Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaverini tuli uskoon, eikä pidä enää mitään yhteyttä minuun. Harmittaa, sillä ennen olimme usein yhteydessä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sitä ennen tuli lahjoja, jouluna ja syntymäpäivänäni , mutta ei enään mitään uskoon tulon jälkeen??? outoa minusta. eivätkä enään pitäneet vanhempiinikaan yhteyksiä kuin ehkä 1 kahessa vuodessa jos sitäkään. ennen uskoon tuloa olivat vanhempieni kanssa joka viikko yhteydessä.
tätä ollaan ihmetelty monet vuodet??? outoa.