Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani tyttöystävä on vegaani ja he tulevat huomenna minun luokse syömään

Vierailija
17.10.2018 |

Siispä kysyisinkin että syövätkö vegaanit muutakin kuin porkkanaa ja soikkuu?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeen mistä tahansa ruoasta saa vegaanisen version helposti kun korvaat vaan kerman kasviskermalla (esim. kookoskerma tai kaurakerma), voin margariinilla tai kasvisöljyillä ja jauhelihan soijarouheella, tofulla,  nyhtökauralla, härkiksellä, linsseillä, herneillä, pavuilla tai pähkinöillä. 

Tosi monet itämaiset (esim. kiinalaiset, thaimaalaiset, intialaiset) ruoat on kasvisruokia. Voit tehdä vaikka kasviswokkia tai linssipataa. tai  vaikka tacoja/tortilloita (täytteenä esim. härkistä)  , kasvispitsaa, chili sin carnea, kasvissosekeittoa, täytettyjä paprikoita,  pinaattipastaa, avokadopastaa, spagettia tomaattikastikkeella, pähkinämureketta, lasagnea, makaroonilaatikkoa, uuniperunoita, uunijuureksia, kasvispihvejä, kasvispyöryköitä.... etsi vaikka netistä vegaanisia reseptejä. Muista että vegaani ei syö myöskään mitään maitotuotteita tai kananmunaa joten jos reseptistä niitä löytyy niin ne pitää sitten korvata jollain vastaavalla kasvistuotteella tai valita sellasia reseptejä missä ei käytetä mitään eläinperäisiä tuotteita.  

Muista myös kutunjuusto. Olen lukenut, että se on uusin tuuli vegaanien keskuudessa. Yleensähän eivät syö juustoja.

Ei ole todellista. Tämä kutunjuustoprovoilija PÄIVYSTÄÄ täällä päästäkseen levittämään misinformaatiotaan vegaaniketjuissa!! Hanki nyt hyvä ihminen elämä! Rupea vaikka kuttufarmariksi tai jotain.

Ihan googlaamalla huomaat, että kutunjuustosta on täälläkin keskusteltu paljon ja että osa vegaaneista on kertonut sitä syövänsä. En minä sitä keksinyt.

Vierailija
62/67 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en katselisi sekuntiakaan tuollaista hippiä joka vaatii jotain omia lisäaineruokiaan. Jos ei aito voi ja liha kelpaa niin voi painua ovesta ulos.

Tässäkin on älykkään ihmisen postaus, paljonko Mensan testistä? (saattaa kuulostaa vittuilulta, mutta ihan tosissani kysyn)

Eli jos ei ole vegaani, niin syy tähän löytyy älykkyyttä testaamalla? Ei hyvää päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta niitä valion mifu -suikaleita ja tee niistä joku ruoka. Tosi hyviä. Valion sivuilla löytyy reseptejä. Ite en oo vegaani mutta kokeilin ja tykkäsin niistä tosi paljon.

Mifu on tehty maidosta, ei sovi vegaanille.

Kyllä mulle sopii vaikka oon vegaani.

Ja sitten syytetään provoksi, kun vastaavasti mainitaaan kutunjuusto.

Vierailija
64/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissijuusto!

Vierailija
65/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses.. Sulla on Google, kirjoita kenttään: Vegaanireseptit. Ompa täällä porukka kyllä peukalo keskellä kämmentä :D

Vierailija
66/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa valmiiksi maustettuja ja paistettuja tofukuutioita, korvaa liha niillä hänen annoksessaan. Toinen hyvä kaupan mustapapupihvit.

Vierailija
67/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa sitä vegaanista, laboratoriossa valmistettua lihaa? Siitä oli jossain vaiheessa uutisissa.

Tietysti vegaanille pitäisi sitten vielä jollain tavalla todistaa, että kyse ei ole normilihasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi