Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden miehen ’loukossa’

Vierailija
15.10.2018 |

Ehdin tapailla vielä avioerosotkussa rypevää herra ykköstä jokusen kuukauden kunnes todettiin että hän ei ole varma mihin pystyy sitoutumaan. Pitkän liiton ’traumat’ vaikeuttivat myös seksiä. Hänellä muutama lapsi , kuten myös minulla.
Herra kakkonen (ei lapsia) tuli kuvioon tämän jälkeen ja hänen kanssaan taas tietynlainen intiimi yhteys syttyi jo ensikatseesta. Hänen kanssaan on nyt vietetty sitä aikuisten laatuaikaa kunnes herra ykkönen alkoi tehdä itseään taas tykö, vakuuttaen että olen hänen elämänsä nainen.

Haluan vakaan suhteen ja kumppanin jakamaan elämää, molemmat ovat sikäli potentiaalisia tähän.
Jos kuitenkin mietin järkisyiden pohjalta ;
Ykkösellä on lapset, ymmärtää vanhemmuuden vaateet. Vakityöpaikka. Valmis isoihinkin muutoksiin ja avoin uudelle. Rentoutuminen lähinnä erilaisten päätteiden edessä.

Kakkosella ei ole lapsia (hyvin vaikea edes saada), jättää toisaalta enenmän aikaa minulle. Aikuisopiskelija huonosti työllistävälle alalle. Jakaa saman arvomaailman kanssani eikä käytä juurikaan alkoholia.

Molemmilla omat talot, käteviä käsistään ja pyrkivät pitämään myös itsensä kunnossa. Eli elämänhallinta molemmilla pohjiltaan kunnossa.
En tarvitse elättäjää ja olen tyytyväinen saadessani laittaa omaa kotiani. Sikäli ei tarvetta lyödä edes lähivuosina hynttyitä yhteen vaikka herra ykkönen on vilauttanut myös tätäkin korttia.

En tiedä miten pitkään voin tasapainoilla tässä välissä, molemmat ovat tietoisia toisistaan mutta eivät yksityiskohdista (herra kakkosen kanssa tapaamiset ovat pohjautuneet seksiin, minun aloitteestani). Ykkösen kanssa vaan vietetty aikaa. Aikajanaa tällaiselle ’tuplatapailulle’ kertynyt muutama viikko.

Vastaavia kokemuksia ? Mihin päädyitte, millä tavoin ?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh sitä hiivan käryä..

Vierailija
22/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet tilanteessa, missä haluat vain, että sinulla on joku. Et ole oikeasti kiinnostunut kummastakaan, koska punnitset mitä hyötyä tai haittoja miehistä sinulle on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet tilanteessa, missä haluat vain, että sinulla on joku. Et ole oikeasti kiinnostunut kummastakaan, koska punnitset mitä hyötyä tai haittoja miehistä sinulle on.

Aika viiltävä analyysi, hivenen samoilla linjoilla olen. Kyllä Ap tietäisi jos mies tai se toinen ois SE mies

Kantsii jotain päättää muuten ne molemmat saattaa ulottuviltasi kadota.

Rehellinen myöskin kannattaa molemmille olla, jos jälkikäteen nyxsä kuulee että sen selän takana teerenpeliä pidetty niin...

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
24/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sieltä se ’auliistijakelu’ lassukkakommentti 😂 kyllä se on useampi deitti saanut rukkaset kun ei ole kolahtanut mutta kun tapaa ihmisen joka sytyttää niin en ymmärrä miksi pitäisi kärvistellä puutteessa.

Olen ollut rehellinen molemmille ja vastannut kysyttäessä juurikin siksi että mahdollista jatkoa ajatellen ei ole salaisuuksia . Vähän odotan ehkä sitäkin milloin molemmat saavat kyllikseen mutta ratkaisu se olisi sekin.

Tässä tilanteessa ollaan juuri sen tähden että tunteita on, molempia kohtaan. Listaus juuri järjen kantilta kun pari puhdasta tunnesuhdetta tässä elämän aikana ei ole tuonut muuta kuin sydänsuruja lopulta.

Ap

Vierailija
25/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan sieltä se ’auliistijakelu’ lassukkakommentti 😂 kyllä se on useampi deitti saanut rukkaset kun ei ole kolahtanut mutta kun tapaa ihmisen joka sytyttää niin en ymmärrä miksi pitäisi kärvistellä puutteessa.

Olen ollut rehellinen molemmille ja vastannut kysyttäessä juurikin siksi että mahdollista jatkoa ajatellen ei ole salaisuuksia . Vähän odotan ehkä sitäkin milloin molemmat saavat kyllikseen mutta ratkaisu se olisi sekin.

Tässä tilanteessa ollaan juuri sen tähden että tunteita on, molempia kohtaan. Listaus juuri järjen kantilta kun pari puhdasta tunnesuhdetta tässä elämän aikana ei ole tuonut muuta kuin sydänsuruja lopulta.

Ap

Miksi luulet olevasi vastenmielinen vain miesten mielestä (lassukkakommentti)?

Lyön vetoa, että olet samanlainen ystävänäkin.

Lasket tarkkaan, mitä hyötyä ihmisistä on sinulle. Olen tuntenut kaltaisiasi parhaan tarjouksen perässä juoksijoita, ja nykyään tunnistan teidät nopeasti.

Vierailija
26/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lasket tarkkaan, mitä hyötyä ihmisistä on sinulle. Olen tuntenut kaltaisiasi parhaan tarjouksen perässä juoksijoita, ja nykyään tunnistan teidät nopeasti.

Ymmärrän että olet traumatisoitunut mutta vedonlyönti on silti turhaa. Vaikka aloitus ja kommenttini on typistetty ilman että avaan kokonaisuutta enempää, ei se silti anna eväitä saamaani analysointiin luonnepuolesta.

Voin lohduttaa sinua sen osalta että olen tavallisesti se joka haluaa auttaa, tykkää tarjota eikä halua jäädä millään tavoin kiitollisuudenvelkaan. Minusta on kyllä hyödytty mutta en silti ole katkeroitunut asiasta.

Aiemmissa suhteissa olen ollut se paremmin tienaava osapuoli enkä ole tullut muutenkaan kokeilleeksi ’ylläpidetyn’ naisen elämää.

Ap

Vierailija
27/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
28/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuriinpiirtein sama älykkyystaso tekee elämästä miellyttävän, joten päätä sen mukaan. Seksi on toki kivaa, mutta stressikausina sitä on turha toivoa.

Eikä samankaltaiset rahankäyttötottumukset ja siisteystaso ole ollenkaan pahitteeksi.

Vierailija
29/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuriinpiirtein sama älykkyystaso tekee elämästä miellyttävän, joten päätä sen mukaan. Seksi on toki kivaa, mutta stressikausina sitä on turha toivoa.

Eikä samankaltaiset rahankäyttötottumukset ja siisteystaso ole ollenkaan pahitteeksi.

Hyvä neuvo, toinen miehistä on kyllä älykkäämpi. Rahankäyttö ja siisteys on onneksi hallussa molemmilla 🙃

Vierailija
30/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, hankit sen verran tuloja, että pääset sieltä kahden miehen maksamasta loukosta pois. Älä ota kumpaakaan, vaikuttavat aika lailla köyhiltä molemmat, jos ei ole loukkoa parempaa varaa hankkia.

Vierailija
31/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo, toinen miehistä on kyllä älykkäämpi. Rahankäyttö ja siisteys on onneksi hallussa molemmilla 🙃

Olisipa kiva miehelle lukea tämä ketju ja huomata että jäi kilpakosijalle toiseksi älykkyyden puutteen vuoksi.😂

Vierailija
32/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä taukoa sutimisesta ja opettele äidinkieltäsi. Siellä loukossasi.

Vierailija
33/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän että olet traumatisoitunut mutta vedonlyönti on silti turhaa. Vaikka aloitus ja kommenttini on typistetty ilman että avaan kokonaisuutta enempää, ei se silti anna eväitä saamaani analysointiin luonnepuolesta.

Voin lohduttaa sinua sen osalta että olen tavallisesti se joka haluaa auttaa, tykkää tarjota eikä halua jäädä millään tavoin kiitollisuudenvelkaan. Minusta on kyllä hyödytty mutta en silti ole katkeroitunut asiasta.

Aiemmissa suhteissa olen ollut se paremmin tienaava osapuoli enkä ole tullut muutenkaan kokeilleeksi ’ylläpidetyn’ naisen elämää.

Ap

Sulta menee yli hilseen niin että viheltää.

Mutta ei se mitään.

Sen kyllä huomaa jo kirjoitustavastasi.

Se on yhtä solmuinen kuin mielesi.

Vierailija
34/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse molemmat ja polyamoria: )

Vierailija
35/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä taukoa sutimisesta ja opettele äidinkieltäsi. Siellä loukossasi.

Olipa vekkuli ilmaisu ☺️

Vaikuttaa siltä että sinunkin kannattaa käydä välillä sutimassa, vähentää hiekan määrää.

Ap

Vierailija
36/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä ei kannata kyllä päätöstä tehdä. Tai voit yrittää mutta lopulta vuosien päästä huomaat jos tunnemielessä teit väärän päätöksen. Veikkaan ettei noista kumpikaan ole se johon kannattaisi vauhdilla tarttua. Mitäs jos sanot että jatketaan tapailua. Et kerro muuta toisilleen, sanot ettet halua muuttaa yhteen tai muutakaan. Kyllä se siitä sitten ratkeaa. Jos alat kiirehtiä, homma menee perseelleen varmemmin.

Vierailija
37/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, toivon jo, että kumpikaan ei halua ap:ta. Ei näin sekopäistä ihmistä voi kukaan haluta parisuhteeseen. Panemiseen varmaan ok, muttei yhtään sen enempää.

Vierailija
38/38 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies ei kauan tätä 'loukkoa' kestä.