Lue keskustelun säännöt.
Joko teidän foliopallot on rypistyny?
07.05.2006 |
Meidän iso 12 euron (isovanhemmat osti) Muumi alkaa olla jo ihan lättänä. Luulis kestävän kauemmin.
Kommentit (2)
meillä on neljä palloa, joista yksi rypistyi heti lättänäksi, muut ovat täysin kunnossa, kaikki samasta paikasta ostettuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensi vuonna puhalletaan uudestaan. Jos ne ei ole jääneet jumiin vuoden aikana.