Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
261/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tämän yhden rohkean myötä muutkin uskaltautuisivat...? ;)

Ihme hypetystä jonkun anonyymin viestin johdosta. Nyhjää tyhjästä ja sillein. Mistä sinäkään tiedät, onko laittanut oikeasti viestiä yhtään minnekkään muualle kuin tänne. Piste.

Minä kun kerkesin jo iloita kuinka ihania ihmisiä oli paikalla. Kiitos kaikille kannustuksesta! ❤ Voisin toki laittaa kuvan keskustelusta, mutta en koe sitä millään tavalla järkeväksi. Eikä minulla oikeastaan ole tarvetta todistella kenellekään mitään, tulin tänne, koska ehkä minä vain tarvitsin jonkinnäköistä tukea. Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Ap

No kerro ny vähän sun kaivatustasi ja missä te olette tavanneet?

Tapasimme kaverien kaverien kautta. Olemme siis semmosia puolituttuja vielä, mutta älytön kemia tuntui ainakin minun puolelta kun hänet näin. Tässä kuukausien aikana kun olemme satunnaisesti nähneet ja jutelleet jonkin verran. Yleensä olen huomannut melko hyvin jos mies on kiinnostunut, mutta tämä herra on ollut minulle täysi mysteeri.

No niin ei enempää, en halua omia koko ketjua. Kauheaa.

Vierailija
262/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵

🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵

🔵🔵🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵

🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵

🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sut tänään punaisessa autossa.

Missä päin näit mut?

Yhdessä isohkossa risteyksessä, josta sä menit eri suuntaan kuin mä.

Vierailija
264/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hypetystä jonkun anonyymin viestin johdosta. Nyhjää tyhjästä ja sillein. Mistä sinäkään tiedät, onko laittanut oikeasti viestiä yhtään minnekkään muualle kuin tänne. Piste.

Minä kun kerkesin jo iloita kuinka ihania ihmisiä oli paikalla. Kiitos kaikille kannustuksesta! ❤ Voisin toki laittaa kuvan keskustelusta, mutta en koe sitä millään tavalla järkeväksi. Eikä minulla oikeastaan ole tarvetta todistella kenellekään mitään, tulin tänne, koska ehkä minä vain tarvitsin jonkinnäköistä tukea. Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Ap

Tapasimme kaverien kaverien kautta. Olemme siis semmosia puolituttuja vielä, mutta älytön kemia tuntui ainakin minun puolelta kun hänet näin. Tässä kuukausien aikana kun olemme satunnaisesti nähneet ja jutelleet jonkin verran. Yleensä olen huomannut melko hyvin jos mies on kiinnostunut, mutta tämä herra on ollut minulle täysi mysteeri.

Hyvät ennusteet senkin puolesta, kun näette satunnaisesti joka tapauksessa yhteisten tuttujen kautta.:)

Tutkitusti ihminen rakastuu toiseen sitä voimakkaammin, mitä enemmän häntä näkee.

Vierailija
265/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielipide kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tarvitse todistella yhtään mitään. Täällä on katkeria ja kateellisia ihmisiä jotka eivät ole valmiita tekemään mitään "rakkaansa" eteen. Toki osa ihan normaaleja empaattisia ihmisiä. Onnea!

Onnea! Ehdit saamaan itsesi vielä perjantaihin mennessä hyvin kasaan ja olemaan se paras versio itsestäsi:).

Ehkä nämä muutamat eivät vaan uskalla enää uskoa mihinkään sillä he ovat olleet joskus liiankin hyväuskoisia. Jopa tällaiseen asiaan joka ei heihin liity täytyy kylvää se epäilyksen siemen, jotta oma maailma ei hajoaisi siihen, että on uskonut johonkin joka sitten aikanaan saattaisi paljastua valheeksi.Ovat muuttuneet kyynisiksi kaikkea kohtaan?

Vierailija
266/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin halata sinua hellästi. Minä rakastan sinua!

Niin minäkin sinua. Rakastan sinua koko sydämestäni.

Vierailija
267/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää walwiainen –

lammeissa

wankina

oon

Ja wieraswaraisuus

parhaitten –

tyhjänä

soin

Sil wierehen neien

suruwoittoisen

halajan

Vierailija
268/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mitä? Sähän olet kertonut mulle vauvapalstalla jo monta vuotta rakastavasi mua! Ai miten niin et ollut sinä?”

Vierailija
269/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun kaveri meni tuollaisen kohtaamisen kautta naimisiin pari kesää sitten. Tapasivat siis kaverin kaverin kautta ja nainen laittoi viestiä ja näkivät.

Aina kannattaa yrittää ja aina ennemmin liikaa kuin liian vähän.

Vierailija
270/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mitä? Sähän olet kertonut mulle vauvapalstalla jo monta vuotta rakastavasi mua! Ai miten niin et ollut sinä?”

Enkä tunnustais, vaikka olisinkin...

Sovitaanko, että tätä keskustelua ei sitten käydä, missään olosuhteissa?

Vierailija
271/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että laitatko koskaan viestiä. Kun emme näekään missään. Kun sanoit silloin että nähdäänhän me vielä, eikä ole kuitenkaan nähty niin ajattelin että sanoit vain niin kaikille.

Vierailija
272/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Sinua ajatellessani tunnen lämmön tunteen sisälläni, koska rakastan sinua. Ajattelen sinua oikeastaan koko ajan tavalla tai toisella. Välillä myös kuvittelen tuntevani sinun ajattelevan minua. Luulen tietäväni, että olisimme onnellisia yhdessä. Kuvittelen millaista arkipäivämme olisi. Haaveilen rakastelusta kanssasi. Se on aina kaunista ja intohimoista. Kaipaan lähellesi. Että tällaisia haaveita. Kauniita unia, rakas. Nuku hyvin.

Vierailija
273/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin halata sinua hellästi. Minä rakastan sinua!

Niin minäkin sinua. Rakastan sinua koko sydämestäni.

Ihana ♥️

Vierailija
274/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun kaveri meni tuollaisen kohtaamisen kautta naimisiin pari kesää sitten. Tapasivat siis kaverin kaverin kautta ja nainen laittoi viestiä ja näkivät.

Aina kannattaa yrittää ja aina ennemmin liikaa kuin liian vähän.

Tuntuu, että noin tapaavilla ihmisillä on paljon suurempi onnistumisprosentti kuin muilla.

Itsekin vasta nyt ensimmäistä kertaa elämässä ihastunut ihmiseen, jonka kanssa on yhteisiä tuttuja ja sellaset vibat, ettei tästä ainakaan yhtä paskaa tule kuin aiemmista.:D

Vierailija
275/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas, rakastan sinua.

Vierailija
276/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä M nainen

Vierailija
277/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko koskaan miltä tuntuisi antaa tunteille periksi ja suudella minua?

En tiedä miltä musta tuntuu... kaikkea ajattelen kyllä.

Aikamoista kiertelyä ja kaartelua.

Haluaisin kyllä olla suora ja päättäväinen, suunnata kohti onneani ja rakastaa vahvasti, intohimoisesti. Mutta en saa selvää tunteistani joten kierrän samaa ympyrää, vuodesta toiseen.

Kuulostat mieheltä. Kuinka monta vuotta tuota on jo jatkunut?

Oikein arvattu ja liian pitkään.

Siis onko sulla joku jota kohtaan niitä tunteita on mutta et saa selvää mitä haluat? Tietääkö kohde sun fiiliksistä?

Pikemminkin pää meni sekaisin kun ihastuin aikanaan toiseen. Vaikka se on menny ohi, tuntuu etten saa selvitettyä enää mitä oikeasti haluan.

Vierailija
278/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua, ajattelen siua jatkuvasti.

Hyvän yön toivotus, suukko & hali vaalealle naiselle mieheltä pohjoisemmasta. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua. Sukunimeni kolmas kirjain on sukunimesi viimeinen kirjain. Nuku hyvin ja Gute Nacht.

Vierailija
279/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥️

Vierailija
280/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ihastukselleni kirjoitti:

Hyvää yötä M nainen

Niin myös sinullekin!