Tinder-deittini oli täydellinen ensitreffeillä - nyt pelottaa, mikä iso vika paljastuu, jos suhde syvenee.
Kaikista varoituksista huolimatta kirjoittelin pitkään tinderistä löytyneen miehen kanssa. Mies vaikutti juttujen perusteella juuri minulle sopivalta ja ihastuin häneen vähän jo ennen tapaamistamme. Jännitin etukäteen kovasti, jos mies ei viehätäkään lainkaan minua livenä, koska pienetkin jutut saattavat pilata fiiliksen.
Lopulta kävimme treffeillä ja mies oli livenä vieläkin ihanampi kuin osasin odottaa. Hän haluaa myös jatkaa tapailua. En voi uskoa, että minulla kävi näin hyvä tuuri kertalaakista. Olen satavarma, että kohta alkaa paljastumaan vaikka mitä mörköjä, kun pääsemme tutustumaan toisiimme lähemmin.
Millaisia kokemuksia teillä on? Onko hyvin menneiden ensitreffien jälkeen kumppani muuttunut jostain syystä epähaluttavaksi vai säilyikö hyvä ensivaikutelma pidemmälle?
Kommentit (58)
Millaiset treffit teillä oli? Mitä teitte?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset treffit teillä oli? Mitä teitte?
Oltiin kahvilassa juttelemassa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko itse joku ysin tai kympin nainen? Jos ei, unohda koko juttu koska sulle tulee goustaus ekan panon jälkeen.
Jos olet ysi tai kymppi, niin tarkkana sen toosan kanssa. Ei kyllä kannata antaa pitkääään aikaan. Tinder on täynnä noita hurmaavia pelimiehiä. Tietenkin kaikki vaikuttaa täydelliseltä koska se on käynyt läpi ne jutut satoja kertoja ja on hionnut kaikki yksityiskohdatkin loppuun.
Itseasiassa nyt kun tuli puheeksi, niin yksi mies arvioi minut 10- naiseksi. Kiitos pihtaamis-vinkistä, mutta se taitaa olla turha tämän miehen kanssa, koska hän ei ole tehnyt vielä elettäkään siihen suuntaan.
Tämä mies on kaukana hurmaavasta pelimiehestä. Minä en viehäty supliikeista ja itsevarmoista naistennaurattajista, vaan minuun vetoaa rauhallisuus, ujous, kiltteys, kunnollisuus ja kädentaidot. ap
Sinuun vetoaa kiltteys ja kunnollisuus, mutta kuitenkin puhut seksistä sänkytaitojen kautta?
eri
Onko ne mielestäsi jotenkin toisensa poissulkevia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko itse joku ysin tai kympin nainen? Jos ei, unohda koko juttu koska sulle tulee goustaus ekan panon jälkeen.
Jos olet ysi tai kymppi, niin tarkkana sen toosan kanssa. Ei kyllä kannata antaa pitkääään aikaan. Tinder on täynnä noita hurmaavia pelimiehiä. Tietenkin kaikki vaikuttaa täydelliseltä koska se on käynyt läpi ne jutut satoja kertoja ja on hionnut kaikki yksityiskohdatkin loppuun.
Itseasiassa nyt kun tuli puheeksi, niin yksi mies arvioi minut 10- naiseksi. Kiitos pihtaamis-vinkistä, mutta se taitaa olla turha tämän miehen kanssa, koska hän ei ole tehnyt vielä elettäkään siihen suuntaan.
Tämä mies on kaukana hurmaavasta pelimiehestä. Minä en viehäty supliikeista ja itsevarmoista naistennaurattajista, vaan minuun vetoaa rauhallisuus, ujous, kiltteys, kunnollisuus ja kädentaidot. ap
Sinuun vetoaa kiltteys ja kunnollisuus, mutta kuitenkin puhut seksistä sänkytaitojen kautta?
eri
Luuleeko joku reppana, ettei kiltti ja kunnollinen mies voi olla hyvä sängyssä.
Jätä se sika, niin et ainakaan joudu pettymään, ja jos hän tai joku muu kysyy syytä miksi, niin vastaat: no hitto miks ei? Ja hän oli liian täydellinen/sopiva minulle ja siksi jätin hänet.
Ei kannata kysellä tuollaista sunnuntai-iltana. Silloin täällä on aina kymmenittäin katkeria, naisia vihaavia ikisinkkumiehiä. Saat pelkkää kuraa niskaasi, kun he alkavat purkaa pettymystään ja kateuttaan sinuun.
Törkykommentteihin ei ole pakko vastata. Ne voi ilmoittaa asiattomaksi ja perustelukentän voi jättää tyhjäksi. Ihme että mitä törkeämpi kommentti, sitä varmemmin joku siihen vastaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kysellä tuollaista sunnuntai-iltana. Silloin täällä on aina kymmenittäin katkeria, naisia vihaavia ikisinkkumiehiä. Saat pelkkää kuraa niskaasi, kun he alkavat purkaa pettymystään ja kateuttaan sinuun.
Törkykommentteihin ei ole pakko vastata. Ne voi ilmoittaa asiattomaksi ja perustelukentän voi jättää tyhjäksi. Ihme että mitä törkeämpi kommentti, sitä varmemmin joku siihen vastaa...
Tuntuu, ettei palstalla muunlaisia miehiä olekaan kuin katkeria naisvihaajia. Missä on solidaarisuus toisia miehiä kohtaan? Väitetään, että nainen on naiselle susi, mutta nämä uli-miehet paljastavat, että miehet ne vasta ovatkin susia toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, ettei palstalla muunlaisia miehiä olekaan kuin katkeria naisvihaajia. Missä on solidaarisuus toisia miehiä kohtaan? Väitetään, että nainen on naiselle susi, mutta nämä uli-miehet paljastavat, että miehet ne vasta ovatkin susia toisilleen.
Uli-miehet varmaan keksivät ensimmäisinä sanonnan "nainen on naiselle susi".
Vihaavat naisia ja naisia saavia miehiä yhtä paljon.
Ihan pieni varuillaan oleminen olisi paikallaan. Ystäväni ex mies oli täysi hullu. Niin julma, röyhkeä, epäkohtelias ja negatiivinen kaiken aikaan. Löysi tinderistä uuden naisen, jolle onnistunut esittämään jo 3 kk täydellistä, lempeää miestä. Totaalinen show päällä. Nainen on aivan hullaantunut. Mietin vain, kauanko mies jaksaa pitää showta päällä. Voi käydä raskaaksi.
Kuitenkin ex vaimoaan piinaa salassa uudelta rakkaaltaan.
On siellä varmasti tinderissä ihan terveitäkin tyyppejä.
"Olen satavarma, että kohta alkaa paljastumaan vaikka mitä mörköjä, kun pääsemme tutustumaan toisiimme lähemmin."
Mikä kumma nykyajan seurustelu- tai ns. tapailukulttuuria oikein vaivaa? Tämä ei ole ensimmäinen aloitus, jonka mukaan mahdollisesta kumppanista aletaan heti ensi tapaamisella kaivaa esiin mahdollisia vikoja, ja jos niitä ei löydy, niin epäillään kumppanin piilottelevan ties mitä kummallisuuksia.
Eikö treffeillä enää käydä useita kertoja pitemmän ajan kuluessa ja anneta molemminpuoliselle tutustumiselle aikaa? Vai onko päätös jatkosta pakko saada aikaan parin tapaamisen jälkeen, jotta "aikaa ei menisi hukkaan"?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mukavien ja viehättävien ei tarvi tehdä tinderiin tiliä, koska kiinnostuneita löytyy lähipiiristä ihan livenäkin.
Ei ketään kotoa tulla hakemaan. Täytyy sitä jollain tapaa olla itse aktiivinen ja tavata uusia ihmisiä. Ne omat tutut piirit on yleensä aika vakiot. Minulla ainakin pyörii lähinnä samat tutut naamat perus arkena kenet tapaan.
Onneksi nettideittien kautta löysin sitten mukavan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
"Olen satavarma, että kohta alkaa paljastumaan vaikka mitä mörköjä, kun pääsemme tutustumaan toisiimme lähemmin."
Mikä kumma nykyajan seurustelu- tai ns. tapailukulttuuria oikein vaivaa? Tämä ei ole ensimmäinen aloitus, jonka mukaan mahdollisesta kumppanista aletaan heti ensi tapaamisella kaivaa esiin mahdollisia vikoja, ja jos niitä ei löydy, niin epäillään kumppanin piilottelevan ties mitä kummallisuuksia.
Eikö treffeillä enää käydä useita kertoja pitemmän ajan kuluessa ja anneta molemminpuoliselle tutustumiselle aikaa? Vai onko päätös jatkosta pakko saada aikaan parin tapaamisen jälkeen, jotta "aikaa ei menisi hukkaan"?
No kyllä minäkin mietin mikä ihmisessä mahtaa olla vikana, jos pitää tinderistä etsiä seuraa? Ja vielä kaukaa kotiseudultaan, esim työreissulla. Eipähän ole yhteisiä tuttuja, niin voi aloittaa ns. Puhtaalta pöydältä, kun möröt pysyy kaapeissaan.
Ihmeen kielteisiä, jopa vihamielisiä kommentteja täällä.
Ap, itse tapasin oman unelmamieheni Tinderissä kaksi vuotta sitten. Hän todellakin vaikutti liian hyvältä ollakseen tottakaan. Kuudennella tapaamisella menimme sänkyyn asti, ja sen jälkeen tuntui, jos mahdollista, vieläkin paremmalta! :D Sitten aikanaan arki astui suhteeseen ja kävimme läpi vaiheen, jossa riitelimme tai vähintäänkin väittelimme aika paljon, koska meillä on molemmilla voimakas tahto. Pääsimme kuitenkin tuostakin vaiheesta yli. Kunnioitus toisiamme kohtaan, rehellisyys ja luottamus eivät ole kadonneet missään vaiheessa. Alan olla valmis menemään vaikka naimisiin tämän ihanan ihmisen kanssa - ensimmäistä kertaa elämässäni. Kerta kaikkiaan täydellinen kumppani.
Toivottavasti sinulle käy yhtä onnellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen kielteisiä, jopa vihamielisiä kommentteja täällä.
Ap, itse tapasin oman unelmamieheni Tinderissä kaksi vuotta sitten. Hän todellakin vaikutti liian hyvältä ollakseen tottakaan. Kuudennella tapaamisella menimme sänkyyn asti, ja sen jälkeen tuntui, jos mahdollista, vieläkin paremmalta! :D Sitten aikanaan arki astui suhteeseen ja kävimme läpi vaiheen, jossa riitelimme tai vähintäänkin väittelimme aika paljon, koska meillä on molemmilla voimakas tahto. Pääsimme kuitenkin tuostakin vaiheesta yli. Kunnioitus toisiamme kohtaan, rehellisyys ja luottamus eivät ole kadonneet missään vaiheessa. Alan olla valmis menemään vaikka naimisiin tämän ihanan ihmisen kanssa - ensimmäistä kertaa elämässäni. Kerta kaikkiaan täydellinen kumppani.
Toivottavasti sinulle käy yhtä onnellisesti.
Ja lisään vielä että nimenomaan Tinderissä olin siksi, että vaikka minulla ei ole mitään ongelmaa saada seuraa livenä, ongelmana oli se että lähiympäristössäni ja sosiaalisissa ympyröissäni ei vain ollut sellaista miestä, jonka olisin voinut nähdä kumppaninani. Olen todella valikoiva eikä minulle sopivia miehiä ole joka nurkan takana. Tinder laajensi pelikenttää niin, että se oikea löytyi lopulta aika vaivattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vielä monta vaihetta, jossa voi mennä vikaan. Jos mies onkin sängyssä täysin onneton. ap
Joko mies on sängyssä onneton tai sitten se on todella kinky. Pahimmassa tapauksessa näiden yhdistelmä ja rikkoo sun paikat.
Narsistit on tunnetusti hurmaavia aluksi, kunnes saavat toisen kiedottua pikkirillinsä ympärille.
Turhaan jännität, ku kyl sä siitä jonkun vian keksit. Jos et keksi, ni Tinder uudestaan tulille, ni ihastut johonkin toiseen.
Aloittajan tilanne lienee ratkennut jo mutta pakko silti kommentoida yleisellä tasolla. Se mikä mua aina ihmetyttää tällaisissa epäilyissä on se että jos ihminen itse kokee olevansa ihan täyspäinen, normaali, mukava, ihana ihminen, miksi se vastapuoli ei voisi olla kaikkea sitä myös? Onko nämä epäilyt oikeasti projisointia? Onko kyselijä itse oikeasti se kelvoton yksilö? Miksi hän epäilee sitä vastapuolta?
Hyi hitto miten katkeroitunutta porukkaa täällä on. Ap, älä manaa etukäteen. Jos etenet avoimin ja luottavaisin mielin, on toki riski että homma menee pieleen, mutta silloin se olisi mennyt pieleen joka tapauksessa. Jos taas lähestyt tilannetta kyynisesti ja mietit koko ajan onko jotain koiria haudattuna, muutat väistämättä myös dynamiikkaa teidän välillänne, mikä itsessään saattaa pilata koko homman.