Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-deittini oli täydellinen ensitreffeillä - nyt pelottaa, mikä iso vika paljastuu, jos suhde syvenee.

Vierailija
14.10.2018 |

Kaikista varoituksista huolimatta kirjoittelin pitkään tinderistä löytyneen miehen kanssa. Mies vaikutti juttujen perusteella juuri minulle sopivalta ja ihastuin häneen vähän jo ennen tapaamistamme. Jännitin etukäteen kovasti, jos mies ei viehätäkään lainkaan minua livenä, koska pienetkin jutut saattavat pilata fiiliksen.

Lopulta kävimme treffeillä ja mies oli livenä vieläkin ihanampi kuin osasin odottaa. Hän haluaa myös jatkaa tapailua. En voi uskoa, että minulla kävi näin hyvä tuuri kertalaakista. Olen satavarma, että kohta alkaa paljastumaan vaikka mitä mörköjä, kun pääsemme tutustumaan toisiimme lähemmin.

Millaisia kokemuksia teillä on? Onko hyvin menneiden ensitreffien jälkeen kumppani muuttunut jostain syystä epähaluttavaksi vai säilyikö hyvä ensivaikutelma pidemmälle?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ainoa 

Vierailija
42/58 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko itse joku ysin tai kympin nainen? Jos ei, unohda koko juttu koska sulle tulee goustaus ekan panon jälkeen.

Jos olet ysi tai kymppi, niin tarkkana sen toosan kanssa. Ei kyllä kannata antaa pitkääään aikaan. Tinder on täynnä noita hurmaavia pelimiehiä. Tietenkin kaikki vaikuttaa täydelliseltä koska se on käynyt läpi ne jutut satoja kertoja ja on hionnut kaikki yksityiskohdatkin loppuun.

Itseasiassa nyt kun tuli puheeksi, niin yksi mies arvioi minut 10- naiseksi. Kiitos pihtaamis-vinkistä, mutta se taitaa olla turha tämän miehen kanssa, koska hän ei ole tehnyt vielä elettäkään siihen suuntaan.

Tämä mies on kaukana hurmaavasta pelimiehestä. Minä en viehäty supliikeista ja itsevarmoista naistennaurattajista, vaan minuun vetoaa rauhallisuus, ujous, kiltteys, kunnollisuus ja kädentaidot. ap

Menitkö sänkyyn tämän miehen kanssa joka sanoi sinua kympin naiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan tilanne lienee ratkennut jo mutta pakko silti kommentoida yleisellä tasolla. Se mikä mua aina ihmetyttää tällaisissa epäilyissä on se että jos ihminen itse kokee olevansa ihan täyspäinen, normaali, mukava, ihana ihminen, miksi se vastapuoli ei voisi olla kaikkea sitä myös? Onko nämä epäilyt oikeasti projisointia? Onko kyselijä itse oikeasti se kelvoton yksilö? Miksi hän epäilee sitä vastapuolta? 

Omalla kohdallani nämä hurmaavat miehet ovat vaan osoittautuneet vähemmän hurmaaviksi varsinkin seksiä saatuaan. Kaikki paukut laitetaan siihen alkuun ja sitten jatkossa tiedossa on lähinnä Netflix ja chill. Ei niin mitään efforttia. Eipä paljon tätä naista kiinnostele sellainen.

Vierailija
44/58 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kysellä tuollaista sunnuntai-iltana. Silloin täällä on aina kymmenittäin katkeria, naisia vihaavia ikisinkkumiehiä. Saat pelkkää kuraa niskaasi, kun he alkavat purkaa pettymystään ja kateuttaan sinuun.

Törkykommentteihin ei ole pakko vastata. Ne voi ilmoittaa asiattomaksi ja perustelukentän voi jättää tyhjäksi. Ihme että mitä törkeämpi kommentti, sitä varmemmin joku siihen vastaa...

Tuntuu, ettei palstalla muunlaisia miehiä olekaan kuin katkeria naisvihaajia. Missä on solidaarisuus toisia miehiä kohtaan? Väitetään, että nainen on naiselle susi, mutta nämä uli-miehet paljastavat, että miehet ne vasta ovatkin susia toisilleen.

Uli-miehet varmaan keksivät ensimmäisinä sanonnan "nainen on naiselle susi".

Vihaavat naisia ja naisia saavia miehiä yhtä p

Oletko koskaan ollut hoitoalalla?

Vierailija
45/58 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan sano että olet mammapalstalainen, loppuu sekin suhde ennen kuin kerkiää alkaa

Vierailija
46/58 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että pessimisti ei pety. Mutta älä nyt ainakaan rahaa hänelle kovin paljon lainaa ja jätä myös lupautumatta takaajaksi hänen lainaansa;.... 

Mutta joo luulem ymmärätväni. Kun oma kohtaloni on aina päästä ns, frienzonlle, joka on tuntunut siltä parhaimmalta tai huonoimmalta vaihtoehdoltaa kun ei tosita voinut heti vain unohtaa ja kadottaa mielestääm, niin itsestäni on huomaamattani tullut hieman arka. Kuitenkin niin arka ja epäileväinen: miksi kukaan haluaisi oikeasti rakastaa ja elää parisuhteessa kanssani kun ei ole tähänkään mennessä halunnut? 

Pelkään, että tämä arkuuteni käy minua vastaan, enkä itse uskaltaudu luottamaan ja uskomaan tosieen, silloinkaan kun se olisi tarpeen, koska ei parisuhde voi olla kovin hyvällä pohjalla, jos sitä yrittää perustaa sen pohjalle, että epäilee toista ja tosien oikeita motiiveja ja aikeita "liian paljon"

En usko, että tällanen pelkurruteni ja epäileväsyyteni on kovin puoleensa vetävää, vaikka yrittäsinkin pitää pelkoni ja arkuuteni sisällä ja olla muka jotenkin vain rennosti ja aidosti läsnä. Mutta taidan olla vain kovin huono teeskentelemään.

Tai sitten pelkään, että "taas" innsotun toisesta liikaa vain kohta huomatakseni. että kaikki se, mitä ehdin jo luulla ja uskoa molmmin puoliseksi kiinnostukseksi ehkä jaetuksi ihastukseki (minä häneen - hän minuun) olikin vain omaa haavettani ja nuta pettävää, josta jäälleen saan yksin herätä kun poissa on hän, eikä ehkä koskaan aidosti ollutkaan.

Vierailija
47/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on Tinderissä, niin yleensä jotain epäilyttävää paljastuu jo pelkästään tuosta.

Vierailija
48/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on Tinderissä, niin yleensä jotain epäilyttävää paljastuu jo pelkästään tuosta.

Mutta naisesta ei vaikka siellähän hänkin on? 

Vierailija
49/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan sano että olet mammapalstalainen, loppuu sekin suhde ennen kuin kerkiää alkaa

Näinkö sinulle on käynyt?

Vierailija
50/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan tilanne lienee ratkennut jo mutta pakko silti kommentoida yleisellä tasolla. Se mikä mua aina ihmetyttää tällaisissa epäilyissä on se että jos ihminen itse kokee olevansa ihan täyspäinen, normaali, mukava, ihana ihminen, miksi se vastapuoli ei voisi olla kaikkea sitä myös? Onko nämä epäilyt oikeasti projisointia? Onko kyselijä itse oikeasti se kelvoton yksilö? Miksi hän epäilee sitä vastapuolta? 

Omalla kohdallani nämä hurmaavat miehet ovat vaan osoittautuneet vähemmän hurmaaviksi varsinkin seksiä saatuaan. Kaikki paukut laitetaan siihen alkuun ja sitten jatkossa tiedossa on lähinnä Netflix ja chill. Ei niin mitään efforttia. Eipä paljon tätä naista kiinnostele sellainen.

Omalle kohdalleni ei osunut tuollaista. Tapasin ihanan miehen joka on edelleen ihana vuosia myöhemmin. 

Jos aina epäilee kaikkea ja kaikkia, eikö siinä sabotoi ihan itse mahdollisuutensa löytää jotain hienoa? 

Vierailija
51/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalle kohdalleni ei osunut tuollaista. Tapasin ihanan miehen joka on edelleen ihana vuosia myöhemmin. 

Perus pessimisti sanoo aina, että liian hyvää ollakseen totta. Pessimisti ei ehkä pety, mutta toisaalta elämä saattaa jäädä elämättä.

Vierailija
52/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisesta ei vaikka siellähän hänkin on? 

No jos siellä joku oikeasti kaunis nainen on, niin on se aika outoa.

Vierailija
53/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä siitä miehestä siis varoitti ja millaisia varoituksia ne olivat?

Vierailija
54/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vielä monta vaihetta, jossa voi mennä vikaan. Jos mies onkin sängyssä täysin onneton. ap

Tämähän on monelle järkevälle/normaalille naiselle sivuseikka, nämä hiuksiaan harovat naiset isolla H-lla ovat sitten eri asia.

Vierailija
55/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2018, olisipa mielenkiintoista tietää miten hommassa lopulta kävi. Paljastuiko prinssi sammakoksi vai joko ollaan naimisissa.

Vierailija
56/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko aloittaja olla nyt se kuuluisa naapurin tyttö, ainakin hän arvostaa ja hakee miestä tervein ja järkevin perustein.

Ja jos mieskin haluaa uudestaan treffeille, niin melko varmasti naisen ulkonäkökin on miellyttänyt ja valtaosa kunnon miehistä haluaa mielummin juuri sen sopivasti näitin, eikä sellaista insta-pimua.

Vierailija
57/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama tilanne kuin ap:lla, ensitreffit ja kauheasti jännitti, mutta mies oli jotenkin tosi mukavan, rauhallisen ja hyvän oloinen, lisäksi vielä komeampi luonnossa. Kuulemma tykkäsi minusta ja haluaa nähdä uudelleen. Nyt sellainen liian hyvä ollakseen totta olo, ihan outoa.

Vierailija
58/58 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan