Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusipää appiukko!

Vierailija
07.05.2006 |

Ei yhtään jaksa kuunnella jos lapsi kiukuttelee. Tänäänkin sanoi heti että no no niin pappa lähtee kotiin, painui autoon ja käynnisti. Ei heippaa lapsille sanonut... Poika itki ja kysyi minne pappa meni... Tämä oli jo toinen kerta... viime kerralla syytti minua siitä että lapsi on saanut kaiken periksi kun kiukuttelee...

En ikinä ikinä anna lasteni jäädä yksin hänen kanssaan minnekkään, sillä jos he alkavat kiukutella, lähteekö hän sittenkin ja jättää lapset yksin.

Sinänsä ei haittaa tuo lapsellinen käytös, eipä tarvitse papan heidän kanssaan aikaa viettää ellei tyyli muutu. Surettaa vain lasten puolesta!

Hänen käytöksensä on muutenkin todella todella lapsellista!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni pappa saa samalla lailla kiukutella kuin lapset, jos ei jostain asiasta tykkää????

Ja mitä tuohon luonteeseen tulee niin ehkäpä 10 vuoden aikana oppii tuntemaan toisen luonteen...

Mitä mieltä muut ovat?

Vierailija
2/9 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta kovin aikuiselta sellainen pulmatilanteiden ratkaisu, että lähdetään pois. Eihän parivuotias (sen ikäinen kai lapsenlapsi on?) voi ymmärtää tuollaista. Julmaa mun mielestä lasta kohtaan, kun parivuotias ei raivoa pahuuttaan vaan siksi että maailma kummastuttaa, eikä sitä osaa vielä oikein hahmottaa ja käsitellä. Sääliksi käy lasta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut asiasta apen kanssa jutella? Tai pyytää miestäsi juttelemaan. Tai antaa vaikka aiheeseen liittyvää luettavaa (lehtijuttu, neuvolan esite tms.).

Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tosiaan jaksaa kuunnella lapsen kiukuttelua hylkäämättä lasta.

Mutta älä tosiaan jätä lastasi/lapsiasi apen hoitoon!

Vierailija
4/9 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jaksanko puhua hänelle mitään... Jotain lehtisiä voisin kyllä lyödä hänen käteensä... Tuo ei ollut muuten ensimmäinen kerta, jokin aika sitten läksi samalla lailla mitään muuta sanomatta kuin että: ootko saanut kaikki aina periksi ja katsoi minua...eli minun syynihän se taas oli!

Ennen lähtöään muuten silloin sunnuntaina haukkui lastani itkupilliksi!

Vierailija
5/9 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tärkeimmät kohdat huomiokynällä..

Millaisenhan kasvatuksen appesi on itse saanut? On varmaan vaadittu olemaan mies pienestä pitäen ja aina käyttäytymään kauniisti?

Saatko tukea mieheltäsi?

Ehkä voisit ainakin apellesi sanoa, ettei sinun lastasi saa haukkua - itkupilliksi tai miksikään muuksikaan. Hienoa, että olet leijonaäiti ja pidät lapsesi puolta!

Vierailija
6/9 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukolla on jotakin sanottavaa, sanoo sen sinulle suoraan eikä lasten kuullen. Ja lasta ei nimitellä! Jo on korkea aika ukonkin oppia. Mukavaa jos lapsella olisi kivaa papan kanssa, ja haluat tukea sitä mutta papan täytyy käyttäytyä aikuisen tavoin, oli syy hänen ärtymykseensä mikä tahansa.

Tsemppiä!

t. kusipää appi täälläkin

Vierailija
7/9 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei ole pahemmin poikaansa kasvattanut, joka on luojan kiitos heidän ainokaisensa... Aina ollut töissä, jopa kuukausia poissa kotoa kerrallaan... eli ei todellakaan tiedä lapsista yhtään mitään!

Mieheni on onneksi minun kanssani samaa mieltä, mutta ei hänkään jaksa alkaa riitelemään... sanoi vain että jos ei jaksa kuunnella niin menkööt kotiinsa märisemään! Inhottaa vaan kun aina tuntuu että minussa vika!

Vierailija
8/9 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin, että mulla on karmein appiukko mikä olla voi...

Tuollaista käytöstä omaa lastani kohtaan en sietäisi hetkeäkään, vaan näyttäisin, että tuosta ovesta sopii mennä ulos ja takaisin ei tarvitse tulla ennenkuin osaa käyttäytyä :-(

Mun appeni on oikein hirveän jääräpäinen pohojalaanen (Ylivieskasta), tuo jääräpäisyys yhdistettynä karjalaiseen viekkauteen (syntyjään sieltä) on paha yhdistelmä...

Vierailija
9/9 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omat lapset on jo aikuisia? Ei vanhemmat ihmiset välttämättä jaksa kuunnella kiukuttelevia lapsia. Kun oma arki ja elämä on rauhaisaa, hiljaista ja seesteistä, voi kaksivuotiaan itkuraivari olla ihan sieämätön juttu. Vapaa-aikanaan ei tahdo moista jaksaa, on parempi poistua kuin jäädä ikävään tilanteeseen.

En tekisi kovin jyrkkiä johtopäätöksiä apen luonteesta vain tuolla perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi