Poikani tyttöystävä on vegaani ja he tulevat huomenna minun luokse syömään
Siispä kysyisinkin että syövätkö vegaanit muutakin kuin porkkanaa ja soikkuu?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en katselisi sekuntiakaan tuollaista hippiä joka vaatii jotain omia lisäaineruokiaan. Jos ei aito voi ja liha kelpaa niin voi painua ovesta ulos.
Tässäkin on älykkään ihmisen postaus, paljonko Mensan testistä? (saattaa kuulostaa vittuilulta, mutta ihan tosissani kysyn)
Eli jos ei ole vegaani, niin syy tähän löytyy älykkyyttä testaamalla? Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta niitä valion mifu -suikaleita ja tee niistä joku ruoka. Tosi hyviä. Valion sivuilla löytyy reseptejä. Ite en oo vegaani mutta kokeilin ja tykkäsin niistä tosi paljon.
Mifu on tehty maidosta, ei sovi vegaanille.
Kyllä mulle sopii vaikka oon vegaani.
Ja sitten syytetään provoksi, kun vastaavasti mainitaaan kutunjuusto.
Voi jösses.. Sulla on Google, kirjoita kenttään: Vegaanireseptit. Ompa täällä porukka kyllä peukalo keskellä kämmentä :D
Kaupasta saa valmiiksi maustettuja ja paistettuja tofukuutioita, korvaa liha niillä hänen annoksessaan. Toinen hyvä kaupan mustapapupihvit.
Mistä saa sitä vegaanista, laboratoriossa valmistettua lihaa? Siitä oli jossain vaiheessa uutisissa.
Tietysti vegaanille pitäisi sitten vielä jollain tavalla todistaa, että kyse ei ole normilihasta.
Ihan googlaamalla huomaat, että kutunjuustosta on täälläkin keskusteltu paljon ja että osa vegaaneista on kertonut sitä syövänsä. En minä sitä keksinyt.