Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä perheväkivalta muka on?

Vierailija
18.10.2018 |

Kuullut jo muutamasta paikasta miten perheväkivalta on jotenkin juuri suomalaisten suuri ongelma. Onko muka näin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että on pieni joukko miehiä jotkaehtii pieksää ison joukon naisia elämänsä aikana.

Ja ennen kuin miesasiamies riehaantuu niin toki naisetkin harjoittavat parisuhdeväkivaltaa.

Vierailija
2/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole vain myytti, kuten se ettei muka suomalaiset osaa käyttää alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16% miehistä ja 17% naisista on kokenut parisuhdeväkivaltaa. Lähde THL

Vierailija
4/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka? Vähättelet ilmeisesti, siksi en aiokaan vastata enempää. Ei kannata.

Vierailija
5/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokenut, mutta työssä nähnyt säännöllisesti.

Vierailija
6/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että se on tosiaan tavallisempaa kuin luulisi, asiasta ei vain puhuta. Kaveripiiristäni yksi on myöntänyt tulleensa hakatuksi entisessä suhteessaan. Toisella oli välillä kummallisia mustelmia kehossa, mutta ei ikinä puhunut asiasta tai antanut selitystä.

Hyvin moni pelkää tai häpeää niin paljon ettei puhu asiasta edes läheisimmilleen. Tästä syystä voi syntyä kuva ettei asia ole niin tavallista.

Vierailija
7/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu teidän kanssa. Mikä siinä harmonisessa yhteiselossa muka niin vaikeaa on? Itse en ole ketään naisistani koskaan lyönyt, enkä tule lyömäänkään. Mitä ihmeen luolamiehiä Suomessa asuu?

Vierailija
8/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin yleistä. Vaikka kulisseja pidetään väkisin yllä, perheväkivalta kukoistaa kotien seinien sisäpuolella. Valitettavasti apua ei uskalleta hakea ajoissa.

Vierailija
9/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu teidän kanssa. Mikä siinä harmonisessa yhteiselossa muka niin vaikeaa on? Itse en ole ketään naisistani koskaan lyönyt, enkä tule lyömäänkään. Mitä ihmeen luolamiehiä Suomessa asuu?

https://yle.fi/uutiset/3-5487134

"Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin

Miehet joutuvat perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen uhriksi jopa useammin kuin naiset. Perheväkivallan miesuhrien näkökulma on suomalaisessa tutkimuksessakin jäänyt syrjään."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi