Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väriä et pue pojallesi? Entäpä tytöllesi?

Vierailija
18.07.2008 |

Meidän pojilta ei löydy:

Pinkkejä eikä vaaleanpunaisia vaatteita.

Tytöiltä ei löydy vaaleanpunaisia, pinkkejä, mustia ja tummansinisiä vaatteita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en "markettisävyissä", ne värit ovat mielestäni kamalia.

Tää kuvaa kyllä loistavasti munkin mielipidettä! Ne kammottavat siniset varsinkin, yööh!

Vierailija
22/27 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se auto tai traktori tytön päällä on ok, mutta kukka pojalle ei ole? Kyse on siis kaiketi alle koulu-ikäisistä lapsista... Kovin ovat mielestäni vielä sukupuolttomia olentoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä tytöllä että pojalla on kaikenvärisiä vaatteita .

Poika (4v) pitää etenkin yläosissa eniten oranssia, pinkkiä, punaista ja keltaista; tyttö (6v) vihreää, vaaleansinistä, pinkkiä.

Pinkistäkään en niin välitä, mutta menettelee, violettistä tyttäreni pitäisi mutta se on niin inhokki etten osta *häpeillentunnustaa*

Vierailija
24/27 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin musta esim. auto ei ole erityisen maskuliininen asia, onhan mulla itsellänikin auto jota ajan joka päivä. Auton kuva tytön puserossa ei haittaa mua yhtään, mutta en mä sille kyllä mitään ninja turtle -henkistä printtipaitaa pukisi.

Vierailija
25/27 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se auto tai traktori tytön päällä on ok, mutta kukka pojalle ei ole? Kyse on siis kaiketi alle koulu-ikäisistä lapsista... Kovin ovat mielestäni vielä sukupuolttomia olentoja.

3-vuotialle pojalle kukkapaidan, jos kukat on yksittäisiä, selkeästi kuvioitu ja kivoilla väreillä. Mutta mitään kukkaketoja, perhosia, keijukaisia ja glittereitä en laittaisi :) Myös esim. sienet menisi oikein hyvin pojan paidassa.

18 vai mikäköhän mun numero oli.

Vierailija
26/27 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeita, sinisiä paitoja ja housuja joissa pieni kukka lahkeessa tai takataskussa-pojalle. Ovat olleet 70% alessa. Tytöille ilmeisesti liian tylsiä ja useille pojille liian tyttömäiset.. Meillä menee vielä lapsi siis sen 4v. 10v jo alkoi huomauttamaan, että hei takataskuista äiti näkee, että on tyttöjen osastolta..

: )

Vierailija
27/27 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin puutarhureissa ja kasvitieteilijöissä on miehiä.

Jos mulla olisi poika varmasti ihan jo kiusallanikin laittaisin kukkakuvioisia vaatteita. Tytöllä olenkin käyttänyt autopaitoja yms. surutta, tyttö itsekin pitää niistä, onhan polkuauto hänen suosikkilelunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi