Millainen on "räväkkä" nainen?
Telkkarin paritusohjelmissa miehet yhtenään kuvailevat toiveidensa naista termillä "räväkkä". Tarkoittaako se jonkinlaista ulospäinsuuntautuneisuutta, ronskiutta, rokkihenkeä, tms.? Kun minulla räväkästä tulee mieleen sellainen suorasukainen pubiruusu, joka pitää farkkutakkia ja leopardikuosia koska luulee olevansa nuorekas, puhuu muita kovemmalla äänellä koska tarvitsee huomiota ja selittää sormi pystyssä siideriltä haisten käyneensä niin kovan koulun tässä elämässä että piimäperseiden ei kannata ruveta aukoon. Eli hyvin vastenmielinen nainen.
Kommentit (58)
Nimi on Ritva eli Ritu tai Pirkko eli Pike. Lyhyt tukka, usein musta/punainen/violetti. Lävistyksiä ja huonosti tehtyjä rumia tatuointeja. Leopardikuosia ja kaikkea kimaltavaa, valkoiset teräväkärkiset ylipolvensaappaat. Kiroilee, polttaa ja syljeskelee. Nauraa käheästi ja kovaan ääneen.
Räväkkä tarkoittaa ulospäinsuuntautunutta naista. Sellaista josta miehet tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Nimi on Ritva eli Ritu tai Pirkko eli Pike. Lyhyt tukka, usein musta/punainen/violetti. Lävistyksiä ja huonosti tehtyjä rumia tatuointeja. Leopardikuosia ja kaikkea kimaltavaa, valkoiset teräväkärkiset ylipolvensaappaat. Kiroilee, polttaa ja syljeskelee. Nauraa käheästi ja kovaan ääneen.
Kyllä Ritvat ja Pirkot ovat jo niin ikäihmisiä että sinun on keksittävä jo uudet nimet näille räväköille naisille.
Miten olisi Janita ja Sarita?
Punatukkainen tai ruskeatukkainen, joskus blondikin. Värjää tukkaa mielellään. Kovaääninen, kiroilee, pitää nössöinä ja tyhminä sellaisia jotka ei ryyppää. Omasta mielestään on kokenut ja tietää kaiken miehistä. Säälittelee yhden puolison kanssa elämänsä viettäneitä.
Räväkkä nainen on sellainen mistä Alanis Morrisette aikoinaan lauloi "She goes down on you in a theater."
Räväkkä on suorasanainen, kovaääninen, särmikäs, hieman rahvaanomainen ja röyhkeä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä punapää tunika päällä, sateenkaari-kassi olalla, laahustaa yksin sateessa ja miettii miten miehet on sikoja. Kiloja on ajan myötä karttunut, mutta sitä varten on keksitty tunika ja legginssit, kuohuviinipullo vaan kainaloon ja kohti kaupungin valoja.
Tulit nyt kuvanneeksi feministin.
Lyhyet hiukset ( ehkä värjätty punaisiksi) kova ja käheä ääni. Nauraa tarttuvasti ja käheästi. Hurtti huumori.
Ei turhia hienostele, rento tyyppi. Mukava ja lämminsydäminen ihmisenä, jonka kanssa on aina kiva laskea leikkiä ja jutella.
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä tarkoittaa ulospäinsuuntautunutta naista. Sellaista josta miehet tykkäävät.
Vain kokemattomat ja saamattomat miehet nimeävät räväkän naisen ihannenaisekseen. Syynä on yksinkertaisesti se, että sentyyliset kovaääniset räpätädit ovat ainoita joihin he saavat sosiaalisen kontaktin ja sitten haaveilevat jostain enemmästä. Kokeneemmat miehet, joilla on vientiä muutenkin, viihtyvät räväkkien naisten seurassa vain samalla tavoin kuin äijäporukassa viihdytään eli vailla mitään seksuaalisia tai romanttisia jännitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä punapää tunika päällä, sateenkaari-kassi olalla, laahustaa yksin sateessa ja miettii miten miehet on sikoja. Kiloja on ajan myötä karttunut, mutta sitä varten on keksitty tunika ja legginssit, kuohuviinipullo vaan kainaloon ja kohti kaupungin valoja.
Tulit nyt kuvanneeksi feministin.
Joo, esimerkiksi eta-Miina näyttää just tolta?
Onneksi tällä palstalla haukutaan vain miehiä. Ainakin jos on mies, niin se tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Ritvat ja Pirkot ovat jo niin ikäihmisiä että sinun on keksittävä jo uudet nimet näille räväköille naisille.
Miten olisi Janita ja Sarita?
Kyllä ikäihmisetkin voivat olla räväköitä. Ei ole syytä vaihtaa nimiä.
Yli kolmikymppinen, joka on ikuisesti 18v
Nimi on Pia, Jaana, Mira tai Heidi. Mustat tai kirkkaanpunaiset pitkät hiukset sivusiilillä, lävistys huulessa tai kulmassa, ei meikkiä. Kireät farkut, toppi, huppari ja feikkicrocsit, rööki suussa, kovaääninen tekonauru.
Vertaa itseään Pikku Myyhyn , ts. "Olen ärsyttävä mutta se on osa viehätysvoimaani"
Vierailija kirjoitti:
Nimi on Pia, Jaana, Mira tai Heidi. Mustat tai kirkkaanpunaiset pitkät hiukset sivusiilillä, lävistys huulessa tai kulmassa, ei meikkiä. Kireät farkut, toppi, huppari ja feikkicrocsit, rööki suussa, kovaääninen tekonauru.
Vertaa itseään Pikku Myyhyn , ts. "Olen ärsyttävä mutta se on osa viehätysvoimaani"
Juuri nämä pikkumyyt ovat niitä pahimpia. Kuvittelevat, että toiselle voi puhua miten ilkeästi tahansa, koska ”mä oon tämmönen temperamenttinen ja pippurinen luonne”.
Sanoo suoraan ja pelotta (ja suututtaa ystäväpiirinsä moisella huonolla käytöksellä), ja suuttuu siitä sitten itse kun responssi olikin sellainen, ettei "heikot ihmiset" kestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sekö on miesten unelma? 😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekö on miesten unelma? 😵
Ainakin minut vaihdettiin tuollaista kuvausta vastaavaan naiseen. Olen 160cm/60kg, vaaleat hiukset rintojen alapuolelle, vähän meikkiä, ei koruja, lävistyksiä tai tatuointeja. Olen kiltti ihmisille ja eläimille, en polta.
Kts. Terhi Kiemunki