Mitä miehesi tekee viikonloppuisin?
Kommentit (28)
Teemme yhdessä kotitöitä, useimmiten työnjako on se, että mies käy kaupassa, kokkaa ja tiskaa ja käy pesutuvassa ja minä laadin kauppalistan, siivoan, vaihdan lakanat, viikkaan pyykit. Mies käy yleensä koiran kanssa ulkona, tapaa lapsiaan tai kavereitaan tai käy katsomassa jalkapalloa tms., minä samoin tapaan kavereita tai perhettä tai käyn kaupungilla, ulkoilemassa, jumppaan tms. Yhteisiä lapsia meillä ei ole. Pyritään syömään yhdessä päivällistä, katsellaan TV:tä, jutellaan niitä näitä. Harvoin missään baarissa tulee käytyä, kesäisin terassilla joskus.
Lapsettomina viikonloppuina tehdään melkein kaikki asiat yhdessä. Käydään ulkoilemassa ja reissataan. Pyöritään sängyssä. Mies urheilee vähän ja minä kirjoitan tai teen omia juttuja. Jos olen töissä, niin mieskin saattaa vähän käydä töissä ja lopun aikaa urheilee, kokkaa ja shoppailee.
Lapsiviikonloppuina mies tekee tosi paljon kotitöitä ja on lasten kanssa. Yleensä, jos en ole töissä, käydään kaikki jossain päiväretkellä. Toisinaan minä olen töissä ja mies hoitaa myös minun lapsiani sen aikaa.
Koottuna; ollaan tosi paljon yhdessä ja mies tekee enemmän kotiaskareita kuin minä.
Että mitäkö tekkee? Se tekkee kiljua, tullee halvemmaks.
Mies nukkuu ja kännää. Välillä tulee lokkina paikalle kun kuulee, että mainittiin sana ruoka. Sitten taas nukkuu ja kännää. Tai potee krapulaa, jota lääkitsee pienillä loiventavilla. Ihme ja kumma, että on vielä onnistunut ajoittamaan selviämisen maanantaiaamuksi.
Minä hoidan huushollin (jos huvittaa), käyn töissä jos on viikonloppuvuoro, hoidan elukat, kyläilen, ulkoilen koiran kanssa, käyn harrastusmatkoilla, shoppailen, hoidan puutarhaa, teen käsitöitä, katson telkkua, surfailen netissä, sivistän itseäni, puuhailen kaikenlaista kivaa, katson välillä onko mies vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu ja kännää. Välillä tulee lokkina paikalle kun kuulee, että mainittiin sana ruoka. Sitten taas nukkuu ja kännää. Tai potee krapulaa, jota lääkitsee pienillä loiventavilla. Ihme ja kumma, että on vielä onnistunut ajoittamaan selviämisen maanantaiaamuksi.
Minä hoidan huushollin (jos huvittaa), käyn töissä jos on viikonloppuvuoro, hoidan elukat, kyläilen, ulkoilen koiran kanssa, käyn harrastusmatkoilla, shoppailen, hoidan puutarhaa, teen käsitöitä, katson telkkua, surfailen netissä, sivistän itseäni, puuhailen kaikenlaista kivaa, katson välillä onko mies vielä hengissä.
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Uduzuduududu kirjoitti:
Jumputtaa tuossa sohvalla itseään ja laulaa jänis istui maassa torkkuen
Onnistuuko käpälän vaihto lennossa
Meillä samat, mutta toisinpäin.