Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat, tajuatteko, miten noloilta kuulostatte komentaessanne lapsianne julkisilla paikoilla?

Vierailija
17.10.2018 |

Suurin osa puhuu todella nololla sävyllä lapsilleen, meilkein jo itse kiukuttelee, toisin kuin lapsi, kun ei lapsi ole kuin herran enkeli tai istu kuin kynttilä. Lasten pelätään "häiritsevän" muita, vaikka sellaisesta ei ole mitään merkkejä.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on maniavaihe päällä. Ota lääkkeesi.

Vierailija
82/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi joku kuri kuin koko ajan rääkyvä, kuriton kakara? Mulle ainakin pidettiin kuri, kun olin lapsi. Lapsi ei ehkä voi sille aina mitään että kiukuttaa, mutta ainakin oppii mikä käytös on sopivaa ja mikä ei. Tämän lapsi oppii jo pienenä..kun katsoo nykyvanhempia niin moni antaa "kullannuppunsa" huutaa sitä lelua tai karkkipussia ilman mitään kuria saada raivareita. Aikuinen ottaa vastuun ja näyttää myös rajat. Se on myös välittämistä ja rakkautta. Sitä vastuun kantamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulla on maniavaihe päällä. Ota lääkkeesi.

Enemmänkin pahanlaatuinen psykoosi, kun tätä ketjua lukee. Tappeleeko AP itsensä kanssa vai mistä nuo elari/asunnonmyymis/jne.-puheet oikein ilmestyivät?  

Vierailija
84/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Ihmettelen vanhempia, joilta puuttuu kyvykkyys kasvattaa lapsiaan ja ihailen heitä, joilla sitä on.

Vierailija
85/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentaminen on yleensä ihan jees, mutta ai jestas miten usein näkee lasten suoranaista kyykytystä. Seisotetaan lasta ihmisjoukossa ja tylytetään lasta, laitetaan matelemaan vanhemman edessä häpeissään muiden katseilta suojaamattomana. Ihan kamalaa ja surullista.

Vierailija
86/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua lasten touhuilu ärsytä. Mutta se oli väärin, että äitini sanoi, että ""joo-o, mutta ota huomioon, että jotakuta muuta voi ärsyttää" No en vittu ota, se on hänen ongelmansa. Äitini mielestä tämä oikeutti hänet arvostelemaan minua, vaikka MINÄ olen hänen tytär, joku s*aatanan h*ekkap*lluinen kireänuttura ei.

Ap

Kivikissa bongattu! 😁

Vierailija
87/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ärsyttää ne vanhemmat, jotka eivät komenna riehuvaa lastaan vaan antavat touhun jatkua.

Tuo komentaminenhan on hyvä asia.

Vierailija
88/89 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä aloituksesta mieleen naapurin kahden lapsen äiti. Mamma pinkkimustassa kananpersetukassaan (ihan oikeasti) komentaa 24/7 kahta pientä poikaansa. Kovalla äänellä. Se touhu kuulostaa just siltä, että ei ne lapset kuuntele enää ollenkaan, kun äiti koko ajan pajattaa läksyttävällä äänellä. Aina kun näen ne, eli melkein joka päivä, niillä on joku tilanne päällä. En tajua miksei voi puhua niille lapsille normaalisti.

Vierailija
89/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.