Mitä pitäisi tehdä, että tykkäisi itsestä enemmän?
Tilanne on se, että olen pitkässä parisuhteessa, jossa miestä ei ole kiinnostanut seksi moneen vuoteen. Sanoo, ettei kiinnosta ketkään muutkaan naiset, siis seksi yleensäkään. Joskus kun yritämme, seisokki häviää kesken kaiken. Järjellä tajuan, ettei se johdu minusta kun niin on monet kerrat vakuutellut, mutta itsetunto on kärsinyt todella paljon. Elämänilokin on kadonnut. Janoan muiden miesten hyväksyntää ja sitä, että joku haluaisi minua. Kesällä sain treffikutsun tuntemattomalta miheltä keskellä kirkasta päivää. Se oli kesän kohokohta jota muistelen vieläkin. Haaveilen jatkuvasti muista miehistä. Olen myös alkanut liikkumaan, että saisin puhtia ja iloa päiviini. Mitä muuta voisin tehdä? En ole mikään ruma enkä lihava. Haluan tykätä itsestäni ja uskoa itseeni, nauttia naiseudesta vaikka en siitä mieheni kanssa voikaan nauttia. Auttakaa!
1. Ero.
2. Avoin suhde.
3. Keskität huomiosi muihin asioihin ja etsit vaikka jonkin harrastuksen, jonka kautta kokea onnistumisen tunteita ja ylpeyttä itsestä.
Itsellä oli toi viimeinen, kun tilanne meni eksän kanssa samaan jamaan. Elettiin vuosikaudet kämppiksinä, kunnes sitten erottiin.