Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ärsyttää aina jos hymyilen "lopeta se naaman vääntely"

Vierailija
17.10.2018 |

Jos vaikka katson jotain hauskaa ohjelmaa tai luen juttua joka hymyilyttää, niin mies ilmestyy naaman eteen huomauttelemaan "v*ttu toi näyttää vajaalta" "lopeta toi virnistely" "sun suupieli nykii kun sä teet noin" "kun mun kaverit tulee niin sitten et irvistele"

Pitäisi olla aina naama peruslukemilla. Mies ei itse hymyile koskaan, paitsi vahingonilosta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet tuollaisen ihmisen kanssa? Mulla menis elämänhalut tuollaisen hapankaalin seurassa.

Vierailija
2/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei itse hymyile koskaan, paitsi vahingonilosta."

Hyi helvetti mikä tyyppi. Tapailin joskus miestä jonka en myöskään nähnyt hymyilevän alkuun ikinä. Luulin että mies vaan jännitti tai jotain. Kunnes näimme yhden vanhemman naisen kaatuvan pyörällä pahasti. Miehen kasvoille nousi sellainen omahyväinen virne, aivan kuin hän olisi nauttinut näkemästään. Karmi niin etten tavannut tyyppiä tämän jälkeen enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo mies.  Onko se jotenkin narsisti jos haluaa kontrolloida ilmeitä?

Rupea kulkemaan aina miehen nähden naama oikein tympeänä. Varmaan tykkää kun sanot huomenta  ja ilme on kuin noita-akalla. 

Vierailija
4/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hieman hullu.

Vierailija
5/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja ei kannata ottaa miehekseen. JOs on vara valita. Ja vaikka ei ois.

Vierailija
6/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se ukko pihalle ja tuu sit kertoon miten elämä hymyilee.

Vierailija
7/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika iloinen hymy naamallasi.

Vierailija
8/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on hieman hullu.

Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija
9/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla aika myrkyllistä seuraa. Jätä.

Vierailija
10/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt ankeuttajaan, joka haluaa viedä elämänilosi. Valitan, mutta muutut zombiksi ellet heivaa sitä mahdollisimman pian elämästäsi.

Vierailija
11/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan mitään sano. Mutta sinä se olet kyllä sellainen satumamma, että ihmettelen miten jaksat näitä ihan samanlaisia juttuja vuodesta toiseen. Milloin olet hevosen näköinen, milloin possun, milloin miehesi kaverit sanovat sinua ties minkä näköiseksi ja kaikkea ihan ihme juttuja... Eikö sinulla ole oikeasti parempaa tekemistä?

Vierailija
12/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun ihmiset pistää tänne typeriä aloituksia. Mutta en silti huomauttele "lopeta se trollailu". Lopetan itse näiden aloitusten lukemisen. Joten jatka vain sitä trollailua ja hymyilemistä. Jos mua ja sun miestä ärsyttää niin se ei ole sun ongelma, se on mun ja sun miehen ongelma.

Vierailija
13/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on itsellään ankeaa ja haluaa viedä sun elämänilon. Asiat kääntyvät päälaelleen, ellet häivy.

Vierailija
14/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä aloitus vaikuttaa trollaukselta ja tuo mies vaikuttaa ääliöltä joka pitäisi välittömästi dumpata - mutta näillä asioilla ei nyt ole merkitystä. Paljon merkittävämpää tässä on tuo "naaman vääntely". Olen itse samanlainen kuin ap. Olen joskus tuntenut pari muutakin vastaavanlaista ihmistä. Meitä todellakin on olemassa, muutamia. Tuo todellakin on todellinen ongelma. Siis se että kun jotkut hymyilevät niin heidän ilmeensä näyttää virnistelyltä ja se sitten suututtaa muita.

Kun hymyilen ihan normaaliin tapaan niin jostain kumman syystä se näyttää muiden mielestä irvistelyltä. Ja sitten ihan kuka vain saattaa tulla vihaisena valittamaan mulle "Mitä sä virnistelet? Lakkaa ärsyttämästä!" Eli kun hymyilen niin muut ihmiset luulevat että virnistelen eli v*ttuilen heille eli teen heistä pilaa ja he loukkaantuvat ja pahastuvat ja suuttuvat. Olen satuttanut hymylläni varmaan satoja ihmisiä elämäni aikana, vaikka en ole edes huomannut heitä, en ole sanonut heille mitään, mutta he ovat luulleet minun tekevän heistä pilaa. Mun jokainen ilme on muiden mielestä silkkaa pilailua ja ilkeilyä.

Mun ainoa tapa olla loukkaamatta muita on pitää väkisin mun naama peruslukemilla, olla täysin ilmeetön. No, mun naaman peruslukema on sattumalta sen verran surullisen näköinen että sitten ihmiset huolestuvat "miksi sä olet surullinen? mikä on vikana? oletko masentunut, tarvitsetko lääkäriä?" - mutta eipä tuolla mitään väliä, tuo on mitättömän pieni ongelma siihen verrattuna että mun ilmeet käy melkein kaikkien hermoille.

Joten ei tässä ole kyse YHDESTÄ ankeuttajamiehestä eli siitä että ap on löytänyt itselleen yhden erityisen ikävän miehen. Tässä on kyse siitä että SUURIN OSA ihmisistä tulkitsee mun ja aloittajan hymyn ihan väärin, ja ne ihmiset sitten hermostuu meidän hymyn vuoksi ihan turhaan. Suurin osa ihmisistä on siis mulle ja aloittajalle ANKEUTTAJIA. Ratkaisua ongelmaan en tiedä. Yhden ankeuttajamiehen voi dumpata. Mutta voiko kokonaan lakata tapaamasta muita ihmisiä?

Vierailija
15/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan mitään sano. Mutta sinä se olet kyllä sellainen satumamma, että ihmettelen miten jaksat näitä ihan samanlaisia juttuja vuodesta toiseen. Milloin olet hevosen näköinen, milloin possun, milloin miehesi kaverit sanovat sinua ties minkä näköiseksi ja kaikkea ihan ihme juttuja... Eikö sinulla ole oikeasti parempaa tekemistä?

Ja sinä sen sijaan vietät aivan liikaa aikaa palstalla, jos olet tunnistavinasi trolleja jopa VUOSIEN takaa. On se kumma, että aina vaan on ne samat "naamat" palstalla päivästä toiseen...

Mistä lie sekin sitten kertoo.

Vierailija
16/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri erosi tuollaisesta henkisesti vökivaltaisesta miehestä. Ikävä kyllä ehti tehdä lapsen. Nyt kun lapsi on isompi, hän on slkanut kieltäytyä menemästä isänsä luokse. Tapaamiset pitää järjestää valvotusti.

Eli eroa sinä, ennen kuin suhde etenee pidemmälle.

Vierailija
17/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri erosi tuollaisesta henkisesti vökivaltaisesta miehestä. Ikävä kyllä ehti tehdä lapsen. Nyt kun lapsi on isompi, hän on slkanut kieltäytyä menemästä isänsä luokse. Tapaamiset pitää järjestää valvotusti.

Eli eroa sinä, ennen kuin suhde etenee pidemmälle.

Sillä miehellä on nykyään kuulemma uusi naisystävä. Toivottavasti et sinä.

Vierailija
18/18 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet tuollaisen ihmisen kanssa? Mulla menis elämänhalut tuollaisen hapankaalin seurassa.

Aika. masokisti olet, kun tuollaista siedät. Minulle sanottaisiin noin vain tasan yksi kerta ja siitä poikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi