Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kynttilät ulkolyhtyihin

Muffis
14.10.2018 |

Hei te jotka tykkäätte pitää näin syksyisin kynttilöitä palamassa ulkolyhdyissä :) Minkälaisia kynttilöitä poltatte? Öljykynttilöitä, hautakynttilöitä vai tavallisia kilokynttilöitä? Mikäköhän tulisi edullisimmaksi...?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havin 6kpl pakkauksissa myytävät lyhtykynttilät ovat hyviä. Muovikipolliset lyhtykynttilät (en muista valmistajaa) ovat mielestäni jotenkin huonoja, sillä liekki "hukkuu" sulaan massaan ja palaa tosi himmeästi.

Led-kynttilät ovat vitsaus joka ei tule kestämään kovin kauaa.

Vierailija
22/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ihan sellaisia perus kilopöytäkynttilöitä isoissa lyhdyissä. Palavat kivasti ja tuovat kunnolla valoa. Tuikkuja taas pikkulyhdyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen hyttyskynttilä siis tuikku lyhdyssä. Iso tuikku eli väkisin sullottu : z

Vierailija
24/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikenlaosia pöytäkynttilöitä lyhtyihin. Mitä isompi lyhty, sen isompi kynttilä. Tuota paloturvallisuusriskiä en hahmota. Lyhtyä pidetään tukevalla alustalla, myrskyllä ei sytytetä. Mihin se siitä leviäisi? Varsinkin kun pitää kivetyksellä ja riittävällä etäisyydellä seinistä. Mökillä jätän yöksi kynttilän palamaan huussin portaille, kun ei ole sähkövaloja.

Vierailija
25/27 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryew

Vierailija
26/27 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikean kynttilät palaa jotenkin huonosti, epätasasesti. Sen vuoksi oon päätynyt ostamaan Prismasta Rainbown kynttilöitä. Se kaikkein isoin palaa muistaakseni reilun 100h.

Aika kalliiksi se tulee, kun mulla on 4 kynttilälyhtyä, mutta tykkään niistä tosi paljon. Otan myös mielelläni vastaan vinkkejä edullisemmista vaihtoehdoista.

Olin tulossa kirjoittamaan, että Ikean kynttilä on ollut myönteinen kokemus. Olen polttanut parvekkeella oranssia paksua kynttilää. On palanut kauniisti. Ja oranssi väri on tosi hieno kynttilässä. Luo lämpöisen tunnelman. Nyt sitten jäin miettimään, mistä oranssit kynttiläni ovat. Muistaakseni Ikeasta, mutta ehkä ei.

Vierailija
27/27 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse meinasin polttaa koko tönön kun oli pöytäkynttilä lyhdyssä. En suosittele siis.

Sen vuoksi mulla on patterikynttilät. Clasulta ostetut. Hyvin on kestänyt pakkaset. Patterit riittää koko vuodeksi. Edullisin ja turvallisin vaihtoehto!

Minulla on metallisessa lasi-ikkunaisessa lyhdyssä Tokmannilta ostettuja pöytäkynttilöitä. Pidän lyhtyä lasipöydällä partsilla, se näkyy loko ajan sisälle, niin ei unohdu palamaan yöksi.