Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Voisin tulla teille kylään ensi viikolla. Sunnuntai sopii."

Vierailija
14.10.2018 |

Mitä pidät siitä, jos joku kutsuu itse itsensä sinun luoksesi vierailulle? Mukavaa vai ei? Minusta ei ole mukavaa. Kutsun muut itse kylään, jos haluan kotiini vieraita.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toteaisin, että ei sovi. Minulla on muuta.

Vierailija
2/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, emme ole kotona sunnuntaina, menemme anopille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Palataan myöhemmin asiaan.

Vierailija
4/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkäisin. Liian monet vaan puhuu, että voitas nähdä joskus eikä niistä oikeasti kuulu koskaan. Tuo on hyvä, että haluaa sopia konkreettisen ajan.

Vierailija
5/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Voi kun kävisi enemmän vieraita. Niin harvoin. Ei edes joka kuukausi käy. Niin moni on sanonut ettei ehdi, kun on kutsunut. Eli siis eivät halua :(

Vierailija
6/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkäisin. Liian monet vaan puhuu, että voitas nähdä joskus eikä niistä oikeasti kuulu koskaan. Tuo on hyvä, että haluaa sopia konkreettisen ajan.

Samaa mieltä. Ja ainahan voi kieltää, jos ei halua ottaa vastaan. Hienoa että joku kysyy ja on aloitteellinen.

Vierailija
7/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pitäisi ehdottaa tapaamista jossain julkisella paikalla tai kutsujan omassa kodissa. Koti on sen verran yksityinen alue, ettei sinne mennä omalla ilmoituksella. Vieraanvaraisuutta tarjotaan toisille, ei vaadita muilta. Yleensä tällaiset itsensä kutsujat vielä tulevat täysin tyhjin käsin eivätkä myöhemmin vastavuoroisesti kutsu omaan kotiinsa.

Vierailija
8/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään. Voi kun kävisi enemmän vieraita. Niin harvoin. Ei edes joka kuukausi käy. Niin moni on sanonut ettei ehdi, kun on kutsunut. Eli siis eivät halua :(

Tämä on eri asia, jos sinä olet aiemmin esittänyt kutsun kyläilyä varten.

9/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä välillä kutsun itseni mutta vain hyville ystäville, saa meillekin kutsua itsensä. Tykkään kun käy vieraita. Inhoan sitä pitäisi nähdä mutta kun ei ehdi. No katso kalenteria ja sovi päivä jos oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
10/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pitäisi ehdottaa tapaamista jossain julkisella paikalla tai kutsujan omassa kodissa. Koti on sen verran yksityinen alue, ettei sinne mennä omalla ilmoituksella. Vieraanvaraisuutta tarjotaan toisille, ei vaadita muilta. Yleensä tällaiset itsensä kutsujat vielä tulevat täysin tyhjin käsin eivätkä myöhemmin vastavuoroisesti kutsu omaan kotiinsa.

Mikä ongelma on silloin vastata, että hei tavataan vain sunnuntaina ja ehdotan, että tavattaisiinkin idyllisessä mylllykahvilassa tässä lähellä/mennään elokuviin/kävelylle.

Pakkoko se on omaan kotiinsa ottaa jos ei halua.

Vierailija
11/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma on silloin vastata, että hei tavataan vain sunnuntaina ja ehdotan, että tavattaisiinkin idyllisessä mylllykahvilassa tässä lähellä/mennään elokuviin/kävelylle.

Miksi minun pitäisi suunnitella tapaamisen toteutus itsekseni, jos en edes yhteyttä toiseen ole itse ottanut?

Vierailija
12/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt kuulosta miltään kutsumiselta. Tuohon vastataan sitten se että sopiiko itselle vai ei ja sillä selvä. Se on ehdotus. 

Vierailija
13/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo nyt kuulosta miltään kutsumiselta. Tuohon vastataan sitten se että sopiiko itselle vai ei ja sillä selvä. Se on ehdotus. 

Ehdotus ängetä noin vain toisen kotiin? Yleensä odotetaan jotain tarjoilujakin. Vierasta ei edes välttämättä saa pois ajallaan. Vastaankin siksi ei.

Vierailija
14/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen yhden kaverini kohdalla tuota. Hajamielinen ja aina jossittelee ja "katotaan myöhemmin" jos ei suoraan sano milloin nähtäisiin. Kyseinen kaveri asuu keskustassa ja minä kaupungin laidalla niin mieluusti menen hänen luokseen samalla kun hoidan asioita sielläpäin.

Vierailija
15/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin tuollaisen viestin, niin kertoisin sopiiko vaiko eikö. Hektisessä elämässä asiat hoidetaan mielestäni noin. Otetaan yhteyttä, ilmoitetaan sopiva päivä ja katsotaan mitä tapahtuu. Itsensä kylään kutsumista olisi se, että vain ilmoittaa tulevansa, eikä odota siihen kieltävää vastausta. Tai vain soittaisi ovikelloa ilman ilmoitusta.

Vierailija
16/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotus ängetä noin vain toisen kotiin? Yleensä odotetaan jotain tarjoilujakin. Vierasta ei edes välttämättä saa pois ajallaan. Vastaankin siksi ei.

Kaikista hauskin on, kun kunnan päiväkodista ilmoitetaan että tulisimme silloin ja silloin teille kotiin vasu-keskusteluun.

Ette tule.

Vierailija
17/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin tuollaisen viestin, niin kertoisin sopiiko vaiko eikö. Hektisessä elämässä asiat hoidetaan mielestäni noin. Otetaan yhteyttä, ilmoitetaan sopiva päivä ja katsotaan mitä tapahtuu. Itsensä kylään kutsumista olisi se, että vain ilmoittaa tulevansa, eikä odota siihen kieltävää vastausta. Tai vain soittaisi ovikelloa ilman ilmoitusta.

Aloituksen tyyppi saattaa perua sovittuja juttuja hetken mielijohteesta, joten hänelle vastaus on ei. Mielestäni on röyhkeää ensimmäiseksi ehdottaa tulevansa kylään toisen luokse sen sijaan, että kyselisi myös toisen toiveita tapaamispaikan suhteen.

Vierailija
18/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen yhden kaverini kohdalla tuota. Hajamielinen ja aina jossittelee ja "katotaan myöhemmin" jos ei suoraan sano milloin nähtäisiin. Kyseinen kaveri asuu keskustassa ja minä kaupungin laidalla niin mieluusti menen hänen luokseen samalla kun hoidan asioita sielläpäin.

Entä jos tämä ystäväsi ei vain oikeasti haluaisi tavata sinua?

Vierailija
19/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidät siitä, jos joku kutsuu itse itsensä sinun luoksesi vierailulle? Mukavaa vai ei? Minusta ei ole mukavaa. Kutsun muut itse kylään, jos haluan kotiini vieraita.

Todella tökeröä. En voi muuta tähän sanoa. Eri asia läheiset ystävät, jotka ovat jo vierailleet luonasi, ja keiden luona olet itse vieraillut. Silloin on ok jos sanoo: " Sopiiko jos tuun kylään perjantaina"

Vierailija
20/50 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi suunnitella tapaamisen toteutus itsekseni, jos en edes yhteyttä toiseen ole itse ottanut?

Niinpä! Pitäisikö oikein EventPlanneri palkata tähän hommaan kun on niin iso työ järjestää kaverin kanssa tapaaminen kahvilaan?? Niinku sopia aika ja mennä paikan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi