Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisiä ei vain kiinnosta maailman lämpeneminen

Vierailija
17.10.2018 |

Asiasta vouhotetaan aika ajoin uutisissa, mutta siihen se sitten jääkin. Ihmisiä ei vain kiinnosta ryhtyä konkreettisiin muutoksiin. Jatketaan pian kuin ennenkin. Näin se vain menee. Ketään ei kiinnosta. Tästä syystä pakkokeinot on ainoa ratkaisu ja niihin ajaudutaan pakosta. Se voi taas laukaista kolmannen maailmansodan kun yhtäkkiä pakotetaan rajuja muutoksia ihmisten elämään globaalisti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa persereiän lämpeneminen.

Vierailija
2/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kovasti että Suomi lämpenisi mahdollisimman paljon.

Haluan kasvattaa banaaneita ja mangoja omalla takapihalla, kuten etelässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat pääosin ihan mulkeroita, joten ei kyllä oikeasti kiinnostakaan. Saapi hävitä koko pallo.

Vierailija
4/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmahan on lämmennyt aina - joskus enemmän joskus vähemmän, näin se vaan on aina mennyt.

Vierailija
5/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu välillä, että ihmisillä tekis mieli leikkiä jumalaa, mutta kun ne rahkeet ei oikein tahdo riittää muuhun kuin suunsoittoon.

Vierailija
6/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyll kiinnosta.Tai siinä mielessä että lämmityskulut romahtivat joten oma etuni on että lisää lämpöä.Tosin aina kun sytyttelen takkaa teen sen mahdollisimman savuttavasti :)

Vierailija
7/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nimenomaan välttää savuttamista, koska pienhiukkaset vaikuttavat ilmastoon viilentävästi. Eli kun luulet edistäväsi ilmastonmuutosta sytyttämällä takan väärin, itse asiassa estätkin sitä hieman. Kaiken lisäksi heikennät pienhiukkasilla omaa terveyttäsi, jolloin sinulle jää vähemmän elinaikaa edistää ilmastonmuutosta. Häh hää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan