Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teidän foliopallot on rypistyny?

Vierailija
07.05.2006 |

Meidän iso 12 euron (isovanhemmat osti) Muumi alkaa olla jo ihan lättänä. Luulis kestävän kauemmin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna puhalletaan uudestaan. Jos ne ei ole jääneet jumiin vuoden aikana.

Vierailija
2/2 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on neljä palloa, joista yksi rypistyi heti lättänäksi, muut ovat täysin kunnossa, kaikki samasta paikasta ostettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan