Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset vetoavat korkokenkiin, kun kertovat miehen pituusvaatimuksistaan?

Vierailija
14.10.2018 |

Oikeasti, onko se tosiaan niin iso asia teille, jos mies on "lyhyempi" kuin te korkokengissä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituutesi ei ole ongelma, pakonomainen suhtautumisesi siihen on. Selität vuorovaikutusongelmiesi lopputuloksen pituudella ja se ei johda sinua mihinkään muualle kuin loppuelämän yksinäisyyteen. Mene ulos ihanaan syyspäivän ja yritä keksiä miten hankkia sosiaalisia kontakteja ja harjoitusta ihmissuhteissa. Katso vaikka räppäri uniikkia. Luuletko että hän olisi saanut naisen istumalla yksin kämpässään?

No onhan se miehen pituus ongelma, jos nainen kerran vaatii, että pitää olla niin ja niin pitkä. Et sä noilla ad hominemeilla pysty tätä muuksi selittelemään.

Eli maailmassa on vain yksi nainen joka kelpaa tälle miehelle ja tämä nainen vaatii että pitää olla pitkä? Ne kaikki tuhannet 150-160 cm naiset ei kelpaa joille käy lyhyt mies ja joille käytännössä joka ikinen mies on pitempi. No se on tough luck sitten.

Vierailija
62/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minulle ole ollut mutta yllättävän monelle miehelle on. Olen itse 160 pitkä ja seurustellut pari kertaa lyhyen miehen kanssa (molemmat olivat hieman alle 170). Mielestäni olivat juuri sopivan mittaisia ja itse aina korostivat miten eivät edes haluaisi olla pidempiä ja heillä kyllä itsetunto kestää vaikka ovatkin monien silmissä lyhyitä. Kuitenkin joka kerta kun kerroin ostaneeni uudet kengät, ilme oli kummalliseen hätääntynyt ja ensimmäinen kysymys oli kuinka korkeat ne ovat. Tämä siltikin vaikka tiesivät että arkena pidän harvoin korkokenkiä enkä muulloinkaan ole tottunut kovin korkeisiin korkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituutesi ei ole ongelma, pakonomainen suhtautumisesi siihen on. Selität vuorovaikutusongelmiesi lopputuloksen pituudella ja se ei johda sinua mihinkään muualle kuin loppuelämän yksinäisyyteen. Mene ulos ihanaan syyspäivän ja yritä keksiä miten hankkia sosiaalisia kontakteja ja harjoitusta ihmissuhteissa. Katso vaikka räppäri uniikkia. Luuletko että hän olisi saanut naisen istumalla yksin kämpässään?

No onhan se miehen pituus ongelma, jos nainen kerran vaatii, että pitää olla niin ja niin pitkä. Et sä noilla ad hominemeilla pysty tätä muuksi selittelemään.

Aika pellejä nää naiset jotka väittävät et se pituus on ongelma vaan sen takia koska miehet tekevät siitä ongelman. Jep jep joka paikassa ne vaan jauhavat siitä miten miehen pitää olla vähintään 180 ja mieluiten yli 185 tai 190cm mutta ei se vaan saisi haitata miesten itsetuntoa...

Kyllä monet ulkonäköjutut ovat ihmisille ongelma, koska toisten asenne tekee siitä heille ongelman. Monet ihmiset eläisivät ihan onnellisina lyhyinä, lihavina, pienirintaisina, leveälantioisina, hörökorvaisina, silmälasipäisinä itsensä kanssa. Mutta kun aina sinulle joko huomautetaan ominaisuuksistasi negatiivisesti tai suljetaan jopa mahdollisuudet edestäsi, niin kyllähän kenen tahansa itsetunto alkaa rakoilla.

Toisaalta ollaan olevinaan niin suvaitsevaisia niin suvaitsevaisia, mutta monesti se riittää juuri ja juuri ihon väriin tai seksuaaliseen suuntautumiseen.

Minkä seepra raidoilleen voi? Jos on ulkonäkö keskeinen, niin silloin on eikä se muuksi muutu miehiä valitessaankaan.

Vierailija
64/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lisättävää.

Tämän ketjun voi poistaa...

Vierailija
65/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pituus on ongelma jos siitä sellaisen haluaa tehdä. Lyhyt mies voi antaa piut paut sellaisille naisille, jotka esittävät pituusvaatimuksia. Näin miehen pituus on ainoastaan naisen ongelma, ei miehen.

Vierailija
66/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te lyhyet miehet ette suostu lainkaan kuuntelemaan niitä naisia jotka kertoo ettei pituus ole ongelma? Itsekin kuolaan yhtä tuntemaani miestä joka on tosi lyhyt mutta aivan mahtava tyyppi. Kelpaisi minulle mennen tullen. Miksi keskitytte vain niihin joille pituus on kynnyskysymys? Ai niin siksi, että muuten pitäisi lopettaa kaljan juonti ja mennä ulos ja epämukavuusalueelle.

Vierailija
67/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te lyhyet miehet ette suostu lainkaan kuuntelemaan niitä naisia jotka kertoo ettei pituus ole ongelma? Itsekin kuolaan yhtä tuntemaani miestä joka on tosi lyhyt mutta aivan mahtava tyyppi. Kelpaisi minulle mennen tullen. Miksi keskitytte vain niihin joille pituus on kynnyskysymys? Ai niin siksi, että muuten pitäisi lopettaa kaljan juonti ja mennä ulos ja epämukavuusalueelle.

Siksi koska niitä joille pituus on kynnyskysymys, on hemmetin paljon. Etenkin kun pituutesi alittaa 172cm.

Ja siksi koska lyhyet (mutta ei rikkaat, kuuluisat, tai poikkeuksellisen sosiaaliset/hauskat tms) miehet pääsääntöisesti kelpaavat vain naisille jotka eivät saa pidempiä ja komeampia. Yleensä koska ovat rankasti ylipainoisia ja mummovartaloisia.

Liikunnallisena pätkänä olen kyllästynyt tähän.

Saa alapeukuttaa!

Vierailija
68/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska niitä joille pituus on kynnyskysymys, on hemmetin paljon. Etenkin kun pituutesi alittaa 172cm.

Ja siksi koska lyhyet (mutta ei rikkaat, kuuluisat, tai poikkeuksellisen sosiaaliset/hauskat tms) miehet pääsääntöisesti kelpaavat vain naisille jotka eivät saa pidempiä ja komeampia. Yleensä koska ovat rankasti ylipainoisia ja mummovartaloisia.

Saa alapeukuttaa!

Kun itsekin asetat vaatimuksia naisen ulkonäön suhteen, joudut kyllä hyväksymään sen, jos naisetkin niin tekevät.

Vierailija
69/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa alapeukuttaa!

Kun itsekin asetat vaatimuksia naisen ulkonäön suhteen, joudut kyllä hyväksymään sen, jos naisetkin niin tekevät.

Eli että liikunnallinen mies ei saisi "vaatia" liikunnallista naista, koska on lyhyt?

Mitenkäs tämä perustellaan?

En ymmärtääkseni itsekään asettanut mitään pituusvaatimuksia?

Vierailija
70/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset