Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi tekee viikonloppuisin?

Vierailija
14.10.2018 |

Entä sinä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies istuu/makaa sohvalla, välillä käy syömässä ja vessassa.

Itse harrastan liikuntaa, ulkoilen jne

Meillä samat, mutta toisinpäin.

Vierailija
22/28 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme yhdessä kotitöitä, useimmiten työnjako on se, että mies käy kaupassa, kokkaa ja tiskaa ja käy pesutuvassa ja minä laadin kauppalistan, siivoan, vaihdan lakanat, viikkaan pyykit. Mies käy yleensä koiran kanssa ulkona, tapaa lapsiaan tai kavereitaan tai käy katsomassa jalkapalloa tms., minä samoin tapaan kavereita tai perhettä tai käyn kaupungilla, ulkoilemassa, jumppaan tms. Yhteisiä lapsia meillä ei ole. Pyritään syömään yhdessä päivällistä, katsellaan TV:tä, jutellaan niitä näitä. Harvoin missään baarissa tulee käytyä, kesäisin terassilla joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomina viikonloppuina tehdään melkein kaikki asiat yhdessä. Käydään ulkoilemassa ja reissataan. Pyöritään sängyssä. Mies urheilee vähän ja minä kirjoitan tai teen omia juttuja. Jos olen töissä, niin mieskin saattaa vähän käydä töissä ja lopun aikaa urheilee, kokkaa ja shoppailee.

Lapsiviikonloppuina mies tekee tosi paljon kotitöitä ja on lasten kanssa. Yleensä, jos en ole töissä, käydään kaikki jossain päiväretkellä. Toisinaan minä olen töissä ja mies hoitaa myös minun lapsiani sen aikaa.

Koottuna; ollaan tosi paljon yhdessä ja mies tekee enemmän kotiaskareita kuin minä.

Vierailija
24/28 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitäkö tekkee? Se tekkee kiljua, tullee halvemmaks.

Vierailija
25/28 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu ja kännää. Välillä tulee lokkina paikalle kun kuulee, että mainittiin sana ruoka. Sitten taas nukkuu ja kännää. Tai potee krapulaa, jota lääkitsee pienillä loiventavilla. Ihme ja kumma, että on vielä onnistunut ajoittamaan selviämisen maanantaiaamuksi.

Minä hoidan huushollin (jos huvittaa), käyn töissä jos on viikonloppuvuoro, hoidan elukat, kyläilen, ulkoilen koiran kanssa, käyn harrastusmatkoilla, shoppailen, hoidan puutarhaa, teen käsitöitä, katson telkkua, surfailen netissä, sivistän itseäni, puuhailen kaikenlaista kivaa, katson välillä onko mies vielä hengissä.

Vierailija
26/28 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nukkuu ja kännää. Välillä tulee lokkina paikalle kun kuulee, että mainittiin sana ruoka. Sitten taas nukkuu ja kännää. Tai potee krapulaa, jota lääkitsee pienillä loiventavilla. Ihme ja kumma, että on vielä onnistunut ajoittamaan selviämisen maanantaiaamuksi.

Minä hoidan huushollin (jos huvittaa), käyn töissä jos on viikonloppuvuoro, hoidan elukat, kyläilen, ulkoilen koiran kanssa, käyn harrastusmatkoilla, shoppailen, hoidan puutarhaa, teen käsitöitä, katson telkkua, surfailen netissä, sivistän itseäni, puuhailen kaikenlaista kivaa, katson välillä onko mies vielä hengissä.

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
27/28 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä

Vierailija
28/28 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uduzuduududu kirjoitti: