Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan elämääni aktiivista tekemistä

Vierailija
07.05.2006 |

yhdessä miehen kanssa! Olen kyllästynyt kotona löhöttävään mieheeni! Vituttaa kun kaikki pitää aina tehdä yksin, jos jotakin aikoo! Pääasiassa kotonakin ollaan eri huoneissa... Miten saisin siihen eloa, kun ei itse tajua?Jos ehdotan jotain, sitä ei kiinnosta, itse ei KOSKAAN ehdota mitään! Jopa elokuvissa käynti on liian vaikeeta sille!:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereitten kanssa on kyllä kiva mennä, mutta minun kanssa ei koskaan mitään... Olen kysynyt jopa, että häpeääkö liikkua kanssani...

Vierailija
2/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus ja ahdistus on just pahimmoillaan, siksi kaipaan kokemuksia, miten tilannetta vois muutta! Yhteiseloa takana 7 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuotta olemme olleet yhdessä ja olemme täysin eri pataa mitä tulee aktiivisuuteen. minä olen se levoton sielu ja mies taas on paljon, paljon rauhallisempi. mieheni aina muistuttaakin, jos alan hyppiä' seinille, että mun pitäisi päästä purkamaan paineita lenkille tai jumppaan. miehelle riittää rauhallisempikin tahti: hän voisi istuskella kotona tai käpötellä verkkaiseen tahtiin " lenkillä" .

olen ajatellut asian niin, että me nyt satumme vain olemaan erilaisia enkä pakota häntä mukaan yhteisille kävelyille. jos lähdemme lenkille, menemme hänen tahdissaan (vaikka välillä se tuntuu tuskastuttavan hitaalta!). miestä kun ei oikein voi muuttaakaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi