Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsismin näkee silmistä

Vierailija
14.10.2018 |

Jos epäilet jotain narsistiksi, katso häntä silmiin. Katse on kylmä, iloton ja lasimainen. Vaikka esittää iloista ja empaattista, katse paljastaa totuuden.Vertaa normaaliin terveeseen ihmiseen, jonka silmistä heijastuu aidot tunteet, koska hän myös tuntee nuo eikä esitä tuntevansa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs narsisti haukkui valitsemaansa vaimoaan narsistiksi ja rumaksi. Heillä onneton ja kipeä suhde.

Sama mies haukkui rakastajattarensa vaimolle, että kyseinen toinen nainen on narsisti ja ruma siksi valitsi perheen kun joutui valinnan eteen.

Vierailija
42/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs narsisti haukkui valitsemaansa vaimoaan narsistiksi ja rumaksi. Heillä onneton ja kipeä suhde.

Myös toinen nainen haukutaan yleensä kiinni jäätyä rumaksi ja narsistiksi joka ei osaa hellittää, ei tunne mitään mielenkiintoa enää tätä kohtaan. Vaimoa sen sijaan kehuu kauniiksi ja fiksuksi. Niin se elämä heittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta joka sana, ap. Ensimmäisen todellisen psykopaattinarsistin kun oppii tuntemaan, niin sen jälkeen sen katseen kyllä tunnistaa. Se on kylmäävä. Itse en sitä kyllä tunnistanut tai olisi uskonut että mitään erityistä katsetta edes on, ennen kuin jouduin itse tällaisen hirviön uhriksi vuosikausiksi. Siitä yli pääseminen vie aikaa ja voimia, mutta seuraavien tunnistaminen ainakin on helpompaa...

Vierailija
44/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia

Vierailija
45/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon tähän oman kokemukseni vuoksi. Petoeläimen, hain katse. Kun kohdannut niin sen tunnistaa, en luottanut vaistooni ja järkeilin. Psykopaatin suu hymyilee mutta silmät eivät, koska tunne on näytelty. Joskus paremmin, joskus välinpitämättömämmin.

Vierailija
46/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin varsinaisen noita-akan uhriksi, teki kaikkensa hajottaakseen perheemme mutta eipäs onnistunut. Sairastaa monenlaista mt-häiriötä mutta se ei selitä hänen ilkeää ja häikäilemätöntä luonnettaan, olkoonpa sitten narsisti tai psykopaatti tai sekoitus molempia.

Vierailija
47/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuvia

😨

Vierailija
48/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset