Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko tehneet Mensan nettitestiä?

Vierailija
17.10.2018 |

Aika jännä tehdä kotona.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tehnyt. Olen tehnyt oikeitakin Mensan testejä kotona.

Vierailija
2/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus tehnyt. Olen tehnyt oikeitakin Mensan testejä kotona.

Niin mäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tein. Kävin myös Mensan oikeassa pääsykokeessa, se olikin paljon kuumottavampi tilanne se. Läpi meni. Ostin ikuisuusjäsenyyden läpällä. :D

Vierailija
4/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22992 kirjoitti:

Joskus tein. Kävin myös Mensan oikeassa pääsykokeessa, se olikin paljon kuumottavampi tilanne se. Läpi meni. Ostin ikuisuusjäsenyyden läpällä. :D

Mikä oli äo? Ja paljonko ikuisuusjäsenyys maksaa?

Vierailija
5/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luku?

Vierailija
6/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein jännittävintä on kuitenkin se, että joka kerta kun täällä avataan tämä aihe, löytyy vauvapalstalaisista kymmeniä, ellei satoja 1-5 prosentin älykkäimpään väestönosaan kuuluvia henkilöitä. Huomattava osa vauvapalstalaista kuuluu myös mensaan. Ai että!

( Kuolen nauruun )

Vierailija
7/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen Mensan testin tehnyt ja sain tulokseksi 102, joka on korkeampi kuin 55,3 % väestöstä.

Vierailija
8/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. - Ajankuluksi voisin tai saattaisin ehkä joskus tehdä. Sen sijaan vinosti minua hymyilyttää, kun Mensa on onnistunut luomaan itsestään verraten tunnetun mielikuvan toimijana, jonka jäsenyyden saavuttaminen olisi, jotenkin erityisen arvostettavaa ja kunniotettavaa, niin että siihen kuuluisi vain super älykkäät yksilöt. Mutta näin sanoessani saan varmasti kuulla olevani kateellinen ja katkera k-pää, jota ei taatusti kukaan pidä älykkäänä.