Lue keskustelun säännöt.
Onko Suomessa poikkeuksellisen huonoja miehiä?
17.10.2018 |
Luettuani hetken aikaa näitä tämän palstan viestiketjuja otsikon kysymys nousi mieleeni. Ei tarvinnut hirveän montaa ketjua klikata auki, kun huomasi samojen teemojen toistuvan.
Onko Suomessa siis oikeasti ihan maailmanlaajuisesti katsottuna poikkeuksellisen paljon rumia, lihavia, liian laihoja, tyhmiä, lyhyitä, ahneita, sovinistisia, laiskoja, uskottomia, haisevia, liian vähän seksiä haluavia, peräkammarin poikia, juoppoja ja huonotapaisia miehiä? Vai ovatko miehet yleisesti vain noin huonoa materiaalia kautta linjan? Vai puretaanko täällä vain lähinnä omia huonoja kokemuksia ja pahaa mieltä toisiin?
Olen kieltämättä vähän ymmälläni
Mies 37 vuotta
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihmisissä on kaikenlaisia. Minä tykkään suomalaisista tavallisista miehistä. Rehellisiä, mukavia, intohimoisia, turvallisia miehiä. Ei voi valittaa :)
Tähän ikään mennessä ehtinyt jo kokea useamman parisuhteen. Eivät ne miehet joista olen eronnut ole olleet huonoja miehiä. Olen aika tarkkaan valinnut alunperinkin. Yhteiselämä on vain eri syistä käynyt elämän muuttuessa vaikeaksi.
Hyvät välit on eksiini. Hyviä miehiä, todella, mutta lopulta jollekin toiselle. Ja hyvin heillekin on käynyt eli se sopivampi on löytynyt kun olen päästänyt vapaaksi :)