Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset vetoavat korkokenkiin, kun kertovat miehen pituusvaatimuksistaan?

Vierailija
14.10.2018 |

Oikeasti, onko se tosiaan niin iso asia teille, jos mies on "lyhyempi" kuin te korkokengissä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutesi ei ole ongelma, pakonomainen suhtautumisesi siihen on. Selität vuorovaikutusongelmiesi lopputuloksen pituudella ja se ei johda sinua mihinkään muualle kuin loppuelämän yksinäisyyteen. Mene ulos ihanaan syyspäivän ja yritä keksiä miten hankkia sosiaalisia kontakteja ja harjoitusta ihmissuhteissa. Katso vaikka räppäri uniikkia. Luuletko että hän olisi saanut naisen istumalla yksin kämpässään?

No onhan se miehen pituus ongelma, jos nainen kerran vaatii, että pitää olla niin ja niin pitkä. Et sä noilla ad hominemeilla pysty tätä muuksi selittelemään.

Vierailija
22/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulla on muutenkin kompleksi koostani. Jos mies on mua kapeampi niin en missään nimessä halua että se on vielä lyhyempikin. Tunnen itseni kamalaksi amatsooniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on paha juttu just sen miehen mielestä, käy itsetunnolle, vaikkei pitäisi. 

Miksi sitten juuri naiset ovat niin tarkkoja tuosta?

Miehet ovat sattumoisin ulkoistaneet itsetuntonsa huollon naisille. Siksi naiset hakevat pitempää ja parempipalkkaista miestä, koska tietävät että tämän kanssa suhteessa olisi vähemmän kitkaa. Köyhä lyhyt mies katkeroituu lähes aina kun ei olekaan naistaan "parempi". Eikä kukaan veetuilijan kanssa yksiin halua.

Ah, eli vastaavasta syystä mies ottaa mieluummin hoikan/fitnessnaisen! Nainen saa kokea olevansa ulkoisesti parempi niin suhteessa on vähemmän kitkaa

Aivan. Missä ongelma? Ihmiset haluavat alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka miellyttää. 

Ei ongelmaa. En vain tajunnut, että kaikki on loppupeleissä vain itsetunnosta kiinni. Eli ulkonäkö on itsessään vain arvoton parametri, josta voi arvioida arvokkaan asian eli itsetunnon hyvyyden

Vierailija
24/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen miesten syyksi saatiin tämäkin.

Vierailija
25/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on paha juttu just sen miehen mielestä, käy itsetunnolle, vaikkei pitäisi. 

Miksi sitten juuri naiset ovat niin tarkkoja tuosta?

No ettei sen miehen tarvitse joutua tuntemaan alemmuutta, kun suhdetta ei synny alunalkaenkaan. Nämä balleriinanvaatijamiehet ovat sitten puolisoina ikäviä. Ehdottavat vaimolle joka tilanteeseen, että onhan niitä nättejä balleriinojakin. On joo, mutta ei ne kaikkiin tilanteisiin ole parhaat kengät, eivät juuri mihinkään. 

Eli kun nainen antaa miehelle pakit pituuden vuoksi, säästyy mies alemmuudentunteelta, kun ei tarvitse katsella pidempää naista vielä pidempänä korkkareissa :D onpahan notkeaa. Tyhmempi voisi kysyä, että jos miehelle 5cm pituusero naisen suuntaan on ok niin 10cm ero 5cm korkkareilla ei olisi?

Oletko siis tyhmempi kun kysyit?

Olen. En ymmärrä yhtään näitä pituussääntöjuttuja. Lähestyn aina kiinnostavilta vaikuttavia naisia heidän pituudestaan tai kengistään riippumatta enkä mieti etukäteen mitään sääntöjä

Mutta kai sinullakin on kriteerejä sen suhteen millaisia naisia lähestyt? 

Se että näyttää helposti lähestyttävältä. Kaiken näköisiä ja kokoisia iloisia naisia lähestyn, kaiken näköisiä ja kokoisia sitruunan syöneitä en koskaan

Vierailija
26/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mulla on muutenkin kompleksi koostani. Jos mies on mua kapeampi niin en missään nimessä halua että se on vielä lyhyempikin. Tunnen itseni kamalaksi amatsooniksi.

Pystyt kaventamaan itseäsi. Siitä olen 100% varma. Silloin löytyy enemmän valinnanvaraa miehistä. Yksikään mies ei pysty pidentämään itseään.

Vierailija
27/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla on kyllä se pituusfiksaatio, ei miehillä. Tai siis ainakaan itselläni ei sitä ole. Ulkomailla olen monta kertaa seurustellut itseäni pidempien naisten kanssa mutta suomessa en ole koskaan siinä onnistunut. Joskus on jopa tullut paskaa siitä että voisin olla pidempi vaikka nainen itse on ollut vaan jotain 165cm. Itse olen 177cm. Näytän kyllä isolta tuon pituisiin naisiin verrattuna valokuvissa.

En kyllä ymmärrä miksei naisten haku ulkomailta ole nykyistä tavallisempaa. Sellaiata se on kun moni kaveri on tyytynyt johonkin rumaan ja tylsään suomalaiseen naiseen eivätkä vaan näytä välittävän siitä että muualta saisivat paljon paremman. Suomalaiset naiset eivät vaan tiedä miten hyvin heillä on asiat.

Vierailija
28/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että monet naiset arvioivat miehen lyhyemmäksi, kuin mitä mies oikeasti on. Työpaikallani meidät käskettiin riviin pituusjärjestykseen yhtä juttua varten. Pohdiskelin ääneen naispuoliselle kollegalleni että kumpikohan meistä on pitempi. Nainen sanoi minulle sellaisella "ootsä tosissas" -ilmeellä, että kyllä hän on pitempi. No sitten kun pituudet mitattiin niin kas kummaa; olimme täsmälleen samanpituisia :D

Vierailija
29/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tätä samaa paskaa miesten itsetunnnosta... Mitenkä se voisi käydä miesten itsetunnolle, jos naiset eivät oikeasti miesten pituudestä välittäisi?

Vierailija
30/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska korkkareita käytetään niissä virallisemmissa tilaisuuksissa, esim. juhlissa, niin halutaan näyttää sopusuhtaiselta

Joo ja miehethän niissä liikkuu sukkasillaan. Oletko huomannut, että miesten juhlakengissä on yleensä muutaman sentin korot myös.

Vierailija
31/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituutesi ei ole ongelma, pakonomainen suhtautumisesi siihen on. Selität vuorovaikutusongelmiesi lopputuloksen pituudella ja se ei johda sinua mihinkään muualle kuin loppuelämän yksinäisyyteen. Mene ulos ihanaan syyspäivän ja yritä keksiä miten hankkia sosiaalisia kontakteja ja harjoitusta ihmissuhteissa. Katso vaikka räppäri uniikkia. Luuletko että hän olisi saanut naisen istumalla yksin kämpässään?

No onhan se miehen pituus ongelma, jos nainen kerran vaatii, että pitää olla niin ja niin pitkä. Et sä noilla ad hominemeilla pysty tätä muuksi selittelemään.

Aika pellejä nää naiset jotka väittävät et se pituus on ongelma vaan sen takia koska miehet tekevät siitä ongelman. Jep jep joka paikassa ne vaan jauhavat siitä miten miehen pitää olla vähintään 180 ja mieluiten yli 185 tai 190cm mutta ei se vaan saisi haitata miesten itsetuntoa...

Vierailija
32/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska korkkareita käytetään niissä virallisemmissa tilaisuuksissa, esim. juhlissa, niin halutaan näyttää sopusuhtaiselta

Eli edustuspuolisoa ne monet naiset lähinnä vaan hakee?

Vierailija
33/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kumppanin pituus lienee sama asia kuin miehille naisen hoikkuus: se lisää viehättävyyttä. Erona tietenkin se, että näistä piirteistä voi toista julkisesti kertoa hakevansa kumppaniehdokkaalta, kun taas toista ei kannata millään tavoin sanoa ääneen (vrt. esim. maajussi-mauno -kohu.)

Vierailija
34/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituushullu bongattu. :D

Vierailija
35/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kumppanin pituus lienee sama asia kuin miehille naisen hoikkuus: se lisää viehättävyyttä. Erona tietenkin se, että näistä piirteistä voi toista julkisesti kertoa hakevansa kumppaniehdokkaalta, kun taas toista ei kannata millään tavoin sanoa ääneen (vrt. esim. maajussi-mauno -kohu.)

Ja toinen on lähinnä synnynäinen ominaisuus aivan kuten vaikkapa ihonväri, kun taas toinen riippuu pitkälti omista elintavoista.

Vierailija
36/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyt kaventamaan itseäsi. Siitä olen 100% varma. Silloin löytyy enemmän valinnanvaraa miehistä. Yksikään mies ei pysty pidentämään itseään.

Ei tule tapahtumaan. Jos en kelpaa tämmöisenä kuin olen niin sitten pitää olla ilman.

Vierailija
37/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D Siinäpä syy pariutua!

Vierailija
38/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäiset ja rohkeat meetoo naiset nyt vaistomaisesti hakevat suojelijaa ja sohvalla makuu koetaan myös turvallisuus uhaksi ja siksi vaistomaisesti marmatus.

Vierailija
39/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisten korkokengät ei yleensä ole turn-off.

M184

Vierailija
40/70 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korollisia kenkiä oikeastaan aina ulos mentäessä (poislukien tietty metsälenkit, ruokaostokset, mökkireissut yms). Töissä ja vapaa-ajalla korolliset kengät on käytössä. Lisäksi olen 177cm pitkä. Olisin ollut valmis ottamaan vaikka reilusti lyhyemmänkin miehen, kunhan tämä olisi sujut sen kanssa että ulkona liikkuessani pituutta on minulla yleensä yli 180cm. Noh, sellaista miestä ei löytynyt. Mutta löytyi onneksi 190 senttinen mies jonka mielestä on pelkkää plussaa että nainen on pitkä ja näyttävä. Lyhyet deittailemani miehet taas suhtautuivat siihen aina jotenkin omituisesti.