Pahin sammakko, jonka olet päästänyt suustasi?
Kommentit (16)
kun kävin ystäväni solukämpässä kylässä ja tapasin tämän kämppiksen, josta olin kuullut ystäväni puhuvan..
Ystäväni esitteli meidät, kättelimme ja sitten möläsin: Olet varmaan kuullut minusta paljon...
Tuli NIIN hiljaista, niin nolo tunnelma, mun piti tietenkin sanoa, että olen kuullut SINUSTA paljon, eikä nostaa itseäni maailman navaksi, josta aina puhutaan..
-tuttavallani piti olla häät ja seuraavana arkipäivänä lähetin vielä onnitteluviestin (en siis ollut kutsuttujen joukossa). Ne häät olikin peruttu, sulhanen oli tullut katumapäälle päivää enen häitä. Tätä en ollut sitten vielä kuullut.
- toinen oli, kun yksi ihminen, jolla on r-vika, puhui torkkupeitosta. Minä sitten toistin ihan mitään tajuamatta sen torkkupeitto -sanan samalla tavoin r -kirjainta sorauttaen. Hävetti niin. Ei siinä mitkään selittelyt auta. Se vain jotenkin kuulosti niin hauskalta, että piti toistaa. Kai.
tapasin vanhan koulukaverin neuvolassa ja vaihdettiin siinä sitten kuulumisia. Tein siinä samalla lähtöä ka kaverini sanoi jotain,mutta en kuullut mitä. Jostain syystä en kysynyt mitä, vaan tokaisin "ai jaa, mä lähdenkin tästä kotiin"
Kun päästiin ulos, mieheni sanoi, että kaverini oli kertonut miehensä kuolleen.
Hävetti ja pahasti!
Mun lakkiaisissa siskoni mennä paukatti kysymään meidän serkulta, että koskas sulla on laskettuaika???!!! Eikä serkku edes ollut lihonut tms. Serkku siinä sitten änkytti, ettei heille ole tulossa mitään ja kyllä se heidän "Matti" riittää heille (nyt heillä on kyllä kaksi lasta) :D Siskoni meni ihan punaiseksi kuin tomaatti :D
ekana tulee mieleen tuorein, kun vastasin mieheni *matin* puhelimeen hänen ollessaan suihkussa *maijan puhelimessa matti*, eli siis nimet menivät väärinpäin.
Tavattiin ennen joulua kaupungilla ja kysyin häneltä, että no mikäs sen teidän juniorin nimeksi tulikaan?
Sukulainen meni vähän vaikeaksi ja vastasi, että heidän kuopus syntyi pikkukeskosena ja kuoli muutaman päivän ikäisenä.
sammakkoja pääsee todella harvoin, mutta työkaverini on aina ollut roteva, pitkä ja isokokoinen.
kertoi olevansa laihtunut niin että on alipainoinen, johon minä tokaisin ihan hämmästyksissäni että NO, EI OLIS KYLLÄ HETI USKONUT!!!
pari kymmentä vuotta sitten vielä koulussa ollessa oli tarkoitukseni kehua luokkakaverin koulukuvaa ja sanoin jotenkin että "onpa hyvä kuva, näytät tavallista paremmalta", johon luokan muut tytöt tarttuivat tietenkin, että mitä mä sillä tavalla kommentoin, kuin kaveri muutenkin olisi jotenkin ruma. Häkellyin niin, etten oikein osannut sanoa enää mitään. Tämä painaa vieläkin, sillä en tosiaan pitänyt kaveria mitenkään pahan näköisenä muutenkaan. :(
...ja minä olimme katsomassa lätkämatsia yläasteikäisinä. Ekan väliajan aikana jonotimme kahviossa kassalla ja kuiskasin ystävälleni "Hyi hel..tti, miten tuo edessä jotottava deeku haisee ällöttävälle..."
Kahvit maksettuamme ja juotuamme seurasimme koko matsin loppuun saakka ja autoille mennessämme huomasin, että tämä haiseva mies oli ystäväni isä. Oli lauantai ja hän oli reippaassa maistissa + kova tupakoimaan, joten siitä vahva haju...
Voi sitä häpeää seuraavana maanantaina koulussa...pyysin anteeksi kärkeviä sanojani ja sain anteeksi raikuvan naurun kera =)
Silti vieläkin huokailuttaa näin 12 vuoden (ystävyydenkin) jälkeen.
...että herättelin miestäni exän nimellä sängystä ylös. Olimme seukkailleet silloin n. kuukauden ja hän heräili ekaa kertaa mun sängystäni. Dääm, miten nolotti...
mummunsa kanssa viikonloppuna kaupungilla. Katsoi vinosti ja sanoi, että oli äitinsä kanssa. Mä nauroin vaan hämmentyneenä ja päästin pahimman sammakon sen jälkeen: "ei kun mä näin sut lauantaina Sokoksella ja silloin olit varmaan mummusi kanssa..." En voinut kuvitella, että kolmekymppisen työkaverini äiti on noin kahdeksankymppinen. Myöhemmin puhuttiin asiasta ja työkaverini äiti oli todellakin saanut hänet 51-vuotiaana... No, mä siihen vielä päälle, että "olit varmaan vahinko..." Vahinkohan se työkaveri on varmaan ollut, kun sisarukset on 25-30 vuotta vanhempia ja tuskin tuossa iässä enää lapsia osasivat kuvitella tulevan. No, hyvin hoidettu ja rakastettu lapsihan hän on varmaan ollut. Huoh. Muuten osaan varoa sanojani, mutta tän yhden työkaverin kanssa en voi puhua sen perheestä, etten möläytä jotain idioottimaista.:)
puhumaan tulevasta kastejuhlasta ja mieheni meni vähän ennen käymään ulkona ja luulin et hän tuli kun ovi kävi ja minä huikkaamaan et pitäskö laittaa pikkarit hameen alle ennenkuin pappi saapuu, oli lämmin hellepäivä. Oli hetken hiljaista kunnes kuulin sanat. Hyvää päivää taloon ja pappi olikin tullut sisään ja mieheni vastahänen jälkeensä. Mulla meni kyllä pasmat sekaisin pitkäksi aikaa ja ilman pikkareita vielä.
Kuumottaa vieläkin naamaa kun ajattelenkin, aikaa tuosta 2 ja puoli vuotta.
Pidin lapselleni 3 v synttärit. Kutsuin paikalle äiti-tuttuja lapsineen. Yhdellä äidillä oli kaksi vilkasta lasta, rankka elämän tilanne ja hän kertoi olevansa raskaana. Raskaus oli vahinko. Hän oli tosi väsynyt. Tarkoitukseni oli sanoa, jotakin sinne päin, että 'hyville ihmisille annetaan lapsia'. Sanoin 'se oli teille aivan oiken'... noloa.
On vissii vähä väsynyt, kun kakkosen vastaus kävi oikeasti naurattaa :D