Palstan sinkut esittäytyy tässä ketjussa
Mitä teet juuri tällä hetkellä? Mistä mahdollinen kumppani voisi löytää sinut juuri nyt?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En eronnut vaihtaakseni huonosta luokattomaan.
Nmm.. Mikäs neidillä mielesä kun hymyilyttää??? Taitaa kyr.pää tehdä mieli,,? ;)) ellen ihan väärässä ole. Voisin vit.tusi uumaan tunkea kyr.päni,,se sykkii sisälläsi tunnet kuinka mahla mehut valuu vit.tuusi,,, Vai liekkö jo neiti saanut tarpeekseen?? Hymystä päätellen,,, Oikein häpykumpusi pullistuu,,tyllerö vit.tu :)))
Onko ulinalauta kaatunut vai miksette pysy siellä näiden päättömien juttujenne kanssa?
Ilmiannettu.
Nämähän on parhaita juttuja mitä löytyy. Huomattavasti laadukkaampia kuin jotkut "pesetkö jauhelihasi?" jutut.
Miten tämäkin meni miesten mollaukseksi? Taitaa olla ylivoimaista ettei menisi.
Mökiltä löytää. Pitäis tykätä lämmitellä saunaa ja jaksaa tuijotella illan tullen tulta. Sellaista konstailematonta kaipailen. Mieli sais olla sivistynyt ja katse avara. N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu. Tämä ei ole mikään deittipalsta.
Eipä tässä ole kukaan mitään yhteystietoja antanut. Sinänsä Vauva-palstalla voisi olla deitti- ja kaverinhakupalstakin.
Haluisitko oikeasti palstamiesten kanssa deiteille? Mä en niiden ansiosta uskalla deiteille enää normaalinkaan miehen kanssa, kun ei ikinä voi olla varma, mitä se valehtelee.
Palstamiehethän ovat rehellisiä, liiankin rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä ole kukaan mitään yhteystietoja antanut. Sinänsä Vauva-palstalla voisi olla deitti- ja kaverinhakupalstakin.
Haluisitko oikeasti palstamiesten kanssa deiteille? Mä en niiden ansiosta uskalla deiteille enää normaalinkaan miehen kanssa, kun ei ikinä voi olla varma, mitä se valehtelee.
Naiselle valehtelu deiteillä on kivaa. Otan välillä hotellihuoneen käydessäni naisten kanssa treffeillä, valehtelen olevani esimerkiksi lentokapteeni, laivan perämies, kirurgi työkeikalla tai jotain muuta. Naiset saavat illan hotellihuoneessa lentokapteenikirurgin kanssa, itse saan pillua joka antaa statusmieheksi luulemansa miehen tehdä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehethän ovat rehellisiä, liiankin rehellisiä.
Eivät kaikki miehet ajattele kuten palstamiehet, joten nämä ovat rehellisiä vain omasta puolestaan. Mut se just, ettei pysty luottamaan siihen, onko se tavattu mies samanlainen mieleltään kuin palstamies. Koska sehän voi vain valehdella olevansa normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle valehtelu deiteillä on kivaa. Otan välillä hotellihuoneen käydessäni naisten kanssa treffeillä, valehtelen olevani esimerkiksi lentokapteeni, laivan perämies, kirurgi työkeikalla tai jotain muuta. Naiset saavat illan hotellihuoneessa lentokapteenikirurgin kanssa, itse saan pillua joka antaa statusmieheksi luulemansa miehen tehdä mitä tahansa.
Et ymmärtänyt mihin vastasit. Ei puhuttu tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämäkin meni miesten mollaukseksi? Taitaa olla ylivoimaista ettei menisi.
Mies ja palstamies ovat eri asioita. Jälkimmäistä vain mollataan.
N39 Helsinki
Tykkään fiksuista, kaupunkilaisista miehistä. Nämä tosin on yleensä sellaisia, joilla on hakusessa vain seksisuhde.
Harrastan liikuntaa, mutta en ole hoikka vaan normaalipainon ylärajalla.
Olen poistanut deittiprofiilileja netistä omien kiireiden ja toisaalta toivon hiipumisen vuoksi.
Juuri nyt: kulutan hetken aikaa, ennen kuin alan vetää pyjamaa päälle.
Mistä löytää: ei välttämättä mistään, välillä käyn chatissa tai jossain harrastepalstalla höpöttelemässä.
Kohta 36v ( pitää vissiin muuttaa nimimerkki 🤔)
Reilu pari vuotta sitten eronnut pitkästä suhteesta. Ei lapsia, periaatteessa haluaisin, mutta en vaivaa asialla päätäni. Koiratalous.
Voi löytää töistä, salilta, lenkkipolulta koiran kanssa tai maastosta pyörän kanssa. Niin ja Tinderistä.
Nyt löytäs sohvalta.
N33, olisi haaveiden täyttymys sellaiselle joka haaveilee hoikasta, naisellisesta, miellyttämishaluisesta blondista eikä 1 lapsi ja helsinkiläisyys haittaa. Minut löytää tinderistä tai välillä baarista.
Vierailija kirjoitti:
Mökiltä löytää. Pitäis tykätä lämmitellä saunaa ja jaksaa tuijotella illan tullen tulta. Sellaista konstailematonta kaipailen. Mieli sais olla sivistynyt ja katse avara. N46
mökiltä löysää, luin
Töissä, en vaadi naiselta muuta tutustumisen aloittamiseen kuin että: on sinkku, lapseton mutta haluaa lapsia, 34-37 vuotias,
Istun aamupaskalla ja luen av-palstaa.
Aika hankala minua on löytää, ellei tule kotiovelta hakemaan tai ruokakaupasta bongaa
N32
urheilullinen (juoksen ja käyn salilla, mutta eipä salilla ole oman tyylistä miestä ollenkaan)
töissä, lopettelen töitä ja lähden pois.
ei jaksa ravata usein baareissa, siellä on tosi usein epäasiallista porukkaa, asiallisella lähestymisellä pääsisi pitkälle ekä juomalla liikaa ja/tai kaatamalla juomat melkeen toisen päälle tai tarraamalla heti takamuksesta kiinni, en tykkää. Varsinkin tässä iässä kehittyy nollatoleranssi örvelöihin ja yhden yön vonkaajiin.
olen ujo, mutta keksin kyllä jutun juurta kun alkaa juttelemaan ja tutustunkin mielellään uusiin ihmisiin.
Sairaanhoitaja, pari kissaa. Pakkailen muuttoa varten, muutan periferiasta keskustaan.
Muuton hoitavat palomiehet tuttavan kautta.
Ja en hakisi seuraa vauvapalstalta.