Onko kyseessä takuuvarma friendzone jos nainen haluaa vain kahvitella
ja tutustua hiljakseen? Onko niin että seksiä ei ole tulossa ikinä?
En minä niin kauheasti sen seksin perään edes ole, mutta kyllähän nyt oikeaan parisuhteeseen kuuluu seksi, eli jos seksiä ei ala kuitenkin jossain vaiheessa tulemaan niin eihän siitä muuta voi todeta kuin että nainen hyväksikäytti friendzone miehenä.
Kommentit (80)
No kyllä minulla olisi enempi hyväksikäytetty olo, jos nainen haluaisi heti harrastaa seksiä kanssani sen sijaan, että hän haluaisi ensin edes hieman yrittää tutustua minuun ja antaisi minulle mahdollisuuden yrittää tutustua häneen ja se voi tapahtua vaikka sitten joitain kertoja käymällä aluksi yhdessä kahvilla... Ja jos naisella on yhtään arvostamaani mielikuvitusta ja reippautta niin saatamme keksiä muutakin yhteistä tekemistä kuin "vain" kahvitella eikä silloinkaan tarvitse välttämättä kiiruhtaa harrastamaan seksiä.
Sanoisin, ellei neljän-viiden tapaamisen jälkeen ala tuosta edetä on melko selvää kaverivyöhykkeen vaaraa. Naista sen tarkemmin tietämättä en lähtisi spekuloimaan aiemmin. Seksiin eivät kaikki halua ryhtyä vielä silloinkaan, mutta muuta hellyyttä, suutelua ja läheisyyttä luulisi ainakin olevan.
Toki joillain naisilla jo pari tapaamista ilman seksiä voi olla jo varma merkki kaverivyöhykkeelle joutumisesta.
m30v
Jaahas. Tämän on pakko olla provo. Että nainen joka haluaa rauhassa tutustua eikä mene heti sänkyyn hyväksikäyttää. Eiköhän ole parempi että jatkat suosiolla käteen vetämistä jos et näe aloituksessasi ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, ellei neljän-viiden tapaamisen jälkeen ala tuosta edetä on melko selvää kaverivyöhykkeen vaaraa. Naista sen tarkemmin tietämättä en lähtisi spekuloimaan aiemmin. Seksiin eivät kaikki halua ryhtyä vielä silloinkaan, mutta muuta hellyyttä, suutelua ja läheisyyttä luulisi ainakin olevan.
Toki joillain naisilla jo pari tapaamista ilman seksiä voi olla jo varma merkki kaverivyöhykkeelle joutumisesta.
m30v
Tämähän se juurikin on se ongelma. En itse niin mahdottoman pillunkipeä edes ole, mutta kun nykynaiset on sellaisia kevytkenkäisiä että jos niitä ei ole muutamien treffien jälkeen puoliväkisin työntämässä sänkyyn, niin ne heittävät friendzonelle. Suurin osa.
- aloittaja
Mä olen aloittanut kaksi avioliittoa kahvitteluista. Onneksi on ollut miehiä, jotka ovat jaksaneet hetken odottaa pimpsaa. Nykyisen kanssa seksiä on ehditty harrastaa joitakin tuhansia kertoja, eli kyllä sitä voi silti olla.
Se riippuu ihan siitä miten pelaat korttisi.
:)
Miten päätät kenen kanssa haluat suhteen? Panet kaikkien kanssa ensitreffeillä. Mitä sen jälkeen sitten tapahtuu?
Itse haluan tutustua mieheen kunnolla ja vähän ihastua. Pitkitän sänkyyn menoa koska se vaan kiihottaa enemmän ettei heti saa. Ja haluan vähän kiusata miestä ja katsoa jaksaako odottaa ja kuinka sen halut kasvaa ;D sitten kun vihdoin päästään tosi toimiin niin laukean jo melkein pelkästä hipaisusta. Kerran olen ollut niin kiihottunut että olen lauennut kun mies vaan työntyy sisälle ekan työnnön.
Ehkä se nainen ajattelee myös jotenkin näin? Jotkut kyllä haluavat tosi nopeasti seksiä ja nauttivat siitä. Selvitä onko nainen romantikko vai haluaako nopeasti sänkyyn. Kokeile vaikka kosketella, jos vetäytyy pois niin ei ole kiinnostunut. Jos koskettelee takaisin niin on kiinnostunut. Siis jotain hiusten tai käden silittelyä varovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30v
Tämähän se juurikin on se ongelma. En itse niin mahdottoman pillunkipeä edes ole, mutta kun nykynaiset on sellaisia kevytkenkäisiä että jos niitä ei ole muutamien treffien jälkeen puoliväkisin työntämässä sänkyyn, niin ne heittävät friendzonelle. Suurin osa.
- aloittaja
Itse yritän vain olla murehtimatta asiaa ja katson pääseekö edes kolmansille treffeille. Yleensä on tullut tyrmäys heti ekalla tapaamisella tai viimeistään toisen tapaamisen jälkeen. En oo vain kipinöivä... liekö osa sitäkin se, että en määrätietoisesti pyri pöksyihin siinä vaiheessa vaan yritän tutustua.
m30v
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan tutustua mieheen kunnolla ja vähän ihastua. Pitkitän sänkyyn menoa koska se vaan kiihottaa enemmän ettei heti saa. Ja haluan vähän kiusata miestä ja katsoa jaksaako odottaa ja kuinka sen halut kasvaa ;D sitten kun vihdoin päästään tosi toimiin niin laukean jo melkein pelkästä hipaisusta. Kerran olen ollut niin kiihottunut että olen lauennut kun mies vaan työntyy sisälle ekan työnnön.
Ehkä se nainen ajattelee myös jotenkin näin? Jotkut kyllä haluavat tosi nopeasti seksiä ja nauttivat siitä. Selvitä onko nainen romantikko vai haluaako nopeasti sänkyyn. Kokeile vaikka kosketella, jos vetäytyy pois niin ei ole kiinnostunut. Jos koskettelee takaisin niin on kiinnostunut. Siis jotain hiusten tai käden silittelyä varovasti.
Se on hienoa, että sinä olet romantikko, mutta toivottavasti tiedostat, että n. 90% ikäistäsi naisista ei sitä ole, vaan päinvastoin, ovat mahdollisimman kovia lorttoja, jotka ovat tatkoituksellisen epäromanttisia ja seksikeskeisiä. Miesten kovat kokemukset noiden naisten kanssa muuttavat miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aloittanut kaksi avioliittoa kahvitteluista. Onneksi on ollut miehiä, jotka ovat jaksaneet hetken odottaa pimpsaa. Nykyisen kanssa seksiä on ehditty harrastaa joitakin tuhansia kertoja, eli kyllä sitä voi silti olla.
Mistä miehesi on tiennyt kahvitellessa että et ole huijaamassa häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehesi on tiennyt kahvitellessa että et ole huijaamassa häntä?
No varmaan siitä, että ollaan jo siinä vaiheessa tykästytty toisiimme. Muuten en olisi lähtenyt edes kahville. Raskaansarjan introverttien (lue: nörttien) treffeillä ei ainakaan ennen tarvinnut hypätä toosa edellä tositoimiin.
Nainen taitaa esittää "vaikeasti tavoiteltavaa" kun on jakanut miehille jotka ovat vain käyttäneet hyväkseen.
Tämä ketju on surullinen esimerkki siitä miten Red pill -psskan lukeminen tuhoaa miehen mahdollisuudet parisuhteeseen. Ei kyetä sopeutumaan tilanteisiin ja kumppaniehdokkaaseen avoimin mielin, vaan yritetään vainoharhaisena sovittaa kaikkea mitä tapahtuu sellaisten miesten kehittelemiin teorioihin joille ei lohkeaa koskaan. Tuosta ei ap tule yhtään mitään, sama vaikka heittäisit hanskat naulaan.
Jos keskittyy kaiken aikaa pieleen menemisen skenaarioihin, ne alkavat lopulta toteuttaa itse itseään ihan todellisuudesta riippumatta. Kiva nainen kiinnostuu ap:stä, haluaa edetä fiiliksen mukaan. Ap soveltaa naiseen Red pill -yhteisön urautuneimpia käytäntöjä ja vituiksihan se menee. Mutta ei hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on surullinen esimerkki siitä miten Red pill -psskan lukeminen tuhoaa miehen mahdollisuudet parisuhteeseen. Ei kyetä sopeutumaan tilanteisiin ja kumppaniehdokkaaseen avoimin mielin, vaan yritetään vainoharhaisena sovittaa kaikkea mitä tapahtuu sellaisten miesten kehittelemiin teorioihin joille ei lohkeaa koskaan. Tuosta ei ap tule yhtään mitään, sama vaikka heittäisit hanskat naulaan.
Red pill kuvaa naisten synnynnäisiä taipumuksia (joissa ei paljoa ylpeiltävää ole).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red pill kuvaa naisten synnynnäisiä taipumuksia (joissa ei paljoa ylpeiltävää ole).
Tällä lailla juuri pilaat mahdollisuutesi ikinä edes selvittää minkälainen juuri se eteesi sattunut, sinusta kiinnostunut yksilö olisi. Miksi edes yrität? Siinä ei ole mitään järkeä. Osta seksi. Ja siihen se tulee menemäänkin tällä menolla. En tiedä pystyykö tuosta enää kuntoutumaan normaalin, joustavan ajattelun piiriin.
Olen käynyt treffeillä/tavannut yhtä naista nyt varmaankin 10 kertaa. Ei ole kyllä mitään fyysistä harrastettu, ihan vaan tutustuttu paremmin toisiimme. Onko tämä nyt jotenkin kummallinen tapa edetä ?
M36
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt treffeillä/tavannut yhtä naista nyt varmaankin 10 kertaa. Ei ole kyllä mitään fyysistä harrastettu, ihan vaan tutustuttu paremmin toisiimme. Onko tämä nyt jotenkin kummallinen tapa edetä ?
M36
Mene lukemaan Red pillistä ohjeet. Sieltä voit tavata että sinut on siirretty friendzonelle koska ikineitsyet kyllä tietää miten asiat on, dumppaa nainen ja muista olla tosi katkera kun kiltti ja kunnollinen ei kelpaa.
nosto