Onko kyseessä takuuvarma friendzone jos nainen haluaa vain kahvitella
ja tutustua hiljakseen? Onko niin että seksiä ei ole tulossa ikinä?
En minä niin kauheasti sen seksin perään edes ole, mutta kyllähän nyt oikeaan parisuhteeseen kuuluu seksi, eli jos seksiä ei ala kuitenkin jossain vaiheessa tulemaan niin eihän siitä muuta voi todeta kuin että nainen hyväksikäytti friendzone miehenä.
Kommentit (80)
Minua syytettiin ketjussa siitä, että haluan pelkkää pillua ja olen hullu kun edes epäilen naisen motiiveja ja mitäs kaikkea minun nyt syytettiinkään olevan. En edes muista kaikkia syytöksiä enää.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siispä ajattelin kopioida teille eräästä toisesta nettikeskustelusta yhden naisen ajatuksia aiheesta. Olisi kiva, jos tämä herättäisi vaikka jonkin näköistä silmien avautumista mammoissa, ja sen jälkeen jotain kunnollisia neuvoja minulle.
Tässä siis netistä löytynyttä naisen pohdintaa aiheesta:
Olen alkanut tapailla erästä todella ihanaa miestä tässä hiljattain, ja olemme käyneet kaksilla treffeillä. Molemmat treffit ovat päättyneet jommankumman kotiin, mutta vaikka miten olen yrittänyt tehdä aloitetta ei seksi ole miehelle kelvannut. Kuitenkin muu läheisyys hänelle kelpaa, kuten esim. olemme istuneet sohvalla lähekkäin ja suudelleet ja treffeilläkin hän tykkää olla minun lähellä. Meillä synkkaa todella hyvin ja oikeasti olen kiinnostunut miehestä parisuhdemielessä, mutta minusta on nyt alkanut tuntua ettei hän olekaan yhtä kiinnostunut minusta.
Kannattaako minun jatkaa hänen tapailuaan? Hän on itse ehdottanut jo uusia treffejä (ja muutenkin ollut aloitteellisempi keskusteluissa ja treffien järjestämisessä), mutta minua on alkanut nyt pelottaa haluaako hän sittenkin vain olla kaveri. Minulle kuitenkin seksi on tosi tärkeää suhteessa, ja siksi haluaisinkin seksiä mahdolllisimman pian jotta voisin nähdä miten kemia toimii siellä vällyjen välissä. Tuntuu siltä, että hänellä on joko jotain esim tunnelukkoja, ongelmia seksin suhteen tai epäterveitä luonteenpiirteitä, jotka taas minulle ovat suuri turnoff.
---------------------------------------------------------------------
Olisiko jotain uusia, vähemmän minua tuomitsevia kommentteja aiheeseen naisilta?
- aloittaja
Ja lisätään nyt vielä, että en toivo että nainen olisi tuollainen kuin edellisen kommentin lainauksen nainen. Vaan pelkään että hän on sellainen, kun suurin osa naisista noin ajattelee: että mies täytyy laittaa friendzonelle jossei seksiä ole heti.
- aloittaja
Naisen "kuuluu" sanoa, että ei halua seksiä. Miehen tehtävä on sitten vietellä nainen siitä eteenpäin, niin että seksiin päädytään siltikin.
Jos ei päädytä, niin nainen tarkoittikin sitten oikeasti sitä mitä sanoi.
Naista ei myöskään kannata viedä "treffeille", koska siinä on liikaa painoa ja odotuksia ja jäykkyyttä. Treffi-sanan käyttäminen on turhaa sisäisten asioiden artikulointia, mikä luo paineita molemmille osapuolille. On ihan selvää, että mies ja nainen tapaavat potentiaalisina seksikumppaneina, mutta treffi-sanan käyttäminen ylikorostaa tuota asetelmaa, mikä on varsinkin naisen mielessä huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, ellei neljän-viiden tapaamisen jälkeen ala tuosta edetä on melko selvää kaverivyöhykkeen vaaraa. Naista sen tarkemmin tietämättä en lähtisi spekuloimaan aiemmin. Seksiin eivät kaikki halua ryhtyä vielä silloinkaan, mutta muuta hellyyttä, suutelua ja läheisyyttä luulisi ainakin olevan.
Toki joillain naisilla jo pari tapaamista ilman seksiä voi olla jo varma merkki kaverivyöhykkeelle joutumisesta.
m30v
Tämähän se juurikin on se ongelma. En itse niin mahdottoman pillunkipeä edes ole, mutta kun nykynaiset on sellaisia kevytkenkäisiä että jos niitä ei ole muutamien treffien jälkeen puoliväkisin työntämässä sänkyyn, niin ne heittävät friendzonelle. Suurin osa.
- aloittaja
Eli haluatko sinä siis "kevytkenkäisen" naisen, joka hyppää sänkyyn muutamien treffien jälkeen?
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Mutta kun vasta tutustutaan niin ei välttämättä heti haluta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, ellei neljän-viiden tapaamisen jälkeen ala tuosta edetä on melko selvää kaverivyöhykkeen vaaraa. Naista sen tarkemmin tietämättä en lähtisi spekuloimaan aiemmin. Seksiin eivät kaikki halua ryhtyä vielä silloinkaan, mutta muuta hellyyttä, suutelua ja läheisyyttä luulisi ainakin olevan.
Toki joillain naisilla jo pari tapaamista ilman seksiä voi olla jo varma merkki kaverivyöhykkeelle joutumisesta.
m30v
Tämähän se juurikin on se ongelma. En itse niin mahdottoman pillunkipeä edes ole, mutta kun nykynaiset on sellaisia kevytkenkäisiä että jos niitä ei ole muutamien treffien jälkeen puoliväkisin työntämässä sänkyyn, niin ne heittävät friendzonelle. Suurin osa.
- aloittaja
Eli haluatko sinä siis "kevytkenkäisen" naisen, joka hyppää sänkyyn muutamien treffien jälkeen?
No en. Miksei täällä nyt ymmärretä? En ole toivomassa että nainen antaisi minulle seksiä heti, voin odottaa sitä vaikka kuinka kauan. Mutta pidän hänestä todella, ja ollaan jo kohtuullisen monta kertaa tavattukin tässä, ja minua pelottaa että nainen haluaa huijata minua, antamalla puheissaan minun ymmärtää että hänkin on kiinnostunut minusta miehenä, mutta sitten vain todellisuudessa käyttämällä minua kätevänä kahviseurana ja nauttimalla saamastaan huomiosta.
- aloittaja
Nainen on sinusta kiinnostunut, ehkä jopa enemmän kuin normaalisti. Sen vuoksi haluaa edetä hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Minua syytettiin ketjussa siitä, että haluan pelkkää pillua ja olen hullu kun edes epäilen naisen motiiveja ja mitäs kaikkea minun nyt syytettiinkään olevan. En edes muista kaikkia syytöksiä enää.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siispä ajattelin kopioida teille eräästä toisesta nettikeskustelusta yhden naisen ajatuksia aiheesta. Olisi kiva, jos tämä herättäisi vaikka jonkin näköistä silmien avautumista mammoissa, ja sen jälkeen jotain kunnollisia neuvoja minulle.
Tässä siis netistä löytynyttä naisen pohdintaa aiheesta:
Olen alkanut tapailla erästä todella ihanaa miestä tässä hiljattain, ja olemme käyneet kaksilla treffeillä. Molemmat treffit ovat päättyneet jommankumman kotiin, mutta vaikka miten olen yrittänyt tehdä aloitetta ei seksi ole miehelle kelvannut. Kuitenkin muu läheisyys hänelle kelpaa, kuten esim. olemme istuneet sohvalla lähekkäin ja suudelleet ja treffeilläkin hän tykkää olla minun lähellä. Meillä synkkaa todella hyvin ja oikeasti olen kiinnostunut miehestä parisuhdemielessä, mutta minusta on nyt alkanut tuntua ettei hän olekaan yhtä kiinnostunut minusta.
Kannattaako minun jatkaa hänen tapailuaan? Hän on itse ehdottanut jo uusia treffejä (ja muutenkin ollut aloitteellisempi keskusteluissa ja treffien järjestämisessä), mutta minua on alkanut nyt pelottaa haluaako hän sittenkin vain olla kaveri. Minulle kuitenkin seksi on tosi tärkeää suhteessa, ja siksi haluaisinkin seksiä mahdolllisimman pian jotta voisin nähdä miten kemia toimii siellä vällyjen välissä. Tuntuu siltä, että hänellä on joko jotain esim tunnelukkoja, ongelmia seksin suhteen tai epäterveitä luonteenpiirteitä, jotka taas minulle ovat suuri turnoff.---------------------------------------------------------------------
Olisiko jotain uusia, vähemmän minua tuomitsevia kommentteja aiheeseen naisilta?
- aloittaja
Sellainen kommentti olisi, että naiset ovat erilaisia. Jotkut haluavat edetä hitaasti ja jotkut nopeasti. Jotkut siltä väliltä. Jotkut tietävät heti haluavatko vakavan suhteen ja joidenkin täytyy saada tutustua kunnolla ensin. Mitään yleistyksiä on turha ja jopa vahingollista etsiä ja hakea niin kauan kuin kyse on yhdestä tietystä naisesta ja hänen henkilökohtaisista ajatuksistaan, toiveistaan ja motiiveistaan.
Toinen asia mikä sinun täytyy ymmärtää, on se, että MITÄÄN TAKEITA et ihmissuhteissa saa. Kukaan meistä ei saa. Kukaan muu ei voi sinulle sanoa yhtäänmitään varmuudella juuri tämän tietyn naisen motiiveista kuin hän itse. Ja jollet häneltä halua kysyä taikka hänen vastaukseensa luottaa, joudut vain tyytymään epävarmuuteen. Jos et halua elää epävarmuudessa taikka edetä rauhassa ja katsoa mitä tuleman pitää, ei tämä nainen ole sinulle oikea.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on surullinen esimerkki siitä miten Red pill -psskan lukeminen tuhoaa miehen mahdollisuudet parisuhteeseen. Ei kyetä sopeutumaan tilanteisiin ja kumppaniehdokkaaseen avoimin mielin, vaan yritetään vainoharhaisena sovittaa kaikkea mitä tapahtuu sellaisten miesten kehittelemiin teorioihin joille ei lohkeaa koskaan. Tuosta ei ap tule yhtään mitään, sama vaikka heittäisit hanskat naulaan.
Naiset neuvoisivat miestä "tutustumaan" loputtomiin ja nainen jättäisi miehen kun "ei tämä etene mihinkään".Nainen ei tee ensimmäistä siirtoa SIIHEN suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30v
- aloittaja
No en. Miksei täällä nyt ymmärretä? En ole toivomassa että nainen antaisi minulle seksiä heti, voin odottaa sitä vaikka kuinka kauan. Mutta pidän hänestä todella, ja ollaan jo kohtuullisen monta kertaa tavattukin tässä, ja minua pelottaa että nainen haluaa huijata minua, antamalla puheissaan minun ymmärtää että hänkin on kiinnostunut minusta miehenä, mutta sitten vain todellisuudessa käyttämällä minua kätevänä kahviseurana ja nauttimalla saamastaan huomiosta.
- aloittaja
Miksi et halua luottaa tähän naiseen? Miksi epäilet että hän vain ihan oikeasti ei ole kevytkenkäinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surettaa lukea näitä vastauksia ja huomata kuinka kyynisiä osa miehistä on. Itse olen juurikin sitä tyyppiä joka haluaa tutustua rauhassa, en edes tunne seksuaalista vetoa ellen ensin kiinnostu ihmisen persoonasta. En ole suoranaisesti deittaillut, mutta useamman vuoden sinkkuna ollessani vastaan tuli pari tapausta, missä muuten potentiaaliseksi luulemani mies kyllästyi liian pitkään tutustumiseen. Onneksi lopulta löytyi ystävän kavereista mies, joka puolestaan arvosti tätä umpiromantikkoa. (Ja unohtakaa stereotypia, että me rauhallisesti aloittavat olisimme frigidejä tai kylmiä seksuaalisesti)
Vastauksena ap:lle, mikäli deittisi kyselee kuulumiasi, mielipiteitäsi ja on avoimesti lämmin sinua kohtaan, niin hän todennäköisesti haluaa vaan oppia tuntemaan sinut kunnolla ennen seksin aloittamista.
Ja miehet hyvät, oppikaa arvostamaan itseänne aidosti. Olette muutakin kuin vain penis jonka päälle hypätä, joten kohdelkaa itseänne ja (mahdollista)kumppanianne sen mukaan. Se, että teihin halutaan tutustua kunnolla kertoo, että teissä on vaikka mitä hyvää minkä deittinne näkee ja mihin haluaa syventyä.N24
Pelkään ja uskon että ikävä kyllä ei.
- aloittaja
Miksi? Mikä naisen käytöksessä on antanut sinulle aihetta tällaiseen pelkoon ja epäluottamukseen häntä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30v
- aloittaja
- aloittaja
Miksi et halua luottaa tähän naiseen? Miksi epäilet että hän vain ihan oikeasti ei ole kevytkenkäinen nainen?
Koska en lähes koskaan ole sellaista naista tavannut. Ylivoimainen enemmistö naisista, joiden kanssa olen ollut missään tällaisissa tekemisissä, on siitä sitten tullut suhdetta tai edes treffejä, on olleet selkeästi tuota laitaa mitä tuossa lainaamassani kommentissa tuo nainen, joka pohtii pitäisikö mies heittää friendzonelle kun mies ei ole toisilla treffeillä ruvennut väkisin panemaan naista. Sellaisia (suomalaiset) naiset tuppaa olemaan, tai ainakin ne joiden kanssa minä olen ollut tekemisissä. Olen itse oikeastaan "siveämpi" vaikka mies olenkin, olen aina ajatellut että olisi kiva tutustua vähän enemmänkin naiseen ennen kuin rupeaa lähentelemään ja siirtymään seksiä kohti, mutta juuri siksi tiedän miten ainakin minun kohtaamani naiset ovat suhtautuneet sellaiseen lähestymistapaan.
Siksi on vaikea uskoa että tämä nainen olisi poikkeus.
- aloittaja
Eihän tossa sun lainaamassa tekstissä nainen ollut laittamassa miestä mihinkään "friendzonelle", vaan epäili että mies ei olekaan hänestä kiinnostunut. Miten sun on niin vaikea käsittää että naisetkin on yksilöitä? "Vaikka miten olen yrittänyt tehdä aloitteita, seksi ei ole miehelle kelvannu", näin sanoi toi lainaamasi nainen. Ehdotteleeko se sunkin tapailema nainen sulle seksiä, vai miten näiden kahden naisen tilanne on samanlainen?
Haluaisin muistuttaa, että tie naisen sydämeen kulkee pillun kautta. Rakkaushormonia erittyy coituksen johdosta, joten suhde syntyy jos seksiä on. Lisäksi jos sinä et tahdikkaasti vie naista seksiä kohti, niin voit olla 100% varma että joku muu kyllä vie. Ja sitten kun sisään-ulos leikki on tehty toisen toimesta, niin olet hävinnyt pelin. Tämän takia pitää takoa kun rauta on kuuma.
- asiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30v
- aloittaja
- aloittaja
Koska en lähes koskaan ole sellaista naista tavannut. Ylivoimainen enemmistö naisista, joiden kanssa olen ollut missään tällaisissa tekemisissä, on siitä sitten tullut suhdetta tai edes treffejä, on olleet selkeästi tuota laitaa mitä tuossa lainaamassani kommentissa tuo nainen, joka pohtii pitäisikö mies heittää friendzonelle kun mies ei ole toisilla treffeillä ruvennut väkisin panemaan naista. Sellaisia (suomalaiset) naiset tuppaa olemaan, tai ainakin ne joiden kanssa minä olen ollut tekemisissä. Olen itse oikeastaan "siveämpi" vaikka mies olenkin, olen aina ajatellut että olisi kiva tutustua vähän enemmänkin naiseen ennen kuin rupeaa lähentelemään ja siirtymään seksiä kohti, mutta juuri siksi tiedän miten ainakin minun kohtaamani naiset ovat suhtautuneet sellaiseen lähestymistapaan.
- aloittaja
Tapaat treffaillessa enemmän naisia, jotka haluavat enemmän seksiä, koska treffailu on huomattavasti vaikeampaa naisille, jotka eivät sitä nopeasti halua. Kuten tämän palstan reaktiosta olet ehkä huomannut, naisia, jotka haluavat edetä hitaasti, on paljon. Sen sijaan ajatus siitä, että sua "hyväksikäytetään" koska nainen ei anna, on vastenmielinen. Joku käy sun kanssa kahveilla, koska nauttii sun seurasta. Homma saattaa jatkua ja edetä suhteeseen, tai sitten jossain kohtaa ette enää nauti toistenne seurasta ja eroatte. Kummassakaan tapauksessa mitään hyväksikäyttöä ei ole tapahtunut.
Naisten "haluan edetä hitaasti" mielipiteillä ei ole mitään merkitystä, koska suurin osa naisista ei muutenkaan päätä että nyt hän haluaa harrastaa seksiä tuon miehen kanssa. Niin vain mystisesti tapahtuu, akrabadabra. On miehen tehtävä pistää se tapahtumaan ja osa miehistä on tässä parempia kuin toiset.
- asiantuntija
Sitten kyllä mieskin voi hyväksikäyttää friendzone-naisena. Olen tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30v
- aloittaja
- aloittaja
- aloittaja
Jos et olisi lukenut kaikenlaisia haitallisia termejä kuten friendzone ja puhuisi sisäistämäsi manospehere-tuuban mukaisesti halveksivasti suomalaisista naisista, olisit innoissasi siitä että olet viimeinkin löytänyt sinulle sopivan naisen. Nyt sen sijaan toistat vainoharhaisesti misogynistisia oppejasi ja kyräilet naista joka on mahdollisesti aistinut sen ja alkanut perääntyä. JUURI NÄIN red pill johdattelee miehen iankaikkiseen yksinäisyyteen.
Oletteko ap tähän asti tavanneet vain jossain julkisella paikalla, kahviloissa jne.?
Jos, niin miksi et ehdota toisen teistä luona kokkausiltaa? Jopa hienovaraisesti hieman mielikuvia maalaillen voitais juoda myös viiniä.
Kun ehkä se mimmi luulee yhtälailla, että sä olet friendzonettamassa sitä? Aika harva kuitenkaan lienee niin p.a., että viitsisi ihan ilmaisen kahvikupillisen takia toistuvasti tavata tyyppiä, joka ei yhtään kiinnosta.
Miksiköhän tämä kommentti on saanut niin paljon miinuksia? Tässähän vain todetaan millaisia naiset nykyään on. Ihan samat kokemukset itelläkin.