Alko naurattaa ihan h....vetisti.Oikeastiko tässä oli Suomen kaunein nainen vuonna 1958?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
Voin vakuuttaa että olen kasvoiltani kauniimpi kuin P.Mannola. siihen ei paljon vaadita.
-ap
Voin vakuuttaa, että et ole mistään kohtaa kauniimpi kuin Pirkko. Hän on lisäksi karsmaatinen ja viehättävä. Sinä olet säälittävä ja mitäänsanomaton ilkeilijä.
Kävin muuten lukemassa missikisoista ja ymmärrän nyt vielä vähemmän osallistujia. Ainut korvaus voitosta, ovat pienet tavarapalkinnot, rahallista korvausta ei saa tai se on pieni, 2000 euroa (eri lähteissä asiasta kerrotaan eri lailla). Vielä pahempaa, missiorganisaatio saa osan kaikista missivuoden aikana saaduista kuvaus- ja mallipalkkioista! Tuntuu nuorien tyttöjen huiputtamiselta, vaikka itse ovatkin lähteneet mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
Voin vakuuttaa että olen kasvoiltani kauniimpi kuin P.Mannola. siihen ei paljon vaadita.
-ap
Voin vakuuttaa, että et ole mistään kohtaa kauniimpi kuin Pirkko. Hän on lisäksi karsmaatinen ja viehättävä. Sinä olet säälittävä ja mitäänsanomaton ilkeilijä.
Olen minä. Pirkolla on silmät hyvin lähekkäin, ei sovi kultaiseen leikkaukseen. Hänellä on myös liian lyhyt nenä. Olen ehdottomasti paremman näköinen. En ymmärrä mistä ihmisille on tullut käsitys että palstalla kävisi vain rumia naisia. Oletteko te itse rumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Sad but true: vaikka olisi kuinka ilkeä ja ärsyttävä, voi silti olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ei kyllä mikään kaunotar. Samanlainen tantta voisi kuokkia perunamaata jossain perähikiällä.
Kuka EI voisi kuokkia perunamaata jossain perähikiällä?
Kukapa ei, mutta oletamme että suomen kauneimmaksi kruunatun voisi sijoittaa ensisijaisesti johonkin muuhun ympäristöön kuin perunapellolle.
Huippumalli Natalja Vodianovan perhe oli niin köyhä, että hän myi lapsena hedelmiä kadulla. Ja nytkin jossain Siperian perukoilla on perunapelloilla ynnä muilla Miss Universumin tasoisia kaunottaria. Kauniita ihmisiä syntyy kaikkiin ihmiskuntaluokkiin, tuo kommentoija tarkoitti, että ilmaisusi oli hölmö.
Tuolla on silmät liian lähekkäin. Mars silmien siirtoleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ei kyllä mikään kaunotar. Samanlainen tantta voisi kuokkia perunamaata jossain perähikiällä.
Kuka EI voisi kuokkia perunamaata jossain perähikiällä?
Kukapa ei, mutta oletamme että suomen kauneimmaksi kruunatun voisi sijoittaa ensisijaisesti johonkin muuhun ympäristöön kuin perunapellolle.
Huippumalli Natalja Vodianovan perhe oli niin köyhä, että hän myi lapsena hedelmiä kadulla. Ja nytkin jossain Siperian perukoilla on perunapelloilla ynnä muilla Miss Universumin tasoisia kaunottaria. Kauniita ihmisiä syntyy kaikkiin ihmiskuntaluokkiin, tuo kommentoija tarkoitti, että ilmaisusi oli hölmö.
Tuolla on silmät liian lähekkäin. Mars silmien siirtoleikkaukseen.
Jos hän kokisi tuohon tarvetta, hän menisi, on nimittäin ulkonäöllään tienannut jättiomaisuuden ja löytänyt kumppanikseen huippurikkaita miehiä
Minusta Pirkossa on sellaista kauneutta ja karismaa, joka ei oikein valokuvasta välity parhaalla mahdollisella tavalla. Hänessä yhdistyy luonnonlapseus ja lämmin naisellisuus. Välitön, iloinen ja hyvin viehättävä nainen, jonka charmi on edelleen tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Voit vakuutella ihan rauhassa, mutta ilman todistetta on vain oma sanasi ja se ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin muuten lukemassa missikisoista ja ymmärrän nyt vielä vähemmän osallistujia. Ainut korvaus voitosta, ovat pienet tavarapalkinnot, rahallista korvausta ei saa tai se on pieni, 2000 euroa (eri lähteissä asiasta kerrotaan eri lailla). Vielä pahempaa, missiorganisaatio saa osan kaikista missivuoden aikana saaduista kuvaus- ja mallipalkkioista! Tuntuu nuorien tyttöjen huiputtamiselta, vaikka itse ovatkin lähteneet mukaan
Ymmärrän nyt myös Pia Pakarista/ Lambergia, fiksu ratkaisu. Onkohan missisopimuksessa jotain sanktioita, vai vai saikohan pitää mallipalkkiot itsellään kruunusta luopumisen jälkeen? Tosin, useammat missit varmaan luopuisivat kruunusta ja pitäisivät rahat itse, jos se olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Internetissä KAIKKI ovat kauniimpia kuin Mannola. Internetissä KAIKKI ovat myös kauniimpia kuin sinä.
Itse asiassa jos nyt palstailevat laitettaisiin jonoon kauneusjärjestyksessä niin se ehtisi kiertää 421 kertaa Sanoma-talon ympäri ennen kuin sinä olisit naamasi kanssa vuorossa ja takanasi olisi vain joku Reiska 69-v joka luulisi, että jonotetaan ilmaisia ämpäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Mutta perse ei taida olla treenattu timmiksi?
Silloin oli pula-aika.
Ei ihmisillä ollut aikaa tai energiaa panostaa ulkonäköön eikä satsata hirveästi missikisoihin.
Natalia Vodianovalla silmät lähekkäin? 🤣päivän paras
Hänellähän on nimenomaan kaukana toisistaan minkä vuoksi hän niin kaunis onkin.
https://si.wsj.net/public/resources/images/OB-XM217_mag061_OZ_201305151…
-ap
Lähinnä tuli mieleen joku Miss Neuvostoliitto. Olisi voinut äkkiseltään veikata, että kuvassa joku Leonid Brezhnevin sukulaistyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Oliko Mannolalla treenattu? Ei kai tuohon aikaan naiset kokeneet tarpeelliseksi kyykätä itselleen sianprcettä. Ehkä mä oon vaan vanhanaikainen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Pirkko on vieläkin sinua kauniimpi. Ja mielesi on ruma kuin vitturätti.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä tuon ulkonäkö olisi varmaan erilainen ja hän olisi meidän silmään kauniimpi. Kulmakarvat olisi nypitty kaarevammiksi ja reunoilta terävämmiksi, nykyisen ihanteen mukaan. Ja hiustyyli olisi ihan erilainen.
Sitä paitsi ei missit oikeasti ole välttämättä "Suomen kauneimmat", ei kaikki superkauniitkaan edes halua missiksi.
Joku haukkui täällä Pirkon kroppaa. Hänellä on suomalaiseksi pitkät, solakat sääret ja on siitä huolimatta rintava eli ei mikään persjalkainen suomalainen.
Nyt on tullut muotiin 60-luvun tuperattu pallo eli kaikki hiukset vedetään taakse ja tupeerataan tötteröksi. Minusta se oli ruma muoti jo silloin. Esim. Erja Lyytisellä oli täälainen tyyli puoli 7 ohjelmassa vähän aikaa sitten. Sopii ehkä juuri kitaristille. Näitä näkyy kyllä Insta-kuvissa ja kaupungillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Oliko Mannolalla treenattu? Ei kai tuohon aikaan naiset kokeneet tarpeelliseksi kyykätä itselleen sianprcettä. Ehkä mä oon vaan vanhanaikainen.
-ap
Onko itsekehusi osoitus vanhanaikaisuudestasi?
Mistä sä tiedät miltä näytän? Enhän minäkään tiedä miltä sinä näytät. Tämä on anonyymipalsta.
-ap