Mitä kuukautissuojia käytätte?
Mä käytän kuukuppia, yöllä lisäksi kestositeitä. Kuppia oon käyttänyt kymmenisen vuotta. Kertakäyttöiset kuukautissuojat eivät oikein sovi mulle.
Kommentit (69)
Koska ovat ylellisyystuotteita niin käytän vain Swarowski-kristallein koristeltuja. Sinisiä tietysti, koska kuukautisverihän on sinistä vettä.
Kuusenkäpy ei varmasti vuoda ohi Ei ole kalliskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siteitä, joskus harvoin hätätilanteissa tamponia.
Kuukuppi on jo ajatuksena ällöttävä! Kiitos, mut ei kiitos. Enkä haluu tulehduksia.
Ja eiköhän sen veren ole tarkoitus valua ulos, eikä jäädä muhimaan sisuksiin..
Haluat siis valuttaa veret muhimaan housuihin ja römpsäkarvoihin, oikein reagoimaan ilman hapen kanssa? Nam nam. Hyi stna. Tietäisittepä miten vastenmielisiltä te sidepeput haisette, löyhkäätte pitkälle. Kuukuppia käyttäessä veri ei nimenomaan jää muhimaan minnekään, vaan kertyy _kuppiin_ ja pysyy siellä vaginan sisällä ilmatiiviisti, tahrattomasti ja hajuttomasti.
No huh, sulla taitaa olla kuukuppeja myynnissä?
En tiedä millaisia siteitä teillä päin käytetään, mut mä en oo tavannu ikinä "sidepepulta" haisevaa ohikulkijaa.. Ihan tuulesta temmattua!
Sitä paitsi "pillupuhelimet" on keksitty...
En mitään, kiitos hormonikierukan. Laiton jälkeen vuosi 3 viikkoa putkeen ja siihen loppui.
Samaa kuppia käyttänyt jo 5 vuotta. Desifion sen kiehuvassa vedessä kuukautisten jälkeen ja säilytän puhtaassa paikassa. Ei ole ollut tulehduksia tai hiivaa.
Kuppi.
Ollut käytössä jo 10vuotta. Halps, helppo, siisti. Inhosin siteitä kun tuntu et koko toosa veressä ain ja pahimpina päivinä ain ohi ja verta reisis ja housuis. Tamponit kastu läpi hetkes, iha sama mikä merkki ni ain ohivuotoja. Kupin kanssa oon jopa unohtanu et on menkat. Illal myöhään lähtenyt viel tyhjentään kun unen rajamail muistanu et ei perkules. Siistii touhuu.
Hähää, minipillerit käytössä eikä kuukautisia ollut 12 vuoteen. En edes muista mitä siteet sun muut on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi on jo ajatuksena ällöttävä! Kiitos, mut ei kiitos. Enkä haluu tulehduksia.
Haluat siis valuttaa veret muhimaan housuihin ja römpsäkarvoihin, oikein reagoimaan ilman hapen kanssa? Nam nam. Hyi stna. Tietäisittepä miten vastenmielisiltä te sidepeput haisette, löyhkäätte pitkälle. Kuukuppia käyttäessä veri ei nimenomaan jää muhimaan minnekään, vaan kertyy _kuppiin_ ja pysyy siellä vaginan sisällä ilmatiiviisti, tahrattomasti ja hajuttomasti.
Minä sidepeppu tiedän, etten löyhkää läheltä enkä kaukaa haisteltuna. Osaan katsos vaihtaa sen siteen tarpeeksi usein ja pestä "römpsäni" monta kertaa päivässä. En ole muidenkaan menkkalöyhkää ikinä havainnut.
Vanhat t-paitani olen laittanut kireälle.... säästää ilmastonmuutokselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuämpäriä, kun on niin runsaat vuodot.
No mä kyllä tarttisin ekoina vuotopäivinä kuuämpäriä. Nytkin tulin yhtenä päivänä tunnissa kuppi täyteen.
Ap
Eikö niitä kuppeja ole erikokoisia, vai onko sulla jo maxivetoinen käytössä?
Isointa tamponia ja sidettä, tamponi myös öisin koska muuten olisi joka paikka veressä kun niin isoa ja imukykyistä sidettä ei varmaan ole edes keksitty joka riittäisi koko yöksi.
Tamponi side kombolla uskaltaa lähteä vaikka kolmeksi-neljäksi tunniksi ulkoilemaankin, kunhan menee heti sitten vaihtamaan ja pesulle kun tulee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuämpäriä, kun on niin runsaat vuodot.
No mä kyllä tarttisin ekoina vuotopäivinä kuuämpäriä. Nytkin tulin yhtenä päivänä tunnissa kuppi täyteen.
ApEikö niitä kuppeja ole erikokoisia, vai onko sulla jo maxivetoinen käytössä?
On mulla se kakkoskoon kuppi käytössä, siksi vaihdoinkin isompaan, kun vuoto on runsaampaa. Nää tämän kuun menkat oli kyllä ennätys. Vaikka söin ibuprofeeniakin, mulla tuli päiväsaikaan varmasti ainakin viisi ohivuotoa, kun kuppi täyttyi niin nopeasti. Pitää vissiin alkaa käyttää ekoina päivinä lisäsidettä päivälläkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hähää, minipillerit käytössä eikä kuukautisia ollut 12 vuoteen. En edes muista mitä siteet sun muut on.
Mullakin lähti menkat minipillereillä. Mutta niin lähti myös nautinto seksistä ja kosteus pimpasta. Ja se turvotus! Ihan hirveä. Eipä haittaa pätkän vertaa runsaahkot menkat kuparikierukan kanssa, kun mitään muita oireita ei onneksi ole.
Ite nuvaringin käyttämisen alottamisen jälkeen oon käyttänyt pelkästään tamponeja, tätä ennen tamponi&side komboa. Vakavasti kyllä harkitsen kuppiin siirtymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin lähti menkat minipillereillä. Mutta niin lähti myös nautinto seksistä ja kosteus pimpasta. Ja se turvotus! Ihan hirveä. Eipä haittaa pätkän vertaa runsaahkot menkat kuparikierukan kanssa, kun mitään muita oireita ei onneksi ole.
Mulla ei tietoakaan nautinnon puutteesta tai kuivuudesta. Olen oikeesti "aina valmis". Ja migreeni jäi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sidepeppu tiedän, etten löyhkää läheltä enkä kaukaa haisteltuna. Osaan katsos vaihtaa sen siteen tarpeeksi usein ja pestä "römpsäni" monta kertaa päivässä. En ole muidenkaan menkkalöyhkää ikinä havainnut.
Täällä jostain syystä pyörii näitä mielenterveyspotilaita, jotka oikeasti haistelevat tyyliin kassajonossa edellä jonottavaa, että mikähän tuollakin muhii.
Normaalit ihmiset ei todellakaan haise, eikä haistele toisten kuukautissuojia.
Ap