Onko sellaisia uskollisia miehiä, jotka ovat hyviä rakastajia sängyssä?
Siinäpä kysymys, mikä mieltäni askarruttaa.
Olen 36-vuotias nainen, elämässäni takana 4 parisuhdetta joista jokainen kestänyt useamman vuoden, viimeisin 4 vuotta.
Näissä suhteissa seksi on jakautunut 50-50 kahtia: Kaksi miehistä on ollut sellaisia joita seksi ylipäätään on kiinnostanut aika vähän ja kaksi todella ihanaa sillä saralla. Harmi vaan, että nämä molemmat ihanat olivat myös petollisia.
Näinkö se siis on? Varsinkin tämä viimeisin, hiljattain tästä syystä päättyhyt suhde veti minut aika matalaksi. Pidin seksielämäämme enemmänkin kuin hyvänä, ja mieskin vakuutteli sitä. Molemmat saivat varmasti tyydytyksen ihan joka kerta. Silti jäi kiinni siitä, että oli aktiivisesti etsinyt muuta seuraa lisäksi. En ole estoinen enkä mikään "lahna" ja olen hyvässä kunnossakin, sporttinen nainen. Silti en ole riittänyt.
Nyt voisitte anonyymisti kertoa.
Jotenkin tuntuu, etten enää parisuhteeseen uskalla enää edes alkaa ikinä, kun vaihtoehdot ovat joko selibaatti ns. kaverisuhteessa tai petetyksi tuleminen :-/
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun miehellä on tarpeeksi hyvä itseluottamus itsestään ja saa oman naisen pillun syömään kädestä, ei tarvitse lähteä vieraisiin itseään pönkittämään. Sitä en osaa sanoa onko kalun koolla jotain tekemistä, mutta itsellä on ainakin niin suuri, että itseluottamus on siitäkin syystä tapissa ja tietää, ettei vaimo ainakaan isomman kalun perään lähde, saati sellaista löytäisi. Mutta se todellinen syy on varmaan se, että arvostanut vaimoa ja naisia aina tasa-arvoisina ja tehnyt kaiken jotta he nauttisivat seksistä ja olemisesta mahdollisimman paljon. Toki meidän seksikin on enemmän henkistä kuin fyysistä yhtymistä, joten sellaista olisi muualta edes turha hakea tai odottaa. Eikä halua pelkkään fyysiseen seksiin edes tyytyä. Henkinen orkku on sata kertaa voimakkaampi kokemus.
Teksistäsi puuttuu tyystin se puoli, että vaimo saa oman miehen munan syömään kädestä. Sinä olet arvostanut naisia ja vaimoa, sinä olet tehnyt kaiken, että he nauttisivat. Omasta nautinnosta ja omista tarpeista, no, puhut henkisestä orkusta, kertoohan sekin jotain.
Kuitenkin aihe oli, pettääkö mies. Ei pettääkö nainen. Eli saako mies minkä haluaa, minkä tarvitsee, ei saako nainen.
Aika alistuva asenne, enkä tarkoita seksuaalista alistusta, vaan henkistä. Naisen palvelija.
Ei itseluottamuksen pönkitys ole ainoa syy pettää.
Et ilmeisesti ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa. On sangen haastavaa saada aina OMA nainen niin kiimaan, että pillu syö kädestä. Saada se päivästä, viikosta, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Ei ihan helppo rasti. Paljon helpompi olisi lähteä vieraita naisia vikittelemään. Se on varmaan suurin syy miesten syrjähyppyihin. Itselle ainakin tuottaa suurta tyydytystä saada yhä vain vaimoni kontrolli katoamaan ja pillu himoamaan epätoivoisesti orkkua. Mikään ei ole miehelle niin nautinnollista kuin kiimainen haluava nainen ja pillu. Oma naitintoni tulee tästä vallasta ja siitä miten sen orkun tai orkut tuotan. Vaikka tuottaisin suuseksillä, niin silti nautin siitäkin, että naimisen jälkeen vaimo tietää ja tuntee saaneensa. Eikä toki vähäinen ole sekään seikka, että vaimollani on synnytyksistä huolimatta tiukka ja erittäin voimakaslihaksinen pillu. Itselle taas on luoja suonut kaikki eväät naisen tyydyttämiseen, mielikuvituksen, tunneherkkyyden, vikkelän kielen, näppärät sormet ja ison kalun. Vaimo kehrää siten kuin kissa jälkeenpäin.
Pasaat samaa linjaa, mitä SINÄ teet NAISEN nautinnon eteen, ja miten sinä nautit nautinnon tuottamisesta. Ei sanakaan siitä, mitä nainen tekee sinun nautintosi eteen. Jos olet onnellinen, niin mikäs siinä. Ihmettelen vaan yksipuolisuutta.
Luuletko tosiaan, että nainen, jonka saat himosta sekasin ja orkku, ei tekisi kaikkea miehensä puolesta. Mitenkä tämä naisen tekeminen mitataan? Montako sataa suihinottoa pitää olla, vai mitä. Itse olen saanut naiseltan kaikkea mahdollista vastapalvelua halutessani ja haluamattakin. Koskaan tarvinnut eläissäni olla seksin puutteessa. Kannattaisi varmaan panostaa joskus naisenkin saamisiin, niin tietäsi mistä kyse.
En luule, vaan tiedän. Toiset on sen verran estoisia etteivät vaan pysty olemaan aktiivisia vaikka haluaisivatkin. Esimerkkinä ex, joka ei pystynyt tekemään edes aloitetta (kuulemma miehen homma) vaikka piti seksiämme parhaana mitä on saanut. Minulle se ei sitä ollut, koska kaikki oli aina minun vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pidän vähän erikoisena jos on tollanen kumppani kuin kerrot ett vielä haluu muita..
Mielestäni olen hyvä ja mitä olen saanut kuulla omasta touhustani niissä puuhissa olen huomioinut kumppanini niin että naiseni on ainakin saanut kokea huippunsa..
Jos suhde muuten toimii ja seksi elämä kukoistaa eikö parisuhde ole melko unelma..ainakin minun mielestä .
Vielä tuo sporttisuus ja aktiivinen asenne pidät itsestäsi huolta.
En ymmärrä miksi olet joutunut tuollasta kokemaan..
Sen ymmärrän paremmin jos seksi ei toimi.
Mies 50
Ehkä tämä ex-mieheni oli/on jotenkin addiktoitunut siihen hommaan, että saa jonkun naisen aina iskettyä?
En tiedä. Olen varmaan vähän turhan hyväuskoinen ollut, vaan en ole enää.
Jos mies oli seksielämäämme joltain osin tyytymätön, niin sitä hän ei mitenkään tuonut ilmi. Kenenkään ajatuksia en osaa lukea.
Mutta kiva viesti sinultakin, koko tästä keskustelusta on jäänyt kyllä hyvä fiilis. :)
Minä uskon myös siihen, kuten osa ainakin tässä, että ihan parasta seksiä saa parisuhteessa kun tuntee toisen hyvin, ja on se henkinen yhteys ja rakkaus. Nuorena tuli pari yhdenyön juttua toilailtua, mutta ne eivät ole minua varten. Ennemmin olen yksin ja puran seksuaaliset patoutumani vaikka urheiluun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun miehellä on tarpeeksi hyvä itseluottamus itsestään ja saa oman naisen pillun syömään kädestä, ei tarvitse lähteä vieraisiin itseään pönkittämään. Sitä en osaa sanoa onko kalun koolla jotain tekemistä, mutta itsellä on ainakin niin suuri, että itseluottamus on siitäkin syystä tapissa ja tietää, ettei vaimo ainakaan isomman kalun perään lähde, saati sellaista löytäisi. Mutta se todellinen syy on varmaan se, että arvostanut vaimoa ja naisia aina tasa-arvoisina ja tehnyt kaiken jotta he nauttisivat seksistä ja olemisesta mahdollisimman paljon. Toki meidän seksikin on enemmän henkistä kuin fyysistä yhtymistä, joten sellaista olisi muualta edes turha hakea tai odottaa. Eikä halua pelkkään fyysiseen seksiin edes tyytyä. Henkinen orkku on sata kertaa voimakkaampi kokemus.
Teksistäsi puuttuu tyystin se puoli, että vaimo saa oman miehen munan syömään kädestä. Sinä olet arvostanut naisia ja vaimoa, sinä olet tehnyt kaiken, että he nauttisivat. Omasta nautinnosta ja omista tarpeista, no, puhut henkisestä orkusta, kertoohan sekin jotain.
Kuitenkin aihe oli, pettääkö mies. Ei pettääkö nainen. Eli saako mies minkä haluaa, minkä tarvitsee, ei saako nainen.
Aika alistuva asenne, enkä tarkoita seksuaalista alistusta, vaan henkistä. Naisen palvelija.
Ei itseluottamuksen pönkitys ole ainoa syy pettää.
Et ilmeisesti ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa. On sangen haastavaa saada aina OMA nainen niin kiimaan, että pillu syö kädestä. Saada se päivästä, viikosta, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Ei ihan helppo rasti. Paljon helpompi olisi lähteä vieraita naisia vikittelemään. Se on varmaan suurin syy miesten syrjähyppyihin. Itselle ainakin tuottaa suurta tyydytystä saada yhä vain vaimoni kontrolli katoamaan ja pillu himoamaan epätoivoisesti orkkua. Mikään ei ole miehelle niin nautinnollista kuin kiimainen haluava nainen ja pillu. Oma naitintoni tulee tästä vallasta ja siitä miten sen orkun tai orkut tuotan. Vaikka tuottaisin suuseksillä, niin silti nautin siitäkin, että naimisen jälkeen vaimo tietää ja tuntee saaneensa. Eikä toki vähäinen ole sekään seikka, että vaimollani on synnytyksistä huolimatta tiukka ja erittäin voimakaslihaksinen pillu. Itselle taas on luoja suonut kaikki eväät naisen tyydyttämiseen, mielikuvituksen, tunneherkkyyden, vikkelän kielen, näppärät sormet ja ison kalun. Vaimo kehrää siten kuin kissa jälkeenpäin.
Pasaat samaa linjaa, mitä SINÄ teet NAISEN nautinnon eteen, ja miten sinä nautit nautinnon tuottamisesta. Ei sanakaan siitä, mitä nainen tekee sinun nautintosi eteen. Jos olet onnellinen, niin mikäs siinä. Ihmettelen vaan yksipuolisuutta.
Luuletko tosiaan, että nainen, jonka saat himosta sekasin ja orkku, ei tekisi kaikkea miehensä puolesta. Mitenkä tämä naisen tekeminen mitataan? Montako sataa suihinottoa pitää olla, vai mitä. Itse olen saanut naiseltan kaikkea mahdollista vastapalvelua halutessani ja haluamattakin. Koskaan tarvinnut eläissäni olla seksin puutteessa. Kannattaisi varmaan panostaa joskus naisenkin saamisiin, niin tietäsi mistä kyse.
En luule, vaan tiedän. Toiset on sen verran estoisia etteivät vaan pysty olemaan aktiivisia vaikka haluaisivatkin. Esimerkkinä ex, joka ei pystynyt tekemään edes aloitetta (kuulemma miehen homma) vaikka piti seksiämme parhaana mitä on saanut. Minulle se ei sitä ollut, koska kaikki oli aina minun vastuulla.
Selitys ja tekosyy se on tuokin. Niitähän miehillä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tähän kun kääntää sukupuoliroolit toisinpäin, niin saadaan vastaus kaikille tuhansille naisille, jotka ovat tympääntyneet seksiin laiskojen, estoisten tai itsekkäiden miestensä kanssa ;)
Antakaa naiset miehillenne paremmin, niin kiima ja orgasmi muuttavat heidän persoonallisuuttaan ja he alkavat palvella teitä. Vai olisiko sittenkin niin, että laiska lahna on orgasmin saatuaan entistäkin laiskempi lahna?
Onhan meitä kun löytyis vaan se normaali ja tavallinen ja hieman ujo nainen, jota rakastaa ja pitää hyvänä joka ikinen päivä... Liian monta terapiassa ravaavaa tapausta olen kohdannut.
Alkuperäiseen aiheeseen. Kyllä on niin, että rakkaus puolisoon on ainut tae ettei mies petä. Olen ollut myyntialalla töissä ja ollut lukuisia tilanteita ja houkutuksia syrjähyppyihin. On ollut halujakin, mutta rakkaus vaimoon ollut suurin jarru ja este syrjähyppyihin. Tietysti toinen syy ollut vaimon osoittama rakkaus ja riittävä seksinmäärä ja seksin laatu. Tyhjillä pusseilla on hidastava vaikutus, kun ei ole paineita. Vaimo pitänyt huolen, että pussit olleet aina tyhjät reissulle lähdössä. Sen jälkeen onkin kynnys pettää paljon suurempi, kun ei itselle pysty keksimään mitään järkevää syytä tai perustetta pettamiselle. Tietysti siihen on olleellisesti vaikuttanut henkinen tyytyväisyys parisuhteeseen, jolloin vieraissa naisissa ei ole kiinnostanut mikään muu kuin pillu. Henkistä tyydytystä tai toisen henkiset ominaisuudet eivät siten olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Onneksi olen pitänyt pääni ja malttanut, sillä näitäkin sivuja lukeneena huomannut, että vaimoni on ollut poikkeuksellinen ja pitänyt minusta loistavaa huolta. Ottanut suihin kun olen halunnut ja toteuttanut muutenkin toiveeni. Saanut seksiä vähintään kerran viikossa koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään, ettei ole :(
Höpö höpö, kyllä on. Veikkaisinpa vielä että suurin osa meistä miehistä on kunnollisia, uskollisia ja ihan riittävän hyviä rakastajiakin. Samoin tietysti naisista. Meitä ei vaan ehkä niin näe äänessä täällä netissä, kun ei tästä tasaisesta, ”normaalista” ja ihan tyydyttävästä elämästä riitä avautumista joka päivälle, ei ehkä joka vuodellekaan. On ymmärrettävää että ne joilla jotain ongelmia on, ovat myös enemmän äänessä. Hyvä niin, koska nämä keskustelut parhaimmillaan voivat oikeasti tuoda tukea ja avata uusia näkökulmia. Varovainen pitää vaan olla, ettei tuosta yhden ryhmän äänessä olemisesta synny näköharhaa, joka panee ajattelemaan että ”kaikki miehet” tai ”kaikki naiset”.
Nimim yli 20 vuotta uskollisena suhteessa, jossa seksi vain paranee vuosien mittaan.
Juuri näin :)
Ei niitä kunnollisia täällä eikä muuallakaan näy. Nehän ovat tyydyttävässä suhteessa, eikä niillä ole vaihtoaikeita, eikä ne käy edes "renkaita potkimassa".
Itsellä on aika samanlaiset kokemukset naisista mitä ap:lla miehistä. Valtaosa pettää ja loppuja ei kiinnosta seksi juurikaan.