Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi viettää tapailemani miehen kanssa yhteinen viikonloppu ensimmäistä kertaa....mies ei vain tiedä kuinka ruma olenkaan OIKEASTI, mitä teen...

Vierailija
14.10.2018 |

Kyllä, on taas muiden korviin varmaan "isokin" ongelma mutta minulle on.

Olen siis tapaillut erästä ja kaikki menee ihan kivasti. Mies kylläkin ihastui minussa täysin ulkonäköön ja ylistää kuinka kaunis olen. Totta, olen meikillä oikeastikin keskivertoa kauniimpi. Mutta se on TÄYTTÄ valhetta, osaan vain meikata itsestäni kauniin. Ilman meikkiä olen kamala...huono iho, eriparisilmät, kapeat huulet, näppyläinen, harottavat ohuet kulmat. Pahimmat ehdottomasti silmät ja iho.

Miten voisin luoda itsestäni edes vähän kauniimman ilman meikkiä...tuntuu kuin olisin huijannut tätä miestä ja hän pitää vain valhekuvaa kauniina. Minä EN ole kaunis ilman meikkiä. Onnea niille jotka ovat mutta minä en ole.

Ahdistaa kamalasti...miten tehdä itsestä ilman meikkiä edes aavistuksen siedettävämpi. Tasoero on kuin Sara Siepistä kuorittaisi esiin Angela Merkel (anteeksi Angela jos olet av-mamma!)

Onko täällä muita jotka ovat meikillä 10 ja ilman meikkiä 5-...miten toimitte vastaavissa tilanteissa?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kusetat miehiä. Toivottavasti mies jättää , ja opit tästä jotain 

Vierailija
2/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kusetat miehiä. Toivottavasti mies jättää , ja opit tästä jotain 

Kiitos tästä.

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Michael Myers maski päähäs

Vierailija
4/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan saa itsestään kaunotarta meikillä jos on oikeasti hirviö, joten kuvittelet vain. Olet varmasti meikittäkin vähintään pikkusievä ja se riittää kyllä.

Vierailija
5/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pelkään että mies lopettaa tapailun kun näkee ketä oikeasti tapailee.

Vierailija
6/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalinaama. Saat mitä ansaitset, eli korkeintaan pussi päässä panon.

Vierailija
7/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan kans että katsot itseäsi räikeän vessanvalon alla suurentavan peilin edestä ja etsimällä etsit vikoja naamastasi. Oot tottunut siihen, että peilistä katsoo suurimman osan ajasta maalattu naama. Sun oma naamas on ihan yhtä hyvä, ellei parempi. Eipähän ainakaan siitä irtoa mitään pakkelia jos siihen koskee.

Vierailija
8/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se pystyi ihastumaan vain meikattuun ulkonäköösi, eikä meikittömään, niin sille ei mahda mitään. Jatkossa meikkaa vähemmän niin ei tule tuollaisia ongelmia.

Vierailija
9/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla miehen kanssa joka on ihastunut vain ulkokuoreesi ?

Vierailija
10/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti laitat niin paksun meikin että näytät eri ihmiseltä, mies on kyllä tajunnut että meikkaat. Jos hänellä on aivot, hän tietää että olet eri näköinen meikittä.

Vierailija
11/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysin väärä käsitys omasta ulkonäöstäsi. Liioittelet virheitäsi ja näet itsesi ankean näköisenä.

Mieti, minkä näköisiä miehiä Suomi on tulvillaan ja todella monet heistä ovat parisuhteessa.

Katso pariskuntia kaduilla tai kaupoissa ja näet, että niitä täydelliseltä näyttäviä ei näe juuri koskaan.

Vierailija
12/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitorutiinit kannattaisi laittaa ainakin kondikseen, jos näppyjä ym on, terve iho jo luo oikeim huolitellum vaikutelman. Sitten esim kulmakarvojen kestovärjäys ja ripsien kestotaivutus tekee myös ihmeitä, jos nyt todellakaan et halua miehem edessä naturellina esiintyä. Mutta mä luulen kans, että olet vaan itse omasta naamastasi paljon kriittisempi kuin muut ihmiset ja oikeasti näytät ihan normaalilta ilman meikkiä.

Vierailija
13/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse olen nukkunut meikit naamassa :D sit mennyt aamulla suihkuun, pessyt meikit, ja meikannut uudestaan.

Vierailija
14/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa meikata oikeastaan lainkaan, enkä muutenkaan osaa neuvoa ketään ulkonäköasioissa.  Mutta varsinainen ongelmahan tässä onkin se, jos mies on ihastunut pelkästään ulkonäköösi. Ei kai kukaan nainen, kaunis tai vähemmän kaunis, sellaista miestä edes halua? Mitä muka teet miehellä, joka ottaa ja lähtee joka tapauksessa, kun naamasi rypistyy ja valahtaa tulevaisuudessa?

Vierailija
15/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa ei tämä nyt auta, mutta olen äärimmäisen iloinen siitä, etten alkanut ikinä meikkaamaan. Nyt kun katsoo ikäisiäni naisia, ihan kavereitakin, niin tuntevat olonsa kamalaksi ilman meikkejään. Toki miehet kai useimmiten valitsevat sen tälläytyneemmän naisen, mutta minun on äärimmäisen helppo laittaa nettimarkkinoilla miehille luomukuva, ota tai jätä. N48

Vierailija
16/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama juttu. Osaan meikata hyvin ja tykkään ehostaa itseäni. Miesten päät kääntyy kaduilla. Mutta tuo sama ongelma on ollut minullakin. Luonnolliset ripsienpidennykset ja kestoväri kulmiin auttaa + itseruskettava, ettei ole ihan kuoleman kalpea ilman meikkiä. Kannattaa myös panostaa ihonhoitoon, kuoria ihoa ja käyttää naamioita. Noissa yökyläilyissä olen alkuun pessyt meikit vähän hutiloiden, että on vähän jäänyt meikkiä. Pikkuhiljaa totuttaa vähempään meikkiin ja sitten meikittömään naamaan. Mutta tykkään silti meikata ihan omaksi ilokseni ja näyttää hyvältä. Ne miehet, jotka ovat todella arvostaneet minua ja luonnettani, ei meikittömyys ole ollut ongelma. Nykyään on kuitenkin myös hyvinkin pinnallisia miehiä, eikä ehkä ymmärrä, ettei kukaan ole täysin samannäköinen meikillä ja ilman. Jos meikittömyys on jollekin suuri ongelma, en halua itsekään olla sellaisen miehen kanssa tekemisissä.

Vierailija
17/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä nyt ainoa, joka ymmärtää tässä asiassa sinua, ap. Nuorena olin samanlainen. Eihän siinä muu auttanut kuin olla meikit naamassa yön yli ja aamulla meikin pesu ja heti uusi meikki. Siis tilanteessa, jossa olin yön jossakin ihastukseni kanssa. En tosin käyttänyt meikkivoiteita ollenkaan, mutta muuten olin kyllä meikattu. Nykyistä pitkäaikaista aviomiestänikin huijasin aika pitkään näin. Jossain vaiheessa hän sai nähdä meikittömän minäni ja eipä ole häntä tuntunut haittaavan.

Vierailija
18/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Peset” meikit yksin wessassa, mutta sen jälkeen sipaiset vähän kevyttä meikkivoidetta isoimpiin ongelmakohtiin, laitat kulmaväriä vähän ja vähän ripsiväriä. Niin, että näytät ihmiseltä mutta niin ettei äijä huomaa että sulla onkin meikkiä. Sit siitä vaan asteittain vähennät ja kohta se onkin jo tottunut sun naturaaliin naamaan.

Vierailija
19/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi ap! Minä olen nyt jo nelikymppinen ja päässyt yli tästä samasta asiasta, mutta koin parisuhteiden alussa aina hirveää stressiä siitä että joudun olemaan meikittä. Olin myös, etenkin nuorena parikymppisenä, kevyelläkin meikillä erittäin näyttävän näköinen ja kaunis kasvoiltani. Minulla on vaaleat ripset ja kulmat, ja pienelläkin ehostamisella pitkät ja tuuheat ripset ovat näyttävät ja muuttavat ulkonäköä aika lailla. Olen ollut nyt naimisissa jo lähes 15 vuotta, ja mieheni sanoi minulle viisaat sanat kun kerroin ”huolestani” suhteemme alussa. Hän sanoi, että on ihanaa katsoa kaunista naista, mutta pidemmän päälle hän ei voisi kuvitellakaan elävänsä naisen kanssa pelkän ulkonäön vuoksi vaan luonne on se mikä loppupeleissä ratkaisee kaiken.

Vierailija
20/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako meikata jos ei uskalla näyttäytyä ilman meikkiä? Ei taida olla ensimmäinen kerta kun aplta on mies lähtenyt kalppimaan. Itsetunto kun on tota luokkaa, niin eipä ne miehet varmasti pysykkään.