Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko jälkivuotoa?

Vierailija
07.05.2006 |

Mulla jälkivuoto kestänyt jo kolme viikkoa, eikä mitään merkkejä loppumisesta. Eilenkin vessassa ollessa tuli järkyttävät määrät ihan kirkasta verta, samalla tavalla kuin silloin heti synnytyksen jälkeen.

Kertokaas, onko muilla ollut samanlaista vai pitäiskö soitella neuvolaan/lääkäriin? Sitä kans tässä mietin että jos sinne kohtuun onkin jäänyt jotain, esim. kalvojen palasia tms...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
2/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi viikkoa synnytyksestä ja jälkivuoto nyt ihan vaaleaa ja varsin niukkaa. En tiedä mikä normaalia, mut mä tarviin enää pikkuhousun suojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siellä joku pieni pala, mutta sanoivat että tulee ekojen kuukautisten myötä ulos. No antibioottikuurillahan olin sit kyllä.

Vierailija
4/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalvon palasia tuli muutaman päivän päästä. Sitten helpotti.

Vierailija
5/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niukempaa. _Yleensä se muuttuu sellaiseksi rusehtavaks ja vähenee. Luin jostsin et noi tulehdukset saattavat olla aluksi aika vähäoireisia. Mutta alavatsakivut ja pahanhajuinen vuoto nyt on ainakin jo selviä tulehduksen merkkejä.

Vierailija
6/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin vaan ajatellut niiden johtuvan kohdun supistumisesta... Ja eikä tuo vuoto millekään kukkasille tuoksu... Taidanpas soitella huomenna äitiysneuvolan puolelle ja kysellä vähän!

Vierailija
7/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti sektion jälkeen pari kuukautta, ja sitten alkoikin ekat kuukautiset...

Vierailija
8/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerkeät varmaan huomennakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi