Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri maiskuttaa ällöttävästi ja jatkuvasti

Vierailija
16.10.2018 |

Yksi työkaverini siis maiskuttaa (varmaan tietämättään) ihan kamalasti aina syödessään. Usein nimittäin vetelee jotain välipaloja ihan omalla työpisteellään, mikä on kyllä sallittua meillä. Kuitenkin itseäni jotenkin ällöttää ihan kamalasti kuulla kenenkään maiskuttavan ruokaa, tulee siitä huono olo ihan fyysisesti. En voi tälle mitään, ei siis ole mitään henkilökohtaista tuota kollegaa kohtaan, olemme ihan asiallisissa väleissä. Sellainen ihan mukava kolmekymppinen mies kyseessä.

Onko ihan asiallista huomauttaa hänelle asiasta? Se on siis sellaista häiritsevän kovaäänistä maiskutusta, kun ei edes istuta ihan vierekkäin, vaan kuuluu toiselle puolelle avotoimistoa asti. Loukkaantuukohan jos huomauttaa asiasta? Onko se sellainen ominaisuus, johon ei voi itse vaikuttaa? Itse olen tähän mennessä laittanut kuulokkeet korville ja musiikkia kun maiskutus alkaa. Se ei kuitenkaan ole mikään kovin hyvä ratkaisu kun ei silloin kuule omaa työ(lanka)puhelinta kunnolla joka soi hiljaisella voimakkuudella tarkoituksella.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaiikuttaa. Ittte syön ruoaan 5 minuutisssa ja nieelaisen suoraaan.

Vierailija
2/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 5. 1-3 minn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suurin osa ihmisistä maiskuta ruokaa syödessään. Maiskuttajat jostain syystä saavat sen äänen aikaan. Eri asia tietysti syödä jotain omenaa mistä kuuluu se "lohkeamisääni" tai jotain rouskuvaa mutta ihan perusruuasta ei kyllä kuulu mitään mussutusta joten on ihan itse aikaansaatu/opittu tuo maiskuttaminen.

Vierailija
4/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki muut sitten syövät ruokansa/välipalansa ihan hiljaa ja vain tuosta yhdestä lähtee maiskuttava ääni?

Vierailija
5/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi. Valitettavasti on ihmisiä, jotka eivät yhtään ajattele omaa napaansa pidemmälle. 

Vierailija
6/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa kasvatus kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Valitettavasti on ihmisiä, jotka eivät yhtään ajattele omaa napaansa pidemmälle. 

Luulen, ettei tuo kollega itse tiedä/tajua maiskuttavansa, on muuten siis ihan mukava tyyppi. Sen takia en ole kehdannut mitään sanoakaan, kun ei sitä luultavasti tahallaan tee. Sen takia asiasta sanominenkaan ei varmaan auttaisi jos tuosta ei voi enää "oppia" pois. Ap

Vierailija
7/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaverini on ihan samanlainen. Se loussutus ja maiskutus on ihan kauheaa. Alan myös voida fyysesti huonosti ja raivostun hiljaa.. On muutenkin ärsyttävä tyyppi, joten tämäkin vaikuttaa toki ärtymykseeni.

Kyseinen heebo ei osaa juoda edes vesipullosta ilman että kuuluu sellainen vîttumainen moiskaus.. aargh. Ärsyynnyn jo ajatuksesta...😬

Vierailija
8/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työkaverini on ihan samanlainen. Se loussutus ja maiskutus on ihan kauheaa. Alan myös voida fyysesti huonosti ja raivostun hiljaa.. On muutenkin ärsyttävä tyyppi, joten tämäkin vaikuttaa toki ärtymykseeni.

Kyseinen heebo ei osaa juoda edes vesipullosta ilman että kuuluu sellainen vîttumainen moiskaus.. aargh. Ärsyynnyn jo ajatuksesta...😬

Tunnen tuskasi. Varmasti jos tyyppi on muutenkin vielä rasittava niin tuo maiskuttaminen käy hermoille aika kovasti.. Ap

Vierailija
9/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi todella ärsyttävä röhkivä työtoveri. Luin internetistä että miehet röhkii korostaakseen maskuliinisuuttaan ja se sopii tuohon röhkijään täysin: jos liikun sen huoneen lähistöllä niin hiljaa että se ei havaitse, se ei röhki. Thank god jään kohta vuorotteluvapaalle niin mun ei tarvi kuunnella sen röhkintää puoleen vuoteen.

Vierailija
10/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten röhkii? :D

Vierailija
11/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kuuntelemaan mun työpaikalle. Sellasta täysin tarpeetonta ylimääräistä ähkinää jota voi kuulla esim. Ummetustaan kakkaavalta henkilöltä. Todella oksettavaa. Odotan joka päivä että se jäisi eläkkeelle.

Vierailija
12/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kuuntelemaan mun työpaikalle. Sellasta täysin tarpeetonta ylimääräistä ähkinää jota voi kuulla esim. Ummetustaan kakkaavalta henkilöltä. Todella oksettavaa. Odotan joka päivä että se jäisi eläkkeelle.

*rivillinen niitä itkunauruemojeja*

Vierailija
13/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en voi sietää ryystämistä, maiskutusta enkä klukluttelua. Tuon viimeisimmän termin olen oppinut tältä palstalta 😀

Vierailija
14/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nettituttavani kertoi aikoinaan että sen työpaikalla oli nainen joka piereskeli usein kovaäänisesti konttoritilassa jossa muita lähellä. Eikä yhtään häpeillyt tai pyytänyt anteeksi. Se jäi epäselväksi että oliko sairautta taustalla vaiko vain itsekäs.

Vierailija
15/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä, ettei ole puoliso.

Vierailija
16/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttaudu sillä, ettei ole puoliso.

Puolisolle kyllä kehtaisi sanoakin. :D

Vierailija
17/25 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Minulla taas on avokonttorissa yhtenä työkaverina köhisijä. Joskus on pakko kuunnella luureilla musiikkia, kun alkaa se kakominen ottaa liikaa päähän. Muutenkin tämä nainen ääntelee koko ajan. Varmaan pitäs pyytää oleman hiljempaa, kun tyyppi itsekin on huomautellut muille esim. jos puhuu hänen mielestään liian pitkään työasioita toisen työkaverin kanssa.

Vierailija
18/25 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuiset ihmiset eivät osaa niistää vaan niiskuttaa. Lisäksi yksi vetää flunssaräät sisäänsä, sitten meinaa tukehtua siihen ja juoksee vessaan kakomaan räät pois.

Vierailija
19/25 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset osaavat pilata koko työilmapiirin, eikä heille mahda mitään vaan viattomien pitää kärsiä.

Vierailija
20/25 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OON aina miettitinyt miten vaikeetaa se on syödä suu kiinni.

Oma vaimoni juo lapsellisesto "hörpäten" , joi sitten mitä tahansa. Sitten röyhtäilee päälle ja ihmettelee että mahtaakohan närästää. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä