Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi viettää tapailemani miehen kanssa yhteinen viikonloppu ensimmäistä kertaa....mies ei vain tiedä kuinka ruma olenkaan OIKEASTI, mitä teen...

Vierailija
14.10.2018 |

Kyllä, on taas muiden korviin varmaan "isokin" ongelma mutta minulle on.

Olen siis tapaillut erästä ja kaikki menee ihan kivasti. Mies kylläkin ihastui minussa täysin ulkonäköön ja ylistää kuinka kaunis olen. Totta, olen meikillä oikeastikin keskivertoa kauniimpi. Mutta se on TÄYTTÄ valhetta, osaan vain meikata itsestäni kauniin. Ilman meikkiä olen kamala...huono iho, eriparisilmät, kapeat huulet, näppyläinen, harottavat ohuet kulmat. Pahimmat ehdottomasti silmät ja iho.

Miten voisin luoda itsestäni edes vähän kauniimman ilman meikkiä...tuntuu kuin olisin huijannut tätä miestä ja hän pitää vain valhekuvaa kauniina. Minä EN ole kaunis ilman meikkiä. Onnea niille jotka ovat mutta minä en ole.

Ahdistaa kamalasti...miten tehdä itsestä ilman meikkiä edes aavistuksen siedettävämpi. Tasoero on kuin Sara Siepistä kuorittaisi esiin Angela Merkel (anteeksi Angela jos olet av-mamma!)

Onko täällä muita jotka ovat meikillä 10 ja ilman meikkiä 5-...miten toimitte vastaavissa tilanteissa?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvostelet itseäsi edes noin? Kuulostaa niin typerältä joku 10 ja 5-. Olet sellainen kuin olet, meikillä tai ilman. Jos ei kelpaa niin se on miehen oma ongelma.

Vierailija
22/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät. Tuli ihan mieleen jotkut höpsöt jenkkinaiset, joita miehet eivät ole koskaan nähneet ilman meikkiä. Heräävät joka aamu ennen miestään meikkaamaan ja laittamaan hiukset kuntoon, että ovat miehilleen heti aamusta edustuskunnossa. Tuossa kuviossa on jotain niin väärää ja omituista, että ihan puistattaa.

Voin kuitenkin sympatiseerata ap:ta, koska suhde on ihan alkuvaiheessa, ja kun ilmeisesti ikääkin on vielä aika vähän, ja sitä kautta myös itseluottamusta puuttuu. Tuskin ap on niin kamalan näköinen meikittä, kuin kuvittelee olevansa. Jos ihan kamalasti hirvittää, kannattaa varmaan hommata kestovärjäys kulmiin ja ripsiin. Pimenevät illat ovat lempeitä, tuskin siellä joka paikassa mitään loisteputkivalaistusta on. Tunnelmoitte romanttisessa kynttilävalaistuksessa.

Mutta jos miehelle ainoa tärkeä asia, tai tärkein, on kumppanin ulkonäkö, niin eihän tuollaisesta mitään kunnon suhdetta voi ikinä edes syntyä. Jos homma kariutuu siihen, miltä näytät ilman meikkiä, niin sitten sietää äijän mennäkin, hieman kasvamaan ja kehittymään ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis itse olen nukkunut meikit naamassa :D sit mennyt aamulla suihkuun, pessyt meikit, ja meikannut uudestaan.

Näin näkyy yllättävän moni nainen tekevän mm. tuossa Love Island -ohjelmassakin. Petiin mennään täydessä tällingissä. Oi aikoja, oi tapoja!

Vierailija
24/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ystäväiseni, kuka sulle on ladannut moisen itsetunto-ongelman päähän?

Liika meikki voi olla feikkiä, mutta ei se mikään ihmelääke ole.

Luulin itsekin samaa kuin sinä, ja yllättäen mies pitää minua jopa kauniimpana ilman meikkiä. Se raikkaus ja kätevyys (ei tarvitse varoa sotkemasta esim. huulipunaani) viehättää monia.

Oon varma että oot ihana eikä sulla oo mitään pelättävää! :)

Jos mies kuitenkin reagoi tylysti, on hänen aika etsiä muuta seuraa ja sinä löydät parempaa. Harva marriage material- mies hämääntyy pelkästä meikistä.

Vierailija
25/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ongelma.. Jos mies on ulkonäköösi ihastunut, niin ei se kovin syvällistä ihastumista sitten ole. Jos teillä ei ole mitään yhteistä, niin pistä äijä takaisin kiertoon. Sitten vähän vähemmän meikkiä nassuun, selkä suoraksi ja hymyä huuliin, niin saatat löytää ihmisen, joka tykkää sisimmästä ja arvostaa myös sinua muuten.

Vierailija
26/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko olla miehen kanssa joka on ihastunut vain ulkokuoreesi ?

Tuskin ap haluaisi. Mutta sitten pitäisi tyytyä vähemmän komeaan ja itsevarmaan mieheen.

Vierailija
27/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein.

Naiset ehostavat itseään maksimoidakseen suosionsa ja saadakseen niin komean miehen kuin mahdollista.

Sitten valitetaan ettei mies saisi ihastua ulkonäköön vaan sisäiseen kauneuteen. Sen jälkeen kun on houkuteltu mies ulkonäön (sen feikatun) avulla, ja valkattu pinnallisesti niin komea mies kuin mihin rahkeet (meikattuna ja tällättynä) riittää?

Pitäisikö minun alkaa feikkaamaan olevani vuorikiipeilijä-huippukirurgi, ja sitten kun saan mahdollisimman nuoren ja kauniin naisen, valittaa että kyllä naisen pitää hyväksyä se että olen hoitajan opinnot keskeyttänyt ja masentunut pitkäaikaistyötön, koska sisäinen komeus?

Vierailija
28/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamuksen puute on asia erikseen, mutta kunnes se on kunnossa tosiaan ehdottaisin kestovärjäys kulmiin ja ripsiin, ehkä jopa ripsipermanentti tai vastaava kestotaivutus, värillistä huulirasvaa, peitevoidetta tarvittaviin kohtiin.

Vierailija
29/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies on asian jo huomannut ja kiusottelee sinua että olet kaunis ja ulkonäön vuoksi sinut ottanut. Käy nyt kuitenkin kosmetologilla ihonpuhdistuksessa ja kasvohoidossa jos ihosi on huono. Tai sitten ihotautilääkärillä. Kosmetologi kyllä neuvoo että mitä pitää ulkonäölle tehdä. 867

Vierailija
30/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein.

Naiset ehostavat itseään maksimoidakseen suosionsa ja saadakseen niin komean miehen kuin mahdollista.

Sitten valitetaan ettei mies saisi ihastua ulkonäköön vaan sisäiseen kauneuteen. Sen jälkeen kun on houkuteltu mies ulkonäön (sen feikatun) avulla, ja valkattu pinnallisesti niin komea mies kuin mihin rahkeet (meikattuna ja tällättynä) riittää?

Pitäisikö minun alkaa feikkaamaan olevani vuorikiipeilijä-huippukirurgi, ja sitten kun saan mahdollisimman nuoren ja kauniin naisen, valittaa että kyllä naisen pitää hyväksyä se että olen hoitajan opinnot keskeyttänyt ja masentunut pitkäaikaistyötön, koska sisäinen komeus?

EIVÄT KAIKKI NAISET, kuten huomaat vastauksista, suurin osa naisista ei ymmärrä tuollaista. Sinänsä surullista tuollainen itsetunnon puute kyllä, jos ei pysty meikitöntä naamaansa näyttämään.

Vierailija
31/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein.

Niinhän monet miehet tekevätkin. Naiset eivät vaan lankea noin helppoon.

Vierailija
32/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen varma, ettet ole meikittä ruma. Olet vaan erinäköinen. Vietä kotona mahdollisimman paljon aikaa meikittä ja totuttele itse ”oikeisiin” kasvoihisi. Miehelle sano ennen meikinpesua, että sinua jännittää tosi paljon näyttää todelliset kasvosi ja että näytät meikittä hyvin erilaiselta. Jos mies tämän tiedettyään on sinulle tökerö, niin heitä sillä vesilintua, löydät paremmankin.

Vierailija
33/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistän suhteen alkuvaiheessa vähän ruskeaa rispsaria yöksi. kestovärit auttaa myös ja kestoripset.

pidä aamulla verhot kiinni ja kipitä nopeasti suihkuun ja tee kevyt meikki heti suihkun jälkeen.

mulla on pienet silmät , vaaleat kulmat ja ripset, mutta meikillä olen myös aika nätti.

feel you, sister!

Vierailija
34/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on nykypäivää ja etenkin tulevaisuutta.

Naisilla on aikaisempaa vähemmän käyttöä tavismiehille. Elättäjää ei enää tarvita, ja aviolitossa pyritään olemaan mahdollisimman vähän aikaa. Mahdolisimman kauan nauttimista sinkkuvuosista, ja kun lapset ovat isoja niin hasta la vista miehelle.

Kaikki nuoret naiset tavoittelevat vain niitä parhaita, komeimpia ja coolimpia miehiä. Ne miehet tottuvat hyvään, ja sitten ei tavallinen tyttö riitä. Ei välttämättä kauniskaan, vaan pitää olla ehostettu ja trimmattu 24/7.

Vierailija
35/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen ripsienpidennyksiä. Niitä minulla (ihme kyllä) ei ole vaikka muutenkin meikillä huijaan itseni kauniiksi. Mutta tässä tilanteessa harkitsen jopa niitä...

Ehkä isoin ongelma on nämä eriparisilmät...toinen on pienempi ja eri muotoinen mutta rajauksilla, ripsivärillä yms saan tehtyä niistä kauniin malliset ja symmetriset. Ihankuin kasvojeni puoliskot kuuluisivat eri henkilölle! Siiamilainen kaksoseni is that you????

Mutta joo aion salassa laittaa peitevoidetta yms joten mistään hetkestä ei tule täysin meikitön.

Huoh tämä on niin typerää mutta kun ahdistaa niin ahdistaa.

Ap

Vierailija
36/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän yhden tapailemani miehen exältä... mä en ollut ennen tätä kyseistä tyyppiä kuullutkaan, että naiset voivat näyttää jotenkin ihan erilaiselta ilman meikkiä. En suoraan sanottuna ole koskaan edes ajatellut, että meikillä voi jotenkin huijata. Tää mies sanoi, että hän tapasi Tinderissä tosi kauniin blondin ja olivat seurustelleet kuukausia, ennen kuin hän näki sen naisen ekan kerran meikittä. Kuulemma järkyttyi huonosta ihosta, "silmättömyydestä" (ilmeisesti ilman tekoripsiä ja kulmaväriä) ja kasvojen laikukkuudesta. Hiuksetkin olivat kuulemma tuuheat vaan lisäkkeiden avulla, kaljuja länttejä oli päässä. Nainen käytti kuulemma kosmetiikkaan tuhansia euroja vuodessa. Olivat kuitenkin seurustelleet vissiin parikin vuotta, eli ei suhde siihen kaatunut, mutta sanoi sen naisen huonon itsetunnon meikittä vaikuttaneen kaikkeen. Eivät voineet telttailla tai käydä uimahallissakaan, koska nainen olisi joutunut esiintymään meikittä ja ilman hiustenpidennyksiä. Ymmärrän, että moiseen turhamaisuuteen tympääntyy.

Symppasin kyllä tätä miestä, olisi aivan perseestä treffata mies, jonka tuuhean tukan alta paljastuisi pälvikalju tms.  Ap, hanki itsetunto. Ei voi itsetunto olla kiinni ulkonäöstä. Tapaile miehiä luomuna, niin et joudu tollaseen tilanteeseen.

Vierailija
37/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä totta. Mä itse en meikkaa kuin satunnaisesti, mutta työkaverini ovat kaikki kauniita, meikattuja. Kerran olimme saunaillassa yön yli reissulla, enkä voinut kuin hiljaa itsekseni hämmästellä, kuinka rumia he olivatkaan verrattuna meikattuun olemukseensa.

Meikkaisin itsekin jos osaisin.

Vierailija
38/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sikamies kun ei osaa arvostaa sinua luonnollisena!

Vierailija
39/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi. Parasta olla ilman meikkiä. Jos kelpaa jollekin, ehkä voi olla jotain toivoa? Tosin ulkonäköhän se vain merkitsee heille.Ei kannata ehkä enää tavata koska lopputuloksen tietää.

Kokeile seuraavaksi olla ilman meikkiä niin ei tarvitse jännittää. Vaikuttaa siltä, että sitä kiinnostaa pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
40/59 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan saa itsestään kaunotarta meikillä jos on oikeasti hirviö, joten kuvittelet vain. Olet varmasti meikittäkin vähintään pikkusievä ja se riittää kyllä.

Kyllä hyvin pitkälti saa ja helpostikin. Meikki on maski.

Tsemppiä aloittajalle! Mitä jos vähentäisit pakkelia ensi kerralle, niin pudotus ei ole niin suuri enää.