Mitä salaat puolisoltasi, vai jaatteko IHAN kaiken?
Onko sinulla parisuhteessasi salaisuuksia - isoja tai pieniä - vai jaatko puolisosi kanssa aivan kaiken läheisten ihmisten asiat mukaan lukien?
Saako parisuhteessa olla salaisuuksia?
Kommentit (96)
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisempien seksikumppanieni määrän. Puolisoni oli tavatessamme neitsyt, oma lukuni on kolminumeroinen...
Oh ho...olisikohan ollut reilua jakaa tuo tieto jo heti alkuun?olisi toinen itseään säästänyt voinut valita haluaako antaa itsensä sitten tuollaiselle koko kaupungin kyntäneelle?toivottavasti totuus ei selviä jälkeenpäin koska saattaisi hieman pistää rouvaa vituttamaan!
Miksi tieto olisi pitänyt jakaa? Menneisyys on menneisyyttä, eikä "kyntäminen" edes tapahtunut kaupungissa, jossa nyt asumme. (Tapahtui suurimmaksi osaksi ulkomailla opiskellessa.)
Olen muuten nainen ja hetero, eli kyseessä on mies :) Mutta jännästi stereotypiat jyllää näköjään!
Voi ei..miehen pahin painajainen. Tilannetta ei soisi edes pahimmalle viholliselle, mutta sinä pakotat sen " rakkaallesi"
Sivumennen tyypillistä nykyään. Nainen ku11ikarus3llin jälkeen ottaa kiltin betan. Hyväksikäyttöä.
Mun miehen partenereitten määrä on yhden käden sormilla laskettavissa. Minulla ei laskemiseen riitä edes sormat ja varpaat yhteensä, itse asiassa en enää edes muista niitä kaikkia(koska en vaali mitään yhdenillanjuttujen muistoja). Ei hänellä ole asian kanssa mitään ongelmia. Johtuu varmaan siitä ettei hänen itseluottamuksessaan ole noin pahoja ongelmia kuin sinulla ja muilla vastaavilla.
Väittäisin asiaa päinvastaiseksi. Hänen itsearvostuksensa ja itseluottamuksensa ei ole tarpeeksi korkealla vaatimaan parempaa, vaan meni tähän beta-miehen ansaan. Odotteli vuoroaan, kun tuleva morsian pyöri seksisirkuksessa. Hän tyytyi kun on pakko. Ei beta mies juuri muita saa kuin " karuselliveteraaneja"
Mun ns. beta-mies: viisi kertaa viikossa salilla, sixpack, kävisi miestentuoksun mallista; tumma, pitkä, nuori ja komea. Eli ei puhettakaan ettäkö olisi olleet vaihtoehdot vähissä, vaan kuitenkin valitsi minut.
Niin valitsi kun salaat asioita..sen kolminumeroisen asian, ei kukaan muuten ottaisi "veteraania", varsinkin jos on varaa valita Ja tuosta alfastasi. Ei se elämä ole vielä valmis, eiköhän hän pääse tasamaan vielä lukuja jos on kuvailemasi kaltainen. Niin ja vielä siten, että sinä olet vanhempi! Hah hah
No, mun mies oli vaan tyytyväinen että edes toisella meistä oli kokemusta seksistä. En minä noista numeroistani ole kenellekään muullekaan kertonut, se on mun mielestä ihan mun yksityisasia.
Ja jos lähtee tasaamaan niin sitten lähtee. Sillä välin nautin nuoresta adoniksestani. :)
Etköhän noin vaihtelunhaluisena kyllästy jo ensi viikolla "adonikseesi"
Tämän vaihtelunhaluisen edellinen parisuhde kesti 16 vuotta ja oli koko ajan (ainakin minun puoleltani) monogaaminen. Se on katsos kun on nuoruudessa kokeillut, niin tietää milloin sattuu hyvä mies kohdalle. Ja sille on sitten ihan mielellään uskollinenkin.
Mutta adoniksellasi ei ole tätä tietoa, että kun sattuu hyvä kohdalle, hän siis joutuu logiikkasi perusteella vielä etsimään jopa yli sadan kimppa in verran ennen kuin voi olla varma?
Ne, jotka sanovat jakavansa kaiken, ovat kusettajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisempien seksikumppanieni määrän. Puolisoni oli tavatessamme neitsyt, oma lukuni on kolminumeroinen...
Oh ho...olisikohan ollut reilua jakaa tuo tieto jo heti alkuun?olisi toinen itseään säästänyt voinut valita haluaako antaa itsensä sitten tuollaiselle koko kaupungin kyntäneelle?toivottavasti totuus ei selviä jälkeenpäin koska saattaisi hieman pistää rouvaa vituttamaan!
Miksi tieto olisi pitänyt jakaa? Menneisyys on menneisyyttä, eikä "kyntäminen" edes tapahtunut kaupungissa, jossa nyt asumme. (Tapahtui suurimmaksi osaksi ulkomailla opiskellessa.)
Olen muuten nainen ja hetero, eli kyseessä on mies :) Mutta jännästi stereotypiat jyllää näköjään!
Voi ei..miehen pahin painajainen. Tilannetta ei soisi edes pahimmalle viholliselle, mutta sinä pakotat sen " rakkaallesi"
Sivumennen tyypillistä nykyään. Nainen ku11ikarus3llin jälkeen ottaa kiltin betan. Hyväksikäyttöä.
Mun miehen partenereitten määrä on yhden käden sormilla laskettavissa. Minulla ei laskemiseen riitä edes sormat ja varpaat yhteensä, itse asiassa en enää edes muista niitä kaikkia(koska en vaali mitään yhdenillanjuttujen muistoja). Ei hänellä ole asian kanssa mitään ongelmia. Johtuu varmaan siitä ettei hänen itseluottamuksessaan ole noin pahoja ongelmia kuin sinulla ja muilla vastaavilla.
Väittäisin asiaa päinvastaiseksi. Hänen itsearvostuksensa ja itseluottamuksensa ei ole tarpeeksi korkealla vaatimaan parempaa, vaan meni tähän beta-miehen ansaan. Odotteli vuoroaan, kun tuleva morsian pyöri seksisirkuksessa. Hän tyytyi kun on pakko. Ei beta mies juuri muita saa kuin " karuselliveteraaneja"
Mun ns. beta-mies: viisi kertaa viikossa salilla, sixpack, kävisi miestentuoksun mallista; tumma, pitkä, nuori ja komea. Eli ei puhettakaan ettäkö olisi olleet vaihtoehdot vähissä, vaan kuitenkin valitsi minut.
Niin valitsi kun salaat asioita..sen kolminumeroisen asian, ei kukaan muuten ottaisi "veteraania", varsinkin jos on varaa valita Ja tuosta alfastasi. Ei se elämä ole vielä valmis, eiköhän hän pääse tasamaan vielä lukuja jos on kuvailemasi kaltainen. Niin ja vielä siten, että sinä olet vanhempi! Hah hah
No, mun mies oli vaan tyytyväinen että edes toisella meistä oli kokemusta seksistä. En minä noista numeroistani ole kenellekään muullekaan kertonut, se on mun mielestä ihan mun yksityisasia.
Ja jos lähtee tasaamaan niin sitten lähtee. Sillä välin nautin nuoresta adoniksestani. :)
Etköhän noin vaihtelunhaluisena kyllästy jo ensi viikolla "adonikseesi"
Minulla ei ole kolminumeroista lukua mutta kaksinumeroinen, joka on lähempänä sataa kuin 50:ttä. Juuri siksi, kun olen sinkkuna ehtinyt panna ja pettyä riittävästi, ei ole pelkoa, että tekisi enää mieli vierasta. Ennen nykyisen miehen tapaamista olin sinkkuna seitsemän vuotta ja niinäkään vuosina ei ollut kaiken kaikkiaan kuin 4-5 hoitoa. Suurin osa irtonumeroistani on kertynyt kahdessa elämänvaiheessa: ensin parikymppisenä sinkkuna ja sitten avioeron jälkeen 3-4 vuoden aikana.
Näin sanotte, mutta tilastollisesti silti nainen , jolla on yli 10 partneria pettää todenäköisimmin. Tietenkin, koska on vanha toimintamalli plus se ,että seksi on kuin leipää. Ei siinä ole muutenkaan kovin ainutlaatuinen fiilis olla herra numero 92.
:D :D Voihan huvitus miten naurettava väite :D
Mutta onnea tilastojen kanssa seurusteluun. Tai keksittyjen tilastojen, tässä tapauksessa :D
En kerro masturboinneistani.
Joskus myös herkuttelen salaa.
Aika oksettavia naishuo*uleita eksynyt tähänkin ketjuun.
En koe tarpeelliseksi kertoa ihastuksistani. Olen aina ihastunut helposti. Ihastuksia tulee ja menee, eivät ne hetkauta elämää mihinkään suuntaan. Puolisolleni en viitsi siitä kertoa, koska hän tuskin ymmärtäisi.
En kerro, että säästän rahaa toiselle tilille. Mieheni on tuhlari. Hän ei saa maksettua luottokorttejasn, vaan on jatkuvasti miinuksella pari tonnia. Sikoinaan olen maksanut niitä pois, mutta kun opin, ettei siitä ole pysyvää hyötyä, niin sanon ettei minulla ole rahaa. Koska itse haluan , ettei tili ole koskaan tyhjä. Haluan lomalle säästöillä, en luotolla.
Muutoin minulla ei ole salaisuuksia.
Jaan kaiken. En nyt välttämättä kerro jos olen nähnyt vilaukselta exän unessani (tyyliin jossain kadun toisella puolen) tai jauha ns. ikävistä tai arkaluontoisiata asioista jos ei kysytä, mutta jos kysyy niin eipä minulla ole mitään syytä olla kertomatta jos kysytään.
Haluaisin ainakin uskoa miehen olevan myös todella rehellinen asioistaan, mutta joskus siitä on niin vaikeaa puristaa asioita pihalle, että varmaan salailee vähän enemmän.
Kyllähän miehiltä saa asioita salata. Eikä se ole ollenkaan sama asia jos nainen salaa asioita kun jos mies salaa asioita. Mies ei saa salata naiselta mitään!!!
Kylläpä tämän ketjun perusteella naiset ovat kauheita pettämään ainakin tunne tasolla. Onko se syynä minkä takia naiset syyttävät miehiä pettämisestä kun itse harrastaa sitä vähän väliä?
No työn salassapidettäviä asioita en jaa, mutta ei ne miestä kiinnostaisikaan. Ystävieni juttuja en kerro, koska ei nekään kinnosta minun miestä. Olemme olleet yhdessä niin pitkään, että ei kai ole mitään mitä mies ei tietäisi. Muutenkin elämäni voisi olla jonkun mielestä tylsä, eikä minulle tapahdu mitään erikoista. Käytän aika paljon aikaa omaan opiskeluun, työhön ja itseni kehittämiseen. Omaan taloon ja perheeseen. Minulla on oikein kiva elämä näin.
Kärsisin henkisesti liikaa jos pitäisin jotain salaisuuksia. Olen nössö.
Tutkimusten mukaan salaisuudet vähentää emotionaalista läheisyyttä ja pidemmällä aikavälillä välillä muutakin. Perhesalaisuudet voi lisäksi vahingoittaa lasten tunne-elämän kehitystä. Yleensä salaisuudet leijuu ilmapiirissä ja kaikki ne kyllä vaistoaa, vaikka moni sulkeekin silmänsä ja korvansa, koska eivät kestä kohdata todellisuutta.
Sitä että naimisiin menohetkellä 90 luvun puolessa välissä olin valmis pettämään silloista avopuolisoani nuoruuden rakkaani kanssa ja että olisin oikeasti halunnut hänen kanssaan naimisiin.
En nykyisen siippani kanssa.
En ole kertonut koskaan kuinka paljon ja monessa kohtaa elämää olenkaan kaivannut tuota nuoruuden rakkauttani ja kaipaan joskus vieläkin, varsinkin nyt kun taas olen häntä nähnyt.
En ole kertonut miehelleni (yhdessä jo 20v) kuinka villiä elämää vietin ennen häntä. En valehtele mutta olen antanut ymmärtää että olen ollut kiltisti muutamissa pidemmissä suhteissa nuorena.
Ei kaikkea tarvitse kertoa, eteenkään jos niillä ei ole nykyisyyden tai tulevaisuuden kannalta mitään tekemistä.
Tieto lisää usein vain tuskaa.
Näin sanotte, mutta tilastollisesti silti nainen , jolla on yli 10 partneria pettää todenäköisimmin. Tietenkin, koska on vanha toimintamalli plus se ,että seksi on kuin leipää. Ei siinä ole muutenkaan kovin ainutlaatuinen fiilis olla herra numero 92.