Joudun sektioon ja pelkään aivan sairaana, että minulle tapahtuu jotain vakavaa...
Tehdään suunniteltu sektio. Ehdotin miehelleni, että käytäisiin jotain käytännön asioita " varmuuden vuoksi" läpi. Eli sen varalta, että satun jäämään vauvanhakureissulle lopullisesti. Jostain syystä on sellainen " kylmä" tunne jossain aivojen takaperukoilla. Noh, mieshän ei tietysti suostu asiaa siltä kannalta ajattelemaankaan. Millähän saisin käymään asioita lävitse? Ennestään 2 lasta ja haluaisin jotain heidän tulevaisuudestaan keskustella...
Olenkohan liian vainoharhainen?
Onko kukaan muu teistä, joille tehty/tehdään suunniteltu sektio, käynyt asioita läpi tulevaisuuden varalle?
Kommentit (4)
Jaoin myös miehelle hoito-ohjeet koirasta ja vauvasta, jos olisin jäänyt sille tielle. :)
Älä turhaan murehdi, hyvin se sujuu!
Olin kaikkien valmistelujenkin aikana ihan kylmänä ja kaikki tuntui menevän ihan mun ohi, kun olin niin varma, että anestesia menee mun kohdalla pieleen ja kuolen, halvaannun tai vajoan koomaan. Kuulostaa yliampuvalta, mutta näin tosiaan ajattelin ja pelkoni oli hyvinkin todellinen. En siis edes osannut iloita koko vauvasta etukäteen, kun surin vain mielessäni, kuinka mieheni ja vauvani selviävät ilman minua.
Kaikki meni kuitenkin peloista huolimatta hyvin, mutta halusin vain kertoa, että ymmärrän pelkoasi...
Jos ei, eli saat vain puudutuksen, niin on tosi pieni mahdollisuus, että mitään käy. Suorastaan minimaalinen/olematon.
Mulle tehtiin sektio, ja haava lähti uudestan vuotamaan osastolla. En kyllä tuntenut edes minkäänlaista kipua, kun oli niin tujakat kipulääkitykset :0). Ja tosi hyvää huolta pidettiin, oikein ylilääkäri tuli mua katsomaan ja tarkastamaan.
Älä huoli, kaikki menee ihan varmasti hyvin. Puhu pelostasi siellä sairaalassa, niin tietävät, että sua pelottaa.
Tsemppiä oikein kovasti, ja onnea jo etukäteen vauvasta!!!!