Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kyseessä takuuvarma friendzone jos nainen haluaa vain kahvitella

Vierailija
18.10.2018 |

ja tutustua hiljakseen? Onko niin että seksiä ei ole tulossa ikinä?
En minä niin kauheasti sen seksin perään edes ole, mutta kyllähän nyt oikeaan parisuhteeseen kuuluu seksi, eli jos seksiä ei ala kuitenkin jossain vaiheessa tulemaan niin eihän siitä muuta voi todeta kuin että nainen hyväksikäytti friendzone miehenä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan ensimmäisillä enkä toisillakaan treffeillä mene sänkyyn. Se on periaatteeni.

Kun kävin aviomieheni kanssa treffeillä, olikohan se kolmas tapaamisemme, niin ilmoitin lähteväni kotiin ennen puolta yötä. Olin niiiin kiinnostunut miehestä, ettei tosikaan. Mies kuitenkin luuli illan päätteeksi, ettei mitään tule.

Soitin miehelle parin päivän päästä, ja siitä sitten se lähti.

Vierailija
42/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä/tavannut yhtä naista nyt varmaankin 10 kertaa. Ei ole kyllä mitään fyysistä harrastettu, ihan vaan tutustuttu paremmin toisiimme. Onko tämä nyt jotenkin kummallinen tapa edetä ?

M36

Onko tämä siis edennyt myös sinun mielesi mukaan? Vai oletko toivonut enemmän? Oliko ensimmäinen tapaamisenne selkeästi treffit, vai olitteko sitä ennen vanhoja kavereita tms.? Jos olette treffeiltä aloittaneet, niin sitten etenette vain hitaasti. Ei naiset käy treffeillä miesten kanssa jotka ei yhtään kiinnosta.

Ei olla tunnettu ennestään. Tinderissä mätsättiin. 6v nuorempi kuin minä. Käyty ulkoilemassa, syömässä, leffassa, jne. Molemmat eronneita pitkistä parisuhteista. Olen häneltä aina kysynyt tapaamisten jälkeen, että vieläkö haluaa tavata ja tähän asti on ainakin halunnut. Itsellä ei mikään kiire ole asiassa.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä/tavannut yhtä naista nyt varmaankin 10 kertaa. Ei ole kyllä mitään fyysistä harrastettu, ihan vaan tutustuttu paremmin toisiimme. Onko tämä nyt jotenkin kummallinen tapa edetä ?

M36

Onko tämä siis edennyt myös sinun mielesi mukaan? Vai oletko toivonut enemmän? Oliko ensimmäinen tapaamisenne selkeästi treffit, vai olitteko sitä ennen vanhoja kavereita tms.? Jos olette treffeiltä aloittaneet, niin sitten etenette vain hitaasti. Ei naiset käy treffeillä miesten kanssa jotka ei yhtään kiinnosta.

Ei olla tunnettu ennestään. Tinderissä mätsättiin. 6v nuorempi kuin minä. Käyty ulkoilemassa, syömässä, leffassa, jne. Molemmat eronneita pitkistä parisuhteista. Olen häneltä aina kysynyt tapaamisten jälkeen, että vieläkö haluaa tavata ja tähän asti on ainakin halunnut. Itsellä ei mikään kiire ole asiassa.

M36

No sitten jatkatte samaan malliin kunnes asia selviää.

Vierailija
44/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzone-mies: olet etova. Ällötät. Voin pahoin. Varmaan naiset myös irl.

Vierailija
45/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle tämä oli? Minulleko? Jos oli niin miksi olen ällöttävä? 

- aloittaja

Vierailija
46/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa lukea näitä vastauksia ja huomata kuinka kyynisiä osa miehistä on. Itse olen juurikin sitä tyyppiä joka haluaa tutustua rauhassa, en edes tunne seksuaalista vetoa ellen ensin kiinnostu ihmisen persoonasta. En ole suoranaisesti deittaillut, mutta useamman vuoden sinkkuna ollessani vastaan tuli pari tapausta, missä muuten potentiaaliseksi luulemani mies kyllästyi liian pitkään tutustumiseen. Onneksi lopulta löytyi ystävän kavereista mies, joka puolestaan arvosti tätä umpiromantikkoa. (Ja unohtakaa stereotypia, että me rauhallisesti aloittavat olisimme frigidejä tai kylmiä seksuaalisesti)

Vastauksena ap:lle, mikäli deittisi kyselee kuulumiasi, mielipiteitäsi ja on avoimesti lämmin sinua kohtaan, niin hän todennäköisesti haluaa vaan oppia tuntemaan sinut kunnolla ennen seksin aloittamista.

Ja miehet hyvät, oppikaa arvostamaan itseänne aidosti. Olette muutakin kuin vain penis jonka päälle hypätä, joten kohdelkaa itseänne ja (mahdollista)kumppanianne sen mukaan. Se, että teihin halutaan tutustua kunnolla kertoo, että teissä on vaikka mitä hyvää minkä deittinne näkee ja mihin haluaa syventyä.

N24

Vierailija
47/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Toimisi muhun, tosin jossain vaiheessa heittäytyisin syliin. :D Tarvitsen luottamuksen ja läheisyyden ennen seksiä...ja sitä ei rakenneta tuntemattoman kanssa, siksi hidas eteneminen. Tuskin olen lajini viimeinen. N39

Tapeilemani nainen varmaan ajattelee samoin kuin sinä, ainakin toivon niin :)

M36

Vierailija
48/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa lukea näitä vastauksia ja huomata kuinka kyynisiä osa miehistä on. Itse olen juurikin sitä tyyppiä joka haluaa tutustua rauhassa, en edes tunne seksuaalista vetoa ellen ensin kiinnostu ihmisen persoonasta. En ole suoranaisesti deittaillut, mutta useamman vuoden sinkkuna ollessani vastaan tuli pari tapausta, missä muuten potentiaaliseksi luulemani mies kyllästyi liian pitkään tutustumiseen. Onneksi lopulta löytyi ystävän kavereista mies, joka puolestaan arvosti tätä umpiromantikkoa. (Ja unohtakaa stereotypia, että me rauhallisesti aloittavat olisimme frigidejä tai kylmiä seksuaalisesti)

Vastauksena ap:lle, mikäli deittisi kyselee kuulumiasi, mielipiteitäsi ja on avoimesti lämmin sinua kohtaan, niin hän todennäköisesti haluaa vaan oppia tuntemaan sinut kunnolla ennen seksin aloittamista.

Ja miehet hyvät, oppikaa arvostamaan itseänne aidosti. Olette muutakin kuin vain penis jonka päälle hypätä, joten kohdelkaa itseänne ja (mahdollista)kumppanianne sen mukaan. Se, että teihin halutaan tutustua kunnolla kertoo, että teissä on vaikka mitä hyvää minkä deittinne näkee ja mihin haluaa syventyä.

N24

Toivon ja unelmoin että tapailemani nainen ajattelee noin. Pelkään ja uskon että ikävä kyllä ei.

- aloittaja

Vierailija
49/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan tutustua mieheen kunnolla ja vähän ihastua. Pitkitän sänkyyn menoa koska se vaan kiihottaa enemmän ettei heti saa. Ja haluan vähän kiusata miestä ja katsoa jaksaako odottaa ja kuinka sen halut kasvaa ;D sitten kun vihdoin päästään tosi toimiin niin laukean jo melkein pelkästä hipaisusta. Kerran olen ollut niin kiihottunut että olen lauennut kun mies vaan työntyy sisälle ekan työnnön.

Ehkä se nainen ajattelee myös jotenkin näin? Jotkut kyllä haluavat tosi nopeasti seksiä ja nauttivat siitä. Selvitä onko nainen romantikko vai haluaako nopeasti sänkyyn. Kokeile vaikka kosketella, jos vetäytyy pois niin ei ole kiinnostunut. Jos koskettelee takaisin niin on kiinnostunut. Siis jotain hiusten tai käden silittelyä varovasti.

"Sori, mä tulin jo", sanoi vuosia sitten eräs tapaamani nainen lähes heti ns. oikean toiminnan alettua. Oli kyllä jotenkin hämmentävää.

Vierailija
50/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- aloittaja

En ole tuo kirjoittaja mutta pakko olla samaa mieltä. Mietin että miksi ja tulin siihen tulokseen että vaikutat miesselittäjältä. About niin iso turn off kuin voi olla. Tulee sellainen olo että sinun kanssa saa kuunnella pitkiä monologeja siitä minkälaisia naiset on. Hrrr.

Vierailija
51/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- aloittaja

En ole tuo kirjoittaja mutta pakko olla samaa mieltä. Mietin että miksi ja tulin siihen tulokseen että vaikutat miesselittäjältä. About niin iso turn off kuin voi olla. Tulee sellainen olo että sinun kanssa saa kuunnella pitkiä monologeja siitä minkälaisia naiset on. Hrrr.

Aika kevyesti sitä saa tuomion monologien pitämisestä, kun neljä lyhyttä kommenttia olen keskusteluun kirjoittanut.

- aloittaja

Vierailija
52/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Toimisi muhun, tosin jossain vaiheessa heittäytyisin syliin. :D Tarvitsen luottamuksen ja läheisyyden ennen seksiä...ja sitä ei rakenneta tuntemattoman kanssa, siksi hidas eteneminen. Tuskin olen lajini viimeinen. N39

Oikeasti kaunista ❤️

Vierailija
53/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Toivon ja unelmoin että tapailemani nainen ajattelee noin. Pelkään ja uskon että ikävä kyllä ei.

- aloittaja

Jos uskot näin niin mikäs siinäs siinä. Älä enää häntä tapaa. Homma taputeltu.

Vierailija
54/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- aloittaja

Aika kevyesti sitä saa tuomion monologien pitämisestä, kun neljä lyhyttä kommenttia olen keskusteluun kirjoittanut.

- aloittaja

Jo tuo että olet käynyt pari kertaa naisen kanssa treffeillä ja puhut hyväksikäyttämisestä. Millä ihmeen perusteilla. Niin kuin nainen olisi sulle seksiä velkaa, tai muuten olet hyväksikäytetty. Vai mikä on tämä outo ja kohtuuton ja vatsaa vääntävä logiikka.

Vierailija
55/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- aloittaja

- aloittaja

Et ole tästä naiset kirjoittanut vielä mitään. Kirjoitat yleistäen naisita jotain. Et vaikuta lainkaan kiinnostuneelta hänestä vaan enemmän omista pään sisäisistä pinttymistä.

Vierailija
56/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- aloittaja

- aloittaja

Et ole tästä naiset kirjoittanut vielä mitään. Kirjoitat yleistäen naisita jotain. Et vaikuta lainkaan kiinnostuneelta hänestä vaan enemmän omista pään sisäisistä pinttymistä.

Juuri näin, hyvin sanottu.

Vierailija
57/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan susta itsestä kiinni. Itselle harvoin käy niin, että friidu haluaa pelkästään kahville. Jos se ei halua muuta niin ei kyllä yleensä sitä kahviakaan.

Vierailija
58/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias nainen ja tunnen 10 vuoden haarukalla aika monta naista, myös sellaisia joiden kesken puhutaan hyvinkin luottamuksellisia juttuja. Ei meistä kukaan ole tuollainen kuin täällä totuutena kuvaillaan, pari on villimpää ja heillä on viimeisen 5v. aikana ollut lyhyitä, nopeita romansseja 5-10 kpl. Eli ei todellakaan joka viikonloppu eikä jokaisilta ensitreffeiltä.

Itse lämpiän todella hitaasti, siis puhutaan kuukausista, ja olenkin sinkku lähinnä siksi että yhtä hitaita miehiä on vähän. Mutta myös siksi kun ne harvat miehet joihin olen tutustunut ovat sitten itse sanoneet että no, et sinä siis musta tykkää. Omat vakuuttelut että tykkään ja haluan jatkaa eivät ole riittäneet, koska he ovat uskoneet tuota jaskaa, että kiinnostunut nainen menee heti sänkyyn.

Nykyään olen aikalailla hyväksynyt kohtaloni - en tule löytämään puolisoa. Mutta se on ihan ok.

Vierailija
59/80 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Sama juttu ikää myöten. Just näin se menee, ei todellakaan käy mielessä avata saksia kellekään tuntemattomalle. Sitä ehtii panna vaikka kuinka sitten myöhemminkin.

Vierailija
60/80 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tässäkin keskustelussa oikein näkevät vaivaa kirjoittaakseen valheellisia vastauksia, jotka johtavat miehiä harhaan?