä rakenne. Esim. ensin kerrotaan Heidin ala-astevuosista -> hypätään hetkeksi sairaalaan -> lisää ala-astevuosia -> äkkiä ollaankin poliisikoulussa. Kirja olisi ollut parempi, jos tapahtumat eivät olisi epäloogisesti poukkoilleet sinne tänne. Mutta tämähän ei siis ole Heidin vika missään nimessä.

Vierailija
59/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen että rankimmat jutut tulee tavallaan ihmisille, jotka sen kestää. Onhan tuo Heidi Foxell kova luu.

Minä taas uskon, että kyllä se on täysin sattumanvaraista, mitä kukakin joutuu kestämään ja miten kukakin ne kestää. Todella monet ovat kuolleet vastaavissa tilanteissa - ja todella monet luovuttavat itse kun eivät vaan jaksa. Mutta joo, Heidi kyllä vaikuttaa olevan poikkeuksellisen kova luu. Ei voi kun kunnioittaa, itse tuskin jaksaisin!

Vierailija
60/80 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjan parisen viikkoa sitten. Harvinaisen rohkea elämänkerta, joka luo kuvan Heidistä sisukkaana joskin hiukan ristiriitaisena persoonana. Mutta se on ok, suurin osa meistä on ristiriitaisia jollain tapaa. Se, mihin Teemu Potapoffin olisi kannattanut kiinnittää enemmän huomiota, oli kirjan rikkonainen ja hyppelehtivä rakenne. Esim. ensin kerrotaan Heidin ala-astevuosista -> hypätään hetkeksi sairaalaan -> lisää ala-astevuosia -> äkkiä ollaankin poliisikoulussa. Kirja olisi ollut parempi, jos tapahtumat eivät olisi epäloogisesti poukkoilleet sinne tänne. Mutta tämähän ei siis ole Heidin vika missään nimessä.

"Kirjailija" on helsinkiläisen rokkibaarin portsari.