Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jatkuvasti somessa!

Vierailija
15.10.2018 |

Hei, keskustelua aiheesta - somekoukku. Seurustellut nyt 6kk (ikä +35), kaikin tavoin mukava mies ja meillä menee hyvin, mutta päivä päivältä enemmän harmittaa miehen "jatkuvan puhelimella" oleilu. Luotan ettei siellä mitään "pettämis"juttuja harrasta, mutta itse en ymmärrä tuota! Miksi siellä pitää olla kokoajan?? Välillä tuntuu että se menee kaiken edelle. Mietin kestänkö sellaista. Kaipaisin tästä aiheesta kunnon keskustelua.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt pääsen vastaamaan. Eli näemme n. 5-6 krt vkossa, töistä riippuen. Harrastamme yhdessä noin 3 iltaa vkossa. Mutta kun olemme minun tai hänen luonaan, vaikka istumme sohvalla (itse toivoisin että voisimme jutella, tai olla vain lähekkäin..) , tai olemme aamiaispöydässä tai esim hotelli aamupalalla, hän selaa puhelintaan. Vessassakin istuu puhelimella. Ja kyllä, koen sen välillä hyvinkin loukkaavana. Olemme siitä puhuneet, mutta emme päässeet asiassa eteenpäin. Muutaman kerran kun olemme olleet viettämässä kahden keskistä aikaa muualla kuin kotona, niin olen pyytänyt häntä jättämään puhelimen pois vaikka siksi aikaa kun syömme. On tehnyt niin kyllä.. mutta tuntui kurjalta sanoa asiasta. Niin, tämä on sitä nykyaikaa, mielestäni aivan syvältä.

Mihin ihmiset tarvitsee enää toisia ihmisiä .. ? :(

ap

Mistä sinä haluaisti jutella? Miksi et voi olla vain lähellä, kun toisen tehdessä omiaan?

Vierailija
22/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt pääsen vastaamaan. Eli näemme n. 5-6 krt vkossa, töistä riippuen. Harrastamme yhdessä noin 3 iltaa vkossa. Mutta kun olemme minun tai hänen luonaan, vaikka istumme sohvalla (itse toivoisin että voisimme jutella, tai olla vain lähekkäin..) , tai olemme aamiaispöydässä tai esim hotelli aamupalalla, hän selaa puhelintaan. Vessassakin istuu puhelimella. Ja kyllä, koen sen välillä hyvinkin loukkaavana. Olemme siitä puhuneet, mutta emme päässeet asiassa eteenpäin. Muutaman kerran kun olemme olleet viettämässä kahden keskistä aikaa muualla kuin kotona, niin olen pyytänyt häntä jättämään puhelimen pois vaikka siksi aikaa kun syömme. On tehnyt niin kyllä.. mutta tuntui kurjalta sanoa asiasta. Niin, tämä on sitä nykyaikaa, mielestäni aivan syvältä.

ap

Ihmiset ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja toista tarvitaan enää lähinnä seksiin. Eikä parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi. Ihmiset tapailee ajankuluksi ja keskittyy itseään kehittäviin ja kiinnostaviin asioihin.

Oletteko te keskustelleet mitä te haluatte teidän suhteelta? 

Mies haluaa seksiä ja ap haluaa täyttää suhteen muusta sälästä kuin seksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä sinä olet ehdottanut korvaaksi tekemiseksi? Itse koen, että sometus korvaa lukemisen, television katselun ja muun joutoa ajan, jota jokaisella tulisi olla.  Enkä usko, että mies kuitenkaan on koko aikaa. Käy kuitenkin töissä, viettä sinun kanssa aikaa, harrastaa ja tapaa kaveita?

Täysin samaa mieltä. Some on miehelle harrastus ja rentoutumistapa. Toiselle se voi olla vaikka kuntosali tai teeveen tuijotus.

Eikö ap:n mielestä miehellä saa olla omaa aikaa? Joka sekunti pitää keskittyä aapeehen?

Vierailija
24/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitä itse teen kun hän on puhelimella, usein yritän puhua, mutta hän ei näe ei kuule, silloin joko rupean siivoilemaan tai sitten otan itsekin puhelimen käteeni ja selailen sitä, mutta kun en edes keksi mitä sieltä selaisin yli 10min.. huoh

ap

Niin että mies ei saa olla kiinnostunut puhelimen selailusta, koska sinä et ole? Eli tässä on kyse siitä, että sinä haluat päättää mitä te teette ja mikä teitä kiinnostaa. Sinä haluat päättää miehen tekemisistä.

Vierailija
25/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies ei koskaan tule olemaan = sinä

Jos sinusta tuntuu ettet opi elämään miehen vikojen ja puutteiden kanssa ja ne häiritsee sinua liikaa tiedät mitä sinun tulee tehdä.

Vierailija
26/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis harrastattekin yhdessä kolmena iltana viikossa ja silti kyttäät veskin oven takana, että mitä se mies siellä puuhaa??

Oi apua millainen olet! Anna nyt toiselle vähän tilaa!!

Vierailija
27/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassakin istuu puhelimella. Ja kyllä, koen sen välillä hyvinkin loukkaavana.

ap

O-kei... *poistuu hiljaa takaperin ulos ovesta*

Vierailija
28/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko ollut suhteessa, jossa toinen vain katsoi sinua silmiin ja puhui asioista? Haikailet aikaa jolloin aamupalapyödässä ja vessassa luettiin lehtiä ja iltaisin katsottiin televisiota. Ei niihin harlequin romaaneihin ole kirjoitettu sitä mitä arki on.

Vierailija
29/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta joidenkin someaddiktio on mennyt jo aika yli. Ei siinä ole tolkkua, että puhelin pitää olla mukana ruokapöydässäkin ja sitä instaa pitää ruoan haarukoimisen ohessakin selailla tai samalla kun katsotaan yhdessä leffaa.

Mikä siinä on, että pitää muka reaaliajassa saada tietoon, että kuka tykkää siitä vastikään pyllistetystä salipeiliselfiestä? Onneksi vaimolla ei puhelin kasva kädestä, mutta tyttärillämme kylläkin. Nuoriso jopa aloittaa "seurustelusuhteita" somessa ennen kuin ollaan edes kasvoikkain tavattu. Huh huh tätä nykysukupolvien virtuaalielämää. Meillä joudutaan välillä huomauttelemaan asiasta tyttärille, että ruokapöytään ei sitä kännykkää kyllä tuoda vaan se viistoista minuuttia voidaan ihan naamakkain jutella.

En minä näe hypersomettamista ihan verrannollisena "harrastuksena" vaikkapa instrumentin soittamiselle tai urheilulle. Mitä taitoja se instan jatkuva selfiepäivittäminen kehittää?

Vierailija
30/30 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko ollut suhteessa, jossa toinen vain katsoi sinua silmiin ja puhui asioista? Haikailet aikaa jolloin aamupalapyödässä ja vessassa luettiin lehtiä ja iltaisin katsottiin televisiota. Ei niihin harlequin romaaneihin ole kirjoitettu sitä mitä arki on.

Minä olen suhteessa, jossa aamiaispöydässä luetaan lehteä ja iltaisin katsotaan televisiota. Suhteessa, jossa istutaan välillä sohvalla, välillä pöydän ääressä ihan vain keskustelemassa, tai keskustellaan syvällisiä kävelylenkeillä. Somessa olen silloin, kun en ole kumppanini seurassa. Joskus silloinkin (esim. junamatkoilla töihin ja töistä kotiin) luen mieluummin kirjaa. En ymmärrä, miten liittyy Harlekiineihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi