Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieromasauvat

Herrasmieskysyy
18.10.2018 |

Hei, ihan näin miehenä tiedustelen arvon naisilta kokemuksia ja mielipiteitä vibraattoreista eli varsinkin niistä värisevistä ja toki muistakin dildoista yms. Ymmärrän kyllä, että kaikilla on omat mieltymykset, mutta ois kiva tietää, että onko pelkkä clitorisstimulaatio suosittu, vai emättimeen työntäminen vai jopa molemmat. Sillai oma lehmä ojassa, että olen partnerille vihjaillut että joku sauva olisi kiva, mutta hän ei ole oikein ottanut kantaa, että millainen olisi hyvä. Ylipäätään kaikki muukin tieto olisi suotavaa kuten patterit, ladattava, silikoni, peniksen mallinen, väri yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä hän laukeaa? Varmaan sellainen lelu on mieluisin.

Kerro lisää niin vastailen. Sattuu olemaan hyvä lelukokoelma puutteen vuosilta. N50+

Vierailija
2/4 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten laukeaa panossa kun samalla hierotaan clitorista. Ihmeen hiljaista tää kommentointi kun oon ajatellut, että nykyään lähes kaikilla on jotain välineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen seurannut, niin ne kaksneuvoiset, joissa lyhyehkö varsi menee pimppaan ja toisena haarana oleva katkarapu värisee klitorikselle, ovat naisten keskuudessa suosittuja.

Ihan halvimmat kannattaa jättää kauppaan.

4/4 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten suosittelen Rampant Rabbitia. Se on paras noista, joissa on sekä dildo että klitoriskiihotin. Siinä on paitsi vibra myös pyörivä liike dildo-osassa.

Kuvittelisin, että yleensä miehet nauttivat enemmän näystä, että pelkkä dildo uppoaa pi***uun? tietysti hyvä dildo (Stronic! Kallis mutta hyvä) ja erillinen klitoriskiihotin (Satisfyer tai Rocks Off) on myös yksi ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi