Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lesbo ja rakastan hyvää ystävääni joka hetero

Vierailija
14.10.2018 |

Millä eteenpäin? Meillä oli aikanaan suhdeyritys, joka ei edennyt ikinä seksiin, koska oli lopulta hetero. Ja nykyään miehiä riittää. Rakastan häntä yhä jollain tasolla ja tavatessa haavat repeytyy auki. Olen jo pitkään nähnyt tosi harvoin mutta tuntuu väärältä omien.tunteiden takia koska ystävyys sujuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet, joissa vain toinen osapuoli rakastaa, ei voi toimia pidemmän päälle.

Vierailija
2/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero ei lesboksi tai bi:ksi muutu, vaikka rakastaisit kuinka. Next!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteet, joissa vain toinen osapuoli rakastaa, ei voi toimia pidemmän päälle.

Siis luulin hänen aikoinaan rakastaneen minua, sanoikin niin. Kaikki kaatui siihen etten ole mies, vaikka hetken siis kuvitteli muuta. Tarkoitin lähinnä, että miten voin jatkaa ystävyyttä. Hän on yhä minulle erittäin rakas mutta tuntuu pahalta katsoa kun rakastaa toista. Olen tietenkin hiljaa.

Ap

Vierailija
4/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetero ei lesboksi tai bi:ksi muutu, vaikka rakastaisit kuinka. Next!

Tiedän sen!! Mutta ystävänä on vaikea olla kaiken jälkeen

Ap

Vierailija
5/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi ottaa häneen lisää etäisyyttä. Tosi ikävä tilanne. Käytännössähän hän on myös sun exä, jota kohtaan sulla on tunteita. Exän kanssa on vaikeaa pysytellä ystävänä.

Tsemppiä. Mä olen ollut vähän samassa tilanteessa. Etäisyys auttoi ja aika parantaa haavoja jotenkin.

Vierailija
6/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi ottaa häneen lisää etäisyyttä. Tosi ikävä tilanne. Käytännössähän hän on myös sun exä, jota kohtaan sulla on tunteita. Exän kanssa on vaikeaa pysytellä ystävänä.

Tsemppiä. Mä olen ollut vähän samassa tilanteessa. Etäisyys auttoi ja aika parantaa haavoja jotenkin.

Juurikin näin. Ystävyys on vaikeaa varsinkin kun ei voida puhua menneistä. Hän kieltää kaiken ja korostaa heterouttaan. Siis vaikka todellakin pitkään teimme kaikkea rakastuneille kuuluvaa paitsi seksiä ei.

Ap

Vierailija
7/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Ystävyys on vaikeaa varsinkin kun ei voida puhua menneistä. Hän kieltää kaiken ja korostaa heterouttaan. Siis vaikka todellakin pitkään teimme kaikkea rakastuneille kuuluvaa paitsi seksiä ei.

Ap

Heteroiden kanssa polttaa näppinsä todella helposti, koska heille sellaiset kokeilut on kevyempiä, semmoista leikkiä kun itse sitten saattaa oikeasti rakastua. :( Hän ei ehkä osaa oikein edes samaistua sun tilanteeseen, eikä välttämättä ymmärrä sun tunteiden syvyyttä mitenkään.

Ota etäisyyttä häneen. Ette selvästi voi ainakaan nyt olla ystäviä, etkä pääse hänestä yli, jos olette liikaa tekemisissä.

Se kyllä sattuu ihan fyysisestikin kun "sydämensä särkee" ja ihmisen hormonitoiminta on sen jälkeen pitkään sekaisin, mutta kyllä sitä aina lopulta voiton puolelle pääsee. :)

Vierailija
8/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heteroiden kanssa polttaa näppinsä todella helposti, koska heille sellaiset kokeilut on kevyempiä, semmoista leikkiä kun itse sitten saattaa oikeasti rakastua. :( Hän ei ehkä osaa oikein edes samaistua sun tilanteeseen, eikä välttämättä ymmärrä sun tunteiden syvyyttä mitenkään.

Ota etäisyyttä häneen. Ette selvästi voi ainakaan nyt olla ystäviä, etkä pääse hänestä yli, jos olette liikaa tekemisissä.

Se kyllä sattuu ihan fyysisestikin kun "sydämensä särkee" ja ihmisen hormonitoiminta on sen jälkeen pitkään sekaisin, mutta kyllä sitä aina lopulta voiton puolelle pääsee. :)

Juuri näin. Eihän hän sitten lopulta voi ehkä tajuta tunteitani vaikka teeskentelikin vissiin hetken että oli itselläkin.

Ap

Vierailija
9/9 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt sanoin. Rankkaa!

Etäisyys on hyvä neuvo. Mutta aikaa varmasti kuluu, ennen kuin tunteesi alkaa olla jotenkin tasapainossa ja pahin on ohi. Aikaa voi kulua paljonkin. Kaksi vuotta se vei itsellä.