Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AiheVapaa palstan kirjoitukset keskustelijoina miehet.

Vierailija
16.10.2018 |

Osaako joku sanoa, miten vaunuja saisi viritettyä? Vaimon mielestä vauhtia on riittävästi mutta korpee kun naapurin Janne kiskoi omat vaunut ohi ylämäessä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa se kaasu vaunujen käsisijaan. Vaijerin saa helposti porattua sinne onttoon putkeen piiloon, kuten mainitsittiin käytät sähkömoottoria (äänetön), jos todella haluat Jannelle nauraa niin otat polttomoottorin, äänikin on parempi. Moottorin äänellä on mahdollisuus heikentää Jannen miehisyyttä.

Saako mistään vauvalle sopivaa kaasunaamaria? Ja pitääkö asentaa turvavyö? Meillä nääs sama ongelma, naapuri ohittaa aina meidät vaikka vaunut on viritetty pyörän perään.

Ei vauva mitään kaasunaamaria tarvitse, lentäjän lasit sillä pitää olla päässä. Turvavyö on vapaaehtoinen.

Vierailija
22/23 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan pielessä koko keskustelu. Pitkäaikaisen kokemuksen tuomalla varmuudella väitän, että miehet puhuvat täällä ainoastaan ja vain siitä. Tiedätte, mistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan pielessä koko keskustelu. Pitkäaikaisen kokemuksen tuomalla varmuudella väitän, että miehet puhuvat täällä ainoastaan ja vain siitä. Tiedätte, mistä.

Minun ei ainakaan tarvitse puhua saamisestani, ollaan vaimon kanssa sovittu että harrastetaan sitä joka toinen päivä, halusi tai ei. Ja itse ainakin olen niin loppu etten jaksa vilkuilla vieraita ja tunnen joskus itseni ihan epämieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi