Kun 6kk vanha lähtee kävelemään tuetta...
Hei!
Tilasin juuri vauva lehden, ja eksyin ekaa kertaa tänne palstalle! Ilmeisesti täältä voi kysellä vinkkejä ja ideoita erilaisiin vauvajuttuihin?
No, meidän 6kk vanha tyttönen lähti kävelemään tuetta neljä päivää sitten, ja kysyisinkin nyt teiltä, joiden 6kk vanhat on lähteneet kävelemään, millaisia turvalaitteita olette asentaneet kotiinne?
Varmaan nuo turvalaitteet siis toimii vanhemillakin kävelijöillä, joten vinkkejä kaipaan myös heiltä!
Kiitoksia jo etukäteen!
Poppy ja tytsy huomenna 6kk
Kommentit (8)
No kyllä meidän pieni osaa. Huterasti kyllä, mutta osaa kuitenkin :).
ap
t. 6kk vanhan ryömistreenaajan äiti
johonkin " ihmeitä tapahtuu" ohjelmaan!!!
Mukain kiinnostaisi, että milloin oppi ryömimään yms, ja osaako kontata ja istua?
t. äiti ja 7kk vauva joka ei vielä edes ryömi :)
Äitinsä osti hälle konttauskypärän. Onne onneksiksi tyttö sitte oppi konttaamaan, niin jäi tuo kävely vähän myöhemmäksi.
On oikeasti pelottavaa katella, kun ihan vauvankokoinen 6kk vanha kampee pystyyn tukea vasten ja keikkuu pystyssä pitäen vain toisella kädellä kiinni... tukea vasten käveli.
Juu, istuu ja konttaa, ei ryöminyt kuin pari päivää.
Mun sisko lähti 7kk kävelemään, itse lähdin 1v1pv kävelemään.
Itse olen puoliksi Irlantilainen.
ap
Olivat vain toppuutelleet neuvolassa, ettei kuulema saisi niin nuorena kävellä mutta minkäs teet? Eipä mussa tietääkseni mitään vikaa ole...
Enkä todellakaan ole ollut mikään " ihmevauva" , niinkuin joku tuossa tituleerasi! Toisilta vauvoilta jää vain konttausvaihe välistä, eipä tuo mikään luonnonoikku ole!
Kurmeli ja Teuvo rv 37+5
ja ettei ole sähköjohtoja tai mitään terävää vauvan tasolla.