Kuka järkkäis mulle treffit Heikki Paasosen kanssa...:)?
Kommentit (10)
idolssiin mennään ihan varmasti, mun täytyy varmaan keksiä joku harhautus, kun oon sinne jo liian vanha... jos siinä jonossa jo jotenkin sais sen vikiteltyä - laulutaidolla se ei kyllä onnistu.
t.2
mut ei oteta muita!
Kunhan joku järkkäis ne eka...
heti huomenna mä lähden krunikkaan ettimään sitä ja tuun sit sen kanssa tänne
t.2
AV:lta löytyisi ihana, kaunis ja hauska nuori neitonen( ja vapaa), lapsikin tulis samas paketis. Mut se ei toivottavasti haittaa.
ja et hitto vie ota sitä silleen mulle sanomatta...tai..grrr. Mä kun en itse pääse metsästään, niin kaukana asun. Mut treffeille kyl pääsen.:)
Siellä odotushuoneessa voitte sit vikitellä.
ja jos sä olet toi aiemmin kirjotellut nuori ja vapaa, niin sä saat sen sit lopuks teille kotiin, kato kun mä oon vanha ja varattu =)
t.2
hyväksynyt nuori ja vapaa...mut ihanku oisin kuullut, et heikki tykkää vanhemmista...oon mä kuitenkin hegee reilusti vanhempi...en siis niin nuori. Mut nuorekas:)
osataanhan me laulaakin, mut se heikki on sitä " miljoonalevytyssopimusta" tärkeämpi!
Mä mietin sitä idolsia, niin sähän voisit olla mun lauluope, joka kulkee mun mukana..mulla riittää se ikä vielä Idolsseihin. Ja sit tosiaan voisit vahtia Heikkiä sillä välin kun mä oon " ääntä avaamassa" , ettei se vikittele muita tytsyjä.
Ja joku ehdotti sitä latoa (tai ladon taakse)...Kiitti vinkistä, se oiskin aikas ihkua..mä, kakkonen ja Heikki heinäladossa..;) Ois aika romanttista.